گروه فیلمسازی، فیلمنامه نویسی و تبلیغات خلاق کاووش

فیلمسازی, ساخت وله و تیتراژهای حرفه ای , موشن گرافیک (گرافیک متحرک)

10 روش ساخت برند برای کسب‌و‌کارهای کوچک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
10 روش ساخت برند برای کسب‌و‌کارهای کوچک

شخصیت هر‌یک از ما از باورها، ارزش‌ها و اهداف فردی ساخته شده که تعریفی از آنچه ما هستیم و با چه کسانی در ارتباط هستیم، است. شخصیت ما در موقعیت‌های مختلف، با چگونگی پوشش لباس و رفتار ما مشخص می‌شود. البته برای مردم شکل بصری بیشتر قابل درک و در هنگام ساخت یک برند دارای اهمیت است.

 

 کاوشگران روابط عمومی- همان‌طور که برندینگ برای نام‌های بزرگ اهمیت دارد برای کسب‌و‌کارهای کوچک نیز مهم خواهد بود. در واقع، بسیاری از برند‌های بزرگ سعی دارند مانند شرکت‌های کوچک به منظور جلب توجه مصرف‌کنندگان و مشتری‌های خود از برند‌های مستقل حمایت کنند. بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار‌های کوچک که من در مورد آنها صحبت می‌کنم می‌دانند که برندینگ برای کسب‌و‌کارشان ضروری است‌ اما تعداد بسیاری از آنها واقعا نمی‌دانند چرا؟ صاحبان کسب‌و‌کار ارتباط بین کسب‌و‌کارهای موفق و برندینگ قوی را تشخیص می‌دهند و تمایل به ساخت یک برند برای شبیه‌سازی و ایجاد موفقیت دارند و می‌دانند که هرچند برند تنها یک لوگو نیست‌ اما بیش از حد موثر است و قلب کسب‌و‌کارشان است، به‌طوری‌که برای موفقیت کسب‌و‌کار می‌توانند برندینگ را جایگزین مناسب در برنامه‌های کسب‌وکار کنند .

برندینگ راهی برای تعریف کسب‌و‌کار شما، تیم شما و مخاطبان خارجی شما‌ست. این می‌تواند هویت کسب‌و‌کار نام بگیرد‌ که در واقع هسته کسب‌و‌کار و ارزش‌های آن است و نه آنچه به نظر می‌رسد یا شنیده می‌شود. مشتریان انواع کسب‌و‌کار‌ها امروزه دانا هستند و می‌توانند به تلاش‌های شرکت در درخشیدن و جذابیت در امر فروش محصولات کمک کنند .

مزایایی که تعریف استراتژیک برندینگ به همراه می‌آورد، می‌تواند سبب ایجاد محبت و عشق در مردم شود. مشتریان زمانی که با ارزش‌ها و باورهای یک برند ارتباط احساسی برقرار کنند آن را به اشتراک می‌گذارند که در نهایت سبب فروش بالاتر و تمایز چشمگیر برند خواهد شد. این وفاداری، به حمایت منجر می‌شود و حتی می‌تواند از قیمت‌ها در هنگامی که رقبا‌ به تخفیف‌های تبلیغاتی در فروش تکیه کرده‌اند محافظت کند. همچنین می‌تواند به شما برای گسترش یا محدود کردن کسب‌و‌کار نیز ایده بدهد .

در ادامه 10 روش برای چگونگی رسیدن به برند موفق برای کسب‌و‌کار ارائه می‌دهیم .

1.با معرفی برندتان شروع کنید .

محصول یا خدمات کسب‌و‌کار شما با توجه به آنچه فضای بازار را اشغال کرده است ارائه شود و در رابطه با نیاز‌ها و نگرانی‌های عقلانی مشتریان تحقیق و بررسی صورت گیرد. شخصیت برند باید کسب‌و‌کار شما را ترویج دهد و با مشتری ارتباط برقرار و در بازار تمایز ایجاد کند .

2.هنگام ساخت یک برند مانند یک فرد عامی فکر کنید .

شخصیت هر‌یک از ما از باورها، ارزش‌ها و اهداف فردی ساخته شده که تعریفی از آنچه ما هستیم و با چه کسانی در ارتباط هستیم، است. شخصیت ما در موقعیت‌های مختلف، با چگونگی پوشش لباس و رفتار ما مشخص می‌شود. البته برای مردم شکل بصری بیشتر قابل درک و در هنگام ساخت یک برند دارای اهمیت است .

3.آنچه را که سبب رونق کسب‌و‌کار شما می‌شود در نظر بگیرید .

آنچه باید باور کنیم این است که هدف قهرمانان برند خودمان هستیم، در نهایت این مطلب می‌تواند به ایجاد موقعیت‌های تجاری و آگاهی از هویت و شخصیت برای ارتباط برقرار کردن برند کمک کند .

4.هدف ایجاد روابط بلند‌مدت با مشتریان است .

به وعده‌های خود عمل کنید و انتظارات را بالا ببرید و زیر قول‌های خود نزنید. باعث ایجاد اعتماد برند شوید و صداقت داشته باشید تا ارزش‌های شما بالا برود .

5.با مشتریان با لحن سازگار و صریح صحبت کنید .

این نکته به تقویت شخصیت کسب‌و‌کار و ارائه روشن آن به مشتریان کمک می‌کند تا مشتریان دقیقا آگاه باشند نسبت به محصول یا خدمات و به همان میزان انتظار داشته باشند .

6.از پیام‌های تکراری بار‌ها و بارها استفاده نکنید .

روش دیگر، هدف ایجاد پیام‌های کلیدی برای ساخت یک هویت منسجم است

7. سعی نکنید از برندهای بزرگ تقلید کنید .

تمایز یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های برندهای موفق است، سعی کنید هویت متمایز‌تان را به نمایش بگذارید، کپی از برند‌های بزرگ هویتی شفاف از شما ایجاد نمی‌کند

8.نوآور، جسور و شجاع باشید و به چیزی که به آن اعتقاد دارید اصرار کنید .

برندهای بزرگ از قوانین و سیاست‌های طبقه‌بندی‌شده‌ای تشکیل شده‌اند که از انعطاف‌پذیری و تغییر ممانعت می‌کند. این قوانین گرفتن تصمیمات نوآورانه و به ‌موقع را دشوار می‌کند. این فرصت بزرگی است برای صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک تا با شیوه‌های نوآورانه در مقابل شرکت‌های بزرگ برای خود جایگاهی کسب کنند .

9.همیشه به برند خود در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان توجه کنید .

به افتخارات خود در هنگام برقراری ارتباط با دیگر شرکت‌ها توجه کنید و غرور خود را از دست ندهید. سعی کنید به جای کاهش قیمت‌ها تبلیغات بیشتری را انجام دهید. تبلیغات یک فرصت برای تقویت برند است

10.لوگوی خود را به‌عنوان ابزاری برای ارتباط در نظر بگیرید .

لوگوی‌تان را روی پکیج‌هایی که می‌تواند برای مشتریان کاربرد روزمره داشته باشد به شیوه‌ای زیرکانه حک کنید؛ مانند فولدر‌های با دوام کاغذی، زیرا هر مشتری می‌تواند رسانه‌ای برای معرفی شما باشد .


منبع  فرصت امروز

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه فیلمسازی، فیلمنامه نویسی و تبلیغات خلاق کاووش

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فیلمسازی، ساخت وله و تیتراژهای حرفه ای ، موشن گرافیک (گرافیک متحرک)، خدمات سینمای دیجیتال (جلوه های ویژه ی رایانه ای)، فیلمنامه نویسی، طراحی گرافیک، برندینگ، مشاوره تبلیغاتی، مشاوره روابط عمومی، تبلیغات مجازی، طراحی انواع آرم و لوگو، طراحی پوسترهای خلاقانه، تحقیقات بازار، هویت نمایی برند، محتواهای اشتراک پذیر، تبلیغات خلاق

دسته‌بندی محصولات و خدمات