بازرگانی و قالبسازی حامد ...

بتن دکوراتیو, مخازن پلی اتیلن, وان های پلی اتیلن

ساخت و تولید انواع قالب های ژله ای (سیلیکنی- پی وی سی- پلی اورتان و ...)

تولید و ساخت انواع قالب های ژله ای جهت تولید انواع مجسمه-سنگ مصنوعی-قطعات تزئینی-قطعات صنعتی و ....

مشخصات

قالب های سیلیکنی :
قالبهای پی وی سی

توضیحات خدمت

بسمه تعالی
پی وی سی PVC مخفف پلی وینیل کلراید است ، پلی وینیل کلراید پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است. در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی است .بطور عمومی بیشتر از 50% از پی وی سی ساخت بشر در ساختمان سازی استفاده می‌شود .زیرا پی وی سی ارزان بوده و به سادگی سر هم بندی می‌شود.
در سالهای اخیر پی وی سی جایگزین مواد ساختمان سازی سنتی نظیر چوب سیمان و سفال در بسیاری از مناطق شده است ، یکی دیگر از کاربرد های پی وی سی ساخت قالبهایی برای تولید وسایل و قطعات دیگر است. پی وی سی به دو صورت پودری و گرانول در بازار قابل تهیه است ، که می توان از آن تحت شرایط خاصی به عنوان متریال یا ماده ای برای قالب سازی استفاده کرد.
گرانول های پی وی سی دانه های ریزی با طول و عرض 2 میلی متر میباشد که معمولا به رنگ شفاف روشن است که با گذشت زمان اگر در محیط باز در برابر نور محیط قرار بگیرند گرانول پی وی سی به رنگ مایل به زرد تغییر رنگ می دهد ولی از کیفیت آن کاسته نمی شود.
 قالبهای سیلیکنی و پلی اورتان نیز انعطاف پذیر و حالت ژله ای دارد که در بسیاری از صنایع تزئینی و صنعتی مورد استفاده و نسبت به پی وی سی کیفیت بالا و عمر طولانی تری دارد.
نکته :یکی از مزیت های استفاده از پی وی سیpvc به جای سیلیکون قیمت کمتر و قابل باز یافت بودن (استفاده مجدد از قالب های قدیمی یا خراب) است.که برای تولید سنگهای دکوراتیو مصنوعی بسیار مقرون به صرفه میباشد.
09132863107 جزینی
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی و قالبسازی حامد ...

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

بتن دکوراتیو، مخازن پلی اتیلن، وان های پلی اتیلن، بشکه پلاستیکی، بشکه دست دوم، بشکه نو، بشکه پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات