ال اس اف کاسپین lsf

ویلاسازی , ویلای پیش ساخته ,prefab vila

مشخصات ساختمانهای پیش ساخته

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

با توجه به بهره گیری از پتانسیلهای سیستمهای جدید ساختمانی و ترکیب نقاط مثبت فن آوریهای مختلف ، سیستمهای ساختمانی را پدید آورده و عرضه مینماییم که از مزیت کاهش قیمت تمام شده ، انطباق با اقلیم ، سرعت در اجرا و عدم نیاز به ماشین آلات سنگین ساختمانی را فراهم آورده است که با قیمتی در حدود    دو سوم ساختمانهای مشابه و قابلیت اجرای ساختمان در هر نوع شرایط آب و هوایی را دارا میباشد. شرکتهای  تولید کننده این ساختمانها خود تولید کننده صرف هستند و استفاده از تنها یک نوع محصول به تنهایی قادر به تکمیل ساختمان میباشد اما موجب بالا رفتن هزینه در بعضی موارد میگرددکه با فرهنگ متقاضیان مسکن در ایران گاها" متفاوت میباشد . ساختمانهای عرضه شده در ظرف مدت یک هفته آماده تحویل به متقاضیان میگردد که در مقایسه با سایر سیستمهای ساختمانی قابل توجه است . ساختمانهای یک طبقه بدون نیاز به فونداسیون عرضه شده و قابلیت جابجایی دارند.

خانه هاي پيش ساخته را مي توان به سالهاي طولاني قبل از انقلاب صنعتي نسبت داد و در قرن نوزدهم دركشورهاي پيشرفته نظير فرانسه ، انگليس و آمريكا كه به سرعت صنعتي مي شوند فشارهاي زيادي روي تاْمين خانه جهت اسكان در شهرهاوجود داشت كه باعث افزايش تمايل استفاده از سيستمهاي پيش ساخته سنگين و نيمه سبك و سبك گرديد. 

در كشور ما ايران روشهاي سنتي كماكان ادامه دارد و روشهاي صنعتي ساخت و ساز با توجه به زلزله‌خيز بودن كشور وشرايط مكاني ويژه آن كه بروز بلاياي طبيعي در آن ريسك بالايي دارد ، هنوز جايگاه واقعي خود را پيدا نكرده است و اکثر سیستمهای نوین ساختمانی انطباق کافی با اقلیم و فرهنگ و نیاز مخاطبین را ندارند . امروزه صنعت پيش ساخته سبك بدليل عايق بودن ، دوام و استحكام ، مقاوم بودن در برابر زلزله ، کاهش جرم و مصرف مصالح ساختماني و نيروي انساني در محل پروژه ها و اقتصادي بودن آن و با توجه به سرعت  زيبايي و قابليت تعويض قطعات جابجايي و در نهايت به عنوان ارزانترين خانه در كوتاهترين مدت سیستم کانکسی در دنيا مطرح گرديده است.

جنبه‌های نوآوری در سیستم ساختمانی پیشنهادی عبارتند از:

  • ·         انطباق کامل با آئین نامه‌های ساختمانی (سیستم کانکس منطبق بر آئین نامه های ساختمانی نیست .)
  • استفاده از مصالح ماسونری و تفاوت احساس زندگی در کانکس. تامین جرم حرارتی برای انطباق با اقلیمهای گرم و خشک و سردسیری و کوهستانی .
  •  مزیت اصلی این سیستم سرعت قابل ملاحظه در اجرای آن میباشد به نحوی که مدت زمان اجرای یک واحد ویلائی یک طبقه  بصورت تمام شده حدود 20 روز کاری بر آورد میگردد.
  •  در این سیستم اجزا سازه‌ای، با اتصالات پیچی به هم متصل شده و تشکیل یک سیستم یکپارچه ساختمانی مقاوم در برابرزلزله را می دهد. بنابراین امکان انتقال به دورافتاده ترین محلها حتی با وانت نیسان میسر میباشدو برای نصب نیاز به جوشکاری نمی باشد.
  •  با توجه به این که می توان از پروفیل گالوانیزه نیز استفاده نمود،سازه در برابر خوردگی و زنگ زدگی بخصوص در هوای شرجی مثل نواحی شمالی و جنوبی کشور بسیار مقاوم خواهد بود. 
  •   عایقهای صوتی موجود در این سیستم موجب کاهش چشمگیر انتقال اصوات محیطی به داخل ساختمان و در نتیجه فراهم شدن بالاترین میزان آرامش و راحتی در فضای داخلی می گردد.
  •  تمام مصالح مصرفی در این سیستم دارای مقاومت بالا در برابر آتش می‌باشد.
  • امکان ترکیب سیستمهای  خورشیدی برای تامین انرژی مورد نیاز گرمایشی و الکتریکی .
  • عدم نیاز به اجرای فونداسیون در ساختمانهای یک طبقه و در نتیجه قابلیت جابجائی ساختمان بدون تخریب .

 

از این نوع سازه ها علاوه بر استفاده در ساخت ویلاهای زیبا می توان از طرح‌های ساده‌تر آن به اشکال زیر بهره‌برداری نمود:

الف. احداث سایت های عالی برای سالن ، کارگاه ، انبار و....

ب. با پارتیشن کشی داخلی و سقف کاذب می توان فضاهای اداری بسیار مناسب تر را با قیمتی کمتر از کانکس ایجاد نمود.

ج. بی همتا و عالی برای تجهیز کارگاه پیمانکاران

د. مناسب برای کمپ ها و فضاهای موقت و دائمی برای نهادها و ارگانها

ه. مناسب برای میادین تره ب��ر ، تعمیرگاه ، نمایشگاه و ...

و. با دیوارکشی مناسب می توان فضاهای مسکونی و آموزشی بسیار عالی احداث نمود.

ی. سازه ای ایده آل برای رستوران های بین راهی ، کافی شاپ ، سفره خانه ها و...

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ال اس اف کاسپین lsf

رشت

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ویلاسازی ، ویلای پیش ساخته ،prefab vila، خانه ارزان قیمت،low price house ، خانه پیش ساخته ،prefabricate house، ویلای پیش ساخته،lsf، ویلای مدرن،hitech house، سازه نیوزلندی، ویلای ال اس اف، سازه فولادی ،steel structure، ویلای سریع ،fast construct، ساختمان سریع ، خانه سریع ،fast construction، خانه سازی، ساختمان مدرن ،modern house، سازه قابل حمل ، ویلای قابل حمل

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات