لوله پلی اتیلن پارس اتیلن کیش

لوله پلی اتیلن, اتصالات پلی اتیلن, منهول پلی اتیلن

دستور العمل جوش اتصالات پلی اتیلن

روش اتصال در لوله و اتصالات پلی اتیلن ، بستگي به كاربرد خط لوله ، نيازمندي‌ها و شرایط پروژه دارد:

1- جوشکاری اتصالات با روش الكتروفيوژن - ElectroFusion
اتصالات جوشی الکتروفیوژن معمولاً در شبكه هاي توزيع گاز استفاده می شوند .استفاده از این نوع اتصالات با توجه به توصیه استاندارد شرکت ملی گاز ایران و DIN آلمان می باشد .

2 - جوشکاری اتصالات با روش بات فیوژن - But Fusion
از اتصالات جوش لب به لب می توان در سیستم های آب و فاضلاب و شبكه توزيع آنها ، آتش نشانی در فشارهای مختلف استفاده می‌شود .این نوع جوش در صورتیکه بدرستی انجام شود بهترین روش اتصال در لوله و اتصالات پلی اتیلن می باشد . در اتصالات جوشي، كيفيت جوش و بازده آن بستگي به مهارت و توانائي جوشكار، تناسب و كارايي مناسب دستگاه جوش و تجهيزات مربوطه و ميزان رعايت اصول و قوانين جوشكاري دارد.

3- اتصالات پیچی
از اتصالات پيچي پلي اتيلن، در خطوط آب و فاضلاب پلی اتیلن در فشارهای زیر 4 بار استفاده مي شود. اتصالات پيچي به راحتي و سريعاً باز و بسته شده و هيچگونه آسيبي به لوله و اتصالات پلی اتیلن وارد نمي كنند و از اين ويژگي برخوردارند كه در برابر مواد شيميائي نیز كاملاً مقاوم مي باشند.

 دستورالعمل‌های روش اتصال لوله‌های پلی اتیلن در سایت اصلی شرکت پارس اتیلن کیش (قسمت مقالات تخصصی)  می تواند به عنوان یک راهنمای سریع در جوشکاری لب به لب مورد استفاده قرار گیرد .

www.parsethylene-kish.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لوله پلی اتیلن پارس اتیلن کیش

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن، منهول پلی اتیلن، دستگاه جوش پلی اتیلن، لوله دوجداره، لوله کاروگیت، لوله اسپیرال، لوله زهکش، لوله پی وی سی، لوله PVC، لوله آبرسانی، لوله فاضلاب

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات