سیستمهای ایمنی حفاظتی گودگارد

دزدگیر اماکن, دوربین مداربسته IP, درب اتوماتیک

دوربین مدار بسته دید در شب چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دوربین مدار بسته دید در شب چیست؟
به کلیه دوربین های مداربسته ای که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند دوربین های اینفرارد یا IR گفته می شود. در دوربین مدار بسته دید در شب از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. معمولا تعدادی LED در اطراف لنز این دوربین مداربسته نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می شوند.

دوربین مدار بسته دید در شب چه از نوع دوربین مداربسته دام و یا چه از نوع دوربین مداربسته بولت و یا حتس دوربین مداربسته تحت شبکه امروزی معمولا دارای دید در شب  یا همان IR هستند و این قابلیت در دوربین مداربسته تفاوت زیادی در هزینه آنها ایجاد نمی کند و اصولا در اکثر دوربین مداربسته این قابلیت وجود دارد و به صورت یک امکان الزامی در استاندراد دوربین های مداربسته تعریف شده است.

دوربین مداربسته  دید در شب با برد متوسط دارند و در صورت نیاز به برد زیاد برای دید در شب بهتر خواهد بود از دوربین بولت استفاده کنید و یا پروژکتور مادون قرمز در کنار دوربین نصب کنید. میزان دید در شب دوربین مداربسته کاملا وابسته به تعداد آی ار های آن و نوع و اندازه آی آر می باشد عموما از 15 متر تا 60 متر را میتواند در شب روشن نماید.
 
یکی از مواردی که هنگام انتخاب دوربین امنیتی خود باید در نظر داشته باشید اطمینان از وضوح بالا ، حداقل 1080p یا بالاتر است. کیفیت مهم دیگر برای دوربین امنیتی در شب ، دید در شب با برد طولانی است که حداقل 10 متر از آن فاصله دارد. همچنین باید ضد آب باشد ، زیرا این امر برای یک دوربین در فضای باز ضروری است. یک روش ساده برای تعیین اینکه آیا از آن محافظت می شود ، بررسی اینکه دارای رتبه IP65 یا بیشتر باشد.

چیزی که باید هنگام انتخاب بین دوربین تصمیم بگیرید این است که به دوربین سیاه و سفید یا رنگی احتیاج دارید. معمولاً یک دوربین سیاه و سفید قادر است ویدیویی با جزئیات کمتری را در نور کم انجام دهد ، بنابراین دوربین های رنگی معمولاً انتخاب برای مناطق سبک تر هستند. با این حال ، اگر می خواهید یک دزد را بگیرید، دوربین های رنگی مخصوص شناسایی مو ، لباس یا ماشین سوژه مفید هستند.

یکی از مواردی که در دید در شب دوربین مدار بسته مهم است نحوه خواندن پلاک ماشین در شب است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
دوربین مدار بسته دید در شب
فناوری دید در شب برای امنیت خانه و محل کسب و کار و تجارت شما مفید است زیرا بسیاری از سرقت ها و تلاش برای خرابکاری در شب، تحت پوشش تاریکی رخ می دهد. در حالی که چیزهایی که می توانید برای بهبود امنیت در شب انجام دهید، مانند نصب روشنایی حساس به حرکت، مثلا دوربین های دوربین مداربسته در شب، به احتمال زیاد به شما کمک می کنند به آرامی در شب بخوابید.

بسیاری از دوربین های نظارت حساسیت زیادی به حریم خصوصی دارند و هنگامی که جنبش شناسایی می شوند، هشدارهای زمان واقعی را ارسال می کنند، بنابراین اگر فردی بدون اجازه شما دسترسی به اموال شما را پیدا کند، فورا متوجه خواهید شد. اما دوربین های معمولی نمی توانند در تاریکی ببینند، بنابراین آنها همیشه قادر به تشخیص حرکت نیستند و این هشدار ضروری را به تلفن شما ارسال می کنند. 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

سیستمهای ایمنی حفاظتی گودگارد

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دزدگیر اماکن، دوربین مداربسته IP، درب اتوماتیک، ردیاب انلاین، دوربین وایرلس، ریموت کنترل، ریموت کنترل، کرکره برقی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 6 روز پیش