صنایع مبتکران

طراحی پانل و روکش پلی کربنات, ساخت پلاکهای فلزی و غیر فلزی, تندیس

تابلو چلنیوم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تابلو چلنیوم

طراحی تابلو یکی از حرفه ای ترین کارها در زمینه برند سازی به شمار می آید . اما بهترین نوع تابلو کدام است ؟ تابلو چلنیوم چگونه ساخته می شود ؟ با ادامه مطلب همراه باشید .

ساخت تابلو

یکی از مهم ترین ملاک در برند سازی هر زمینه ای انجام فعالیت های تبلیغاتی مناسب در رابطه با آن می باشد . برای برندسازی بهتر است ابتدا مراحل معرفی برند مورد نظر آماده گردد . طراحی و ساخت تابلو یکی از مراحل اولیه برای انجام برند ستزی می باشد . بنابراین در انتخاب مشاوره برای طراحی و ساخت خود نهایت دقت را به عمل بیاورید . در طراحی تابلو ، طراحان ابتدا به نظر شما دقت می کنند و سپس با توجه به تجربه و مهارت های خود به شما بهترین پیشنهاد را می دهند .

انواع ساخت تابلو

ساخت تابلو چلنیوم

اطلاعاتی کامل درباره ساخت تابلو چلنیوم را در ادامه مطالب به شما خواهیم داد .

ساخت تابلو پلکسی

حروف برجسته ای است که جنس آن از پلکسی گلاس به رنگ دلخواه لبه آن از پلکسی به رنگ دلخواه است که با LED یا SMD نورپردازی می شود .

ساخت تابلو حروف فلزی

این نوع تابلو شامل یک رویه و یک لبه فلزی و هم جنس می باشدکه بوسیله دستگاه لیزر فلزات ورق فلز برش خورده و لبه حروف توسط دستگاه حروف ساز پردازش شده و در نهایت توسط استاد کار به وسیله دستگاه جوش لیزر به هم متصل میشود .

ساخت تابلو روان

تابلو روان با توجه به برنامه ای که به آن می دهیم میتواند به ما نوشته یا تصاویر متحرک یا نشان دهد .

ساخت تابلو لیزری

تابلو لیزری شامل استیل طلایی و نقره ای خش دار و براق میشود که برای جلوه بیشتر پشت آن SMD کار میکنند .

تابلو چلنیوم

چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته می باشد، که چند سالیست وارد بازار شده و یکی از پرطرفدارترین تابلو می باشد. این نوع تابلو ها قابلیت روشنایی دارند و در رنگ ها و اندازه های مختلف عرضه می گردد .

جنس چلنیوم

رویه چلنیوم از جنس پلکسی گلاس می باشد که رنگهای مختلفی دارند و در برابر آفتاب و بارندگی مقاوم است و رنگ خود را از دست نمی دهد.

در هنگام نصب برای این که تابلو شیک و تمیز باشد از یک زیره مانند ورق های PVC استفاده می شود، که لامپهایی که برای روشنایی در این تابلو استفاده میشود، بر روی این ورقها نصب میگردد .

انواع تابلو چلنیوم

انواع تابلو چلنیوم عبارتند از تابلو چلنیوم  ، تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم نگینی ، تابلو چلنیوم دو لبه ، تابلو چلنیوم کریستال ، تابلو چلنیوم الماسی (شفاف) ، تابلو چلنیوم طلایی  و ... است .

رنگ و اندازه چلنیوم

چند نوع از برند های چلنیوم: چلنیوم آلوباند، چلنیوم آلوشاین، چلنیوم آلوراپید و ... است که اصلی ترین و معروف ترین لبه چلنیوم با مارک تجاری آلوراپید شناخته شده که در 14 رنگ  و اندازه های 9، 11 و 14 سانت موجود می باشد .

روشنایی تابلو چلنیوم

داخل حروف چلنیوم از لامپهای SMD و LED استفاده میشود که SMD بدلیل پر نور بودن، ضد آب بودن، مصرف پایین برق، پخش مناسب نور، خاموشی کمتر، نصب آسان و ... بهتر و مناسب تر از LED می باشد .

اگر از گروه تبلیغاتی صنایع مبتکران و همکاران برجسته در این زمینه بپرسید که چرا باید از تابلو چلنیوم استفاده کنم ؟

در جواب خواهید شنیده که هدف شما از نصب تابلو تبلیغاتی در محل کارتان چیست ؟

ممکن است جواب شما به این سوال ما اینگونه باشد:

  • بالا بردن پرستیژ کاری
  • شناخته شدن بیشتر
  • رقابت
  • افزایش مشتری
  • زیبایی

و پس از آن ما خواهیم فهمید که این فعالیت شما کوتاه مدت است یا بلند مدت

اگر فعالیتتان کوتاه مدت بود بدون شک هزینه تابلو چلنیوم برایتان مقرون بصرفه نخواهد بود و بهتر است از پلکسی استفاده کنید.

اما اگر فعالیتتان بلند مدت است و می خواهید در کار خود سرمایه گذاری تبلیغاتی کنید و پیشرفت داشته باشید، گروه تبلیغاتی صنایع مبتکران این پیشنهاد را به شما خواهد داد .

هزینه تابلو چلنیوم

برای برآورد هزینه تابلو چلنیوم باید ابتدا با کارشناسان مرتبط در این زمینه مشورت نمایید . کارشناسان ابتدا نیاز های و ملاک های شما برای طراحی و ساخت تابلو چلنیوم را به خوبی گوش فرا داده و سپس با توجه به سخنان شما و همچنین ملاک های سخت تابلو چلنیوم اقدام به بررسی هزینه تابلو چلنیوم می نمایند و سپس به شما اطلاع می دهند .

اگر به دنبال مشاوره خوب برای طراحی و ساخت تابلو هستید بهتر است از کارشناس حرفه ای مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید . جهت دریافت مشاوره با شماره 02166706391 تماس حاصل نمایید .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع مبتکران

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی پانل و روکش پلی کربنات، ساخت پلاکهای فلزی و غیر فلزی، تندیس، چاپ سیلک وانواع چاپ، کلیه خدمات چاپ، ساخت پلاکهای آلومینیومی، تابلوهای صنعتی، تابلوهای پزشکی، تابلوی چلینیوم، تابلوی ال ای دی، تابلوهای حروف قوطی، تابلوهای نئون، پلاک استیل، پلاک برنجی، استند، طراحی بج سینه و طراحی پلاک رومیزی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات