شرکت پیوند بدیع

دستگاه چاپ پارچه, چاپ ترانسفر , دستگاه چاپ ترانسفر پارچه

راهنمای انتخاب و خرید دستگاه چاپ پارچه دیجیتال

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دستگاه های چاپ پارچه دیجیتال را به دو دسته کلی می توان تقسیم نمود :  چاپ مستقیم روی پارچه  و چاپ غیر مستقیم (ترانسفر)

در روش مستقیم ، بدون نیاز به کاغذ ترانسفر ، چاپ با کیفیت بالا روی پارچه به صورت مستقیم انجام می شود و جهت تثبیت رنگها و افزایش ماندگاری لازم است پارچه  حرارت داده شود. در این مرحله پیوندهای شیمیایی به طور مستحکمتری برقرار گردیده  ماندگاری و شفافیت چاپ افزایش خواهد یافت. در مدلهای مختلف دستگاه های چاپ، متناسب با نوع نخهای بکار رفته در پارچه ، جوهرهای ویژه ای به کار می روند تا شفافترین و با کیفیت ترین چاپ به مشتری ارائه شود. بعنوان مثال برای چاپ روی پارچه های پلی استر یا پلی استر/پنبه از جوهر سابلیمیشن و برای پارچه های پنبه و کتان از جوهر پیگمنت یا راکتیو  استفاده می شود.

دستگاه های زیر به روش مستقیم عمل می کنند:

 , Qualijet italy , Mimaki DS-1800  , Mimaki TX400-1800   ,  Mimaki TX500-1800DS , JV5-320DS

در روش غیر مستقیم ( ترانسفر ) ، ابتدا توسط دستگاه چاپ و با جوهر سابلیمیشن؛ چاپ بر روی کاغذ ترانسفر انجام شده و سپس  آن را روی پارچه های پلی استری به کمک پرس حرارتی منتقل می کنند. مدلهای مختلف میماکی قابلیت این چاپ را با سرعتهای مختلف دارا هستند به طوری که سریعترین دستگاه چاپ ترانسفر دنیا مدل TS500-1800، از سال 2012 با سرعت چاپ 150 متر مربع در ساعت توسط کمپانی میماکی به بازارهای جهانی عرضه شده است این مدل از طرف انجمن چاپ دیجیتال اروپا به عنوان بهترین دستگاه چاپ پارچه عریض برنده جایزه EDP 2012 شده است.

همچنین برای دستگاه با قیمت مناسب تر، دستگاه های شرکت اسکای کالر نیز که با هد اپسون کار می کنند؛ پیشنهاد مناسبی به شمار می روند.

روش ترانسفر سابلیمیشن در چاپ پوشاک، پرچم، لباسهای ورزشی و تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی کاربرد وسیعی در دنیا دارد .

 دستگاه های زیر به روش ترانسفر عمل می کنند:

 , Sky-Color , Mimaki JV33-160A  ,  TS34-1800A  ,  TS500-1800SB

کمپانی میماکی ژاپن برای چاپ روی پارچه های بدون کوتینگ نیز محصول ویژه ای دارد. مدل JV400 LX با جوهر لاتکس امکان چاپ ایندور / اوت دور را یکجا دارد و با جوهری کاملا بدون بو قابلیت چاپ روی بنر، فلکس، کاغذ عکاسی و کوتد ، پارچه های معمولی  و . . حتی مدیاهای رنگی و شفاف را داراست. این محصول نیز در سال 2012 برنده جایزه EDP بوده است.


لطفا جهت مشاوره و بازدید نمونه چاپهای مختلف ماشین آلات میماکی برای بهترین انتخاب با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید یا از طریق ایمیل و وبسایت شرکت پیوند بدیع - نماینده رسمی میماکی ژاپن در ایران - با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات بیشتر در سایت ( فارسی ) : www.Iran-printers.com

اطلاعات بیشتر و مشاهده فیلم دستگاه ها در سایت ( انگلیسی ) : www.Iran-printer.com

ایمیل : iran.printers@gmail.com

شماره تماس : تهران  02166372558 - 09125017754


اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پیوند بدیع

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

دستگاه چاپ پارچه، چاپ ترانسفر ، دستگاه چاپ ترانسفر پارچه، حکاکی لیزری، حکاکی CNC ، چاپ و برش همزمان، فلت بد FLATBED PRINTER ، دستگاه چاپ روی اجسام، فلت بد یووی، کاترپلاتر، دستگاه چاپ تی شرت، چاپ سابلیمیشن، حک لیزری، حکاکی پارچه، دستگاه سنگ شویی، چاپ روی سطوح

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات