سیستمهای ایمنی حفاظتی گودگارد

دزدگیر اماکن, دوربین مداربسته IP, درب اتوماتیک

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته دید در شب رنگی
دوربین مداربسته دید در شب رنگی  یک مدل از دوربین مداربسته می باشد. همانطور که از نام آن پیداست در زمانی که هوا تاریک است تصاویر آن به صورت کاملاً رنگی و مشابه تصاویر روز نمایش داده می شود،  در این مقاله نحوه تست و انتخاب این مدل از دوربین های مداربسته توضیح داده خواهد شد.

دوربین مداربسته دید در شب رنگی  یکی از جدیدترین تکنولوژی های دوربین مداربسته می باشد در زمان خرید آن می بایست حتما به این نکته توجه شود نحوه تست و گارانتی آن به چه صورت است.

برای خرید یک دوربین مداربسته شما می بایست معیارها و فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار دهید به صورت کلی اشاره دارند به موارد زیر :

–  تکنولوژی ساخت دوربین مدار بسته

–  بدنه دوربین مداربسته و اصطلاحاً هوزینگ دوربین مداربسته

–  خدمات پس از فروش برند دوربین مداربسته

 زمان خرید دوربین مداربسته دید در شب رنگی  بهتر است حتما از فروشنده بخواهید که یک نمونه از تصویر این دوربین را در شب به شما نشان دهد ، یک نکته ظریف وجود دارد و آن این است است که این مدل از دوربین های مداربسته برای نمایش تصویر رنگی در شب نیازمند حداقل نوری می باشد و دقیقاً در همین معیار است که کیفیت های متفاوت و ارزش های متفاوت و هزینه های متفاوت را برای هر کدام از این مدل از دوربین های مداربسته ایجاد می کند.

 معمولاً این مدل از دوربین های مداربسته باحداقل نور ماه و یا ستاره د تمامی تصاویر در شعاع دید خود را رنگی نشان بدهد، نحوه عملکرد آن بدین صورت است که مانند چشم انسان دیافراگم دوربین مدار بسته باز شده و میزان نور بیشتری را از محیط به درون سنسور خود هدایت می کند ( دقت کنید این مدل از باز شدن دیافراگم مشابه در دوربین های عکاسی قدیمی یک کار مکانیکی نیست بلکه حساسیت سنسور به نحوی بالا رفته که این عمل را شبیه سازی می کند. )  دوربین تابیده شود تصاویری از دوربین که قرار است بر روی دستگاه دی وی آر شما نمایش داده شود به صورت کاملا رنگی نشان داده می شود .
 
 
 مزایای استفاده از دوربین دید در شب رنگی
همانطور که از نام این دوربین پیداست به واسطه اینکه در شب تصاویر رنگی از روی دوربین مداربسته ضبط می شود در نتیجه تصاویر به مراتب بالاتری نسبت به دوربین‌های قدیمی تر دارد نمونه ای از این تصاویر را جهت مقایسه در عکس زیر می توانید مشاهده کنید همانطور که در تصویر کاملا مشخص است تصاویری که در شب ضبط شده اند دارای کیفیت شفافیت بسیار بالاتری نسبت به دوربین‌های معمولی هستند.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

سیستمهای ایمنی حفاظتی گودگارد

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دزدگیر اماکن، دوربین مداربسته IP، درب اتوماتیک، ردیاب انلاین، دوربین وایرلس، ریموت کنترل، ریموت کنترل، کرکره برقی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 6 روز پیش