ایران حک (دستگاه حکاکی لیزری،دستگاه برش لیزری،لیزر زنگ زدا)

دستگاه لیزر زنگ زدا, دستگاه لیزر فایبر مارکینگ, دستگاه برش لیزری

فروش دستگاه لیزر حکاکی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در زمینه فروش دستگاه لیزر حکاکی، باید بدانید که مجموعه های بسیاری در حال فعالیت هستند. بنابراین این شما هستید که به عنوان خریدار، باید به دنبال مجموعه ای بگردید که تمامی شرایط فروش را در بهترین حالت ممکن دارا است. یعنی مجموعه ای که بتواند دستگاه لیزر حکاکی را در بالاترین کیفیت و در عین حال، مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. ایران حک در نظر دارد تا با مشاوره هایی که از طریق کارشناسان فروش خود صورت می دهد، مناسب ترین دستگاهی که توانایی ارائه بهترین خدمات را دارد، به شما معرفی نماید.

دفتر مرکزی: ۴۴۷۴۷۹۶۴ - ۰۲۱
تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۳۰۴۵۳۵
پست الکترونیکی: info@iranhak.com
دفتر: ایران، کرج، محمدشهر، ابتدای بلوار دشت بهشت،برج قایم،،طبقه ۲، واحد ۱۰

فروش این دستگاه می تواند با روش آنلاین انجام شود که فوق العاده روش خوبی است. زیرا بدون این که مراجعه حضوری داشته باشید، می توانید تمامی خریدهای خود را از طریق ورود به سایت، ثبت نمایید. با این روش، در هزینه های جانبی خود صرفه جویی خواهید کرد و امکان ثبت سفارش از هر شهری هم میسر خواهد بود. بنابراین دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. نکته مهمی که در مورد دستگاه های لیزری وجود دارد، کیفیت قطعات آن ها است که ایران حک، آن را در بالاترین کیفیت عرضه می نماید تا مشتری بتواند برای مدت طولانی تری از خدمات دستگاه برخوردار باشد.

وبسایت: https://iranhak.com/
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

ایران حک (دستگاه حکاکی لیزری،دستگاه برش لیزری،لیزر زنگ زدا)

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه لیزر زنگ زدا، دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاه برش لیزری، بست کمربندی استیل، بست کمربندی فلزی روکش دار، بست کمربندی استیل ۲۰، دستگاه حکاکی لیزری، دستگاه حکاکی لیزری 30،50 وات، فروش دستگاه لیزر فایبر صنعتی ، دستگاه حکاکی لیزری ایستاده، دستگاه حکاکی لیزری پرتابل، دستگاه حکاکی لیزری 30 وات، دستگاه حکاکی لیزری میزدار، دستگاه حکاکی لیزری ۵۰ وات، دستگاه برش لیزری کابین دار، بست کمربندی استیل

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 روز پیش