فروشگاه ساعت ایراتک

ساعت مچی, ساعت های مچی نظامی, ساعت های مچی غواصی

ساعت چیست و به چه معنی می باشد ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نظرات متعددی درباره اولین تمدنی که توانست زمان را اندازه گیره کند وجود دارد، بعضی ها معتقدند که هندی ها ، برخی دیگر می گویند بابلی ها ، یونانی ها، مصری ها و .... اما به خوبی می دانیم که 5000 تا 6000 سال پیش تمدن های بزرگ در آسیای میانه و شمال آفریقا برای تکمیل تقویم خود و همچنین برای اندازه گیری زمان شروع به ساختن ساعت کردند.

ساعت یکی از قدیمی ترین اختراع بشر است که نیاز اندازه گیری مداوم فواصل زمانی کوتاه تر از واحدهای طبیعی یعنی : ( روز ، ماه و سال ) را برطرف می کند.
ساعت یک وسیله برای اندازه گیری ، نشان دادن و نگهداری زمان می باشد.
کلمه ی ساعت (Clock) از زبانهای محلی ( هلندی ، فرانسه و لاتین ) یعنی از کلمات Clocca و Clagan که به معنی زنگ می باشند مشتق شده است .
ساعت شناسان و دیگر متخصصان، اصلاح ساعت را به معنی انحصاری یک دستگاه با مکانیسیمی برای اعلام فواصل زمان به صورت شنیداری می شناسند که این دستگاه از طریق نواختن یک زنگ ، آلات موسیقی و یا یک ناقوس فواصل زمانی را بیان می کند.
در سنت قدیمی هر وسیله ای که برای بیان فواصل زمانی به کار رود ولی فاقد صدا باشد را به عنوان یک زمان نگار ( زمان شمار) می شناختند.

درکاربرد عمومی امروزه یک " ساعت" به هر وسیله ای برای اندازه گیری و نمایش زمان اطلاق می شود و اینکه امروزه ساعت های مچی و دیگر زمان شمار ها که می توانند توسط یک نفر حمل و نقل شوند از ساعت های دیواری (Clocks) متمایز شده اند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه ساعت ایراتک

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

ساعت مچی، ساعت های مچی نظامی، ساعت های مچی غواصی، کامپیوترهای غواصی، ساعت مچی ضد آب، ضد ضربه، ضد خش و ضد انعکاس، ساعت های مچی مردانه، ساعت های مچی زنانه، ساعت ورزشی، ساعت مچی ورزشی، ساعت مچی اِسکی، ساعت مچی خلبانی، ساعت های مچی سوئیسی، تعمیرات ساعت مچی ، ساعت مچی تیتانیومی، ساعت مچی فشن و مد روز، ساعت مچی اتوماتیک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات