گروه وکلای نستوه (موسسه حقوقی دادآوران نستوه)

وکیل تهران,وکیل خوب, وکیل دادگستری علی میررجبی

مطالبه مهریه از طریق محاکم دادگستری

در این روش می بایست اقدام به تقدیم دادخواست حقوقی جهت مطالبه مهریه نمایید. برای این منظور چنانچه در نقطه ای از ایران زندگی می کنید که دفتر خدمات الکترونیک قضایی تاسیس شده است با در دست داشتن سند ازدواج، کارت ملی، شناسنامه و عابر بانک جهت پرداخت هزینه های مربوطه به یکی از دفاتر مربوطه مراجعه نمایید. گروه وکلای نستوه جهت ارائه مشاوره و قبول وکالت در کنار شما می باشد.

مشخصات

تماس با وکلای نستوه :
021-22881951
موسسه حقوقی دادآوران :
021-22873972

توضیحات خدمت

مطالبه مهریه از طریق محاکم دادگستری

در این روش می بایست اقدام به تقدیم دادخواست حقوقی جهت مطالبه مهریه نمایید. برای این منظور چنانچه در نقطه ای از ایران زندگی می کنید که دفتر خدمات الکترونیک قضایی تاسیس شده است با در دست داشتن سند ازدواج، کارت ملی، شناسنامه و عابر بانک جهت پرداخت هزینه های مربوطه به یکی از  دفاتر مربوطه مراجعه نمایید و چنانچه در مکان زندگی شما دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تا کنون تاسیس نشده است با در دست داشتن همان مدارک با مراجعه مستقیم به دادگستری منظور خود را عملی نمایید. مطالبه مهریه به هر میزان در دادگاه میسر است و زن می تواند کل مهریه خود را از طریق دادگاه حتی اگر مهریه وی بیش از 110 عدد سکه بهار آزادی نیز باشد مطالبه نماید.

طریقه مطالبه مهریه از طریق دادگاه چگونه است؟

 برای مطالبه مهریه با در دست داشتن سند ازدواج، شناسنامه و کارت ملی بایستی به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کرده و دادخواست مطالبه مهریه را تقدیم نمایید. تقدیم این دادخواست مستلزم پرداخت هزینه دادرسی معادل مرحله بدوی (سه و نیم درصد خواسته) می باشد.

موسسه حقوقی دادآوران نستوه

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه وکلای نستوه (موسسه حقوقی دادآوران نستوه)

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

وکیل تهران،وکیل خوب، وکیل دادگستری علی میررجبی ، وکالت طلاق،وکیل طلاق، وکیل دادگستری بهاره همایی، دفتر وکالت ، دفتر وکیل، موسسه حقوقی معتبر، وکیل دادسرای نظامی،نمونه قرارداد، نمونه دادخواست، طلاق توافقی، وکیل دادگستری بهنام نزادی، وکیل متخصص،وکیل دادگستری، دعوی مطالبه مهریه، وکالت طلاق،نمونه شکایت از قاضی، قوانین طلاق ، طلاق توافقی، وکیل خانم، وکیل پایه یک دادگستری خانم، وکیل مهاجرت ، طلاق توافقی بدون حضور، مراحل طلاق توافقی، وکیل طلاق ، هزینه وکیل طلاق، بهترین موسسه حقوقی، انواع دعاوی ملکی، انواع دعاوی خانواده، وکیل پرونده کیفری، وکیل حقوقی ، وکیل خانواده

دسته‌بندی خدمات