لوله پلی اتیلن پارس اتیلن کیش

لوله پلی اتیلن, اتصالات پلی اتیلن, منهول پلی اتیلن

PDMS کاتالوگ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نرم افزار PDMS محصول شرکت AVEVA، در زمره کارآمدترین و با قابلیترین نرم افزارهای مدلسازی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در دنیا می باشد که در اکثریت کشورها به عنوان اولین انتخاب در مقایسه با نرم افزارهای مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام واژه ترکیبی این نرم افزار پیداست، این برنامه قابلیت طراحی و مدلسازی را از یکسو و قابلیت مدیریت یک سایت را تا بالاترین حد آن از سوی دیگر داراست.توانایی بالای نرم افزار در فاز مدلینگ سبب انتخاب نرم افزار اول دنیا در این صنعت گردیده و کاربر بدون نیاز به نرم افزار دیگر، قادر به طراحی و مدلسازی یک واحد Plant می باشد .
از آنجا که این نرم افزار در قسمت مربوط به Database بسیار قوی و با دقت طراحی شده است چنانچه یک پروژه با ساختار مناسب و توسط فرد آشنا به این نرم افزار در ابتدا ایجاد گردد، تا انتهای پروژه کوچکترین دغدغه ای بابت از دست رفتن اطلاعات یا خرابی آنها وجود ندارد.

از جمله نکات مثبت این نرم افزار قابلیت همخوانی و ارسال و دریافت فایلها جهت هماهنگی با نرم افزارهای متداول و رایج علم مهندسی می باشد. چنانچه قابلیت همخواني فایلهای مدلسازی شده در Microstation را داراست و با زبان Visual basic می توان برای این نرم افزار برنامه¬نویسی نمود، قابلیت خروجی انواع گزارشها با فرمت Excel , Word را دارد و همچنین مي توان نقشه¬هاي خروجي را با فرمت PLT , DXF , DWG به اتوکد منتقل نمود.

شرکت پارس اتیلن کیش در راستای استاندارد سازی اجرای پروژه های پلی اتیلن در سطح کشور ،اقدام به ساخت   PDMS کاتالوگ نموده است . در صورت نیاز به اطلاعات کامل این کاتالوگ ، با واحد مهندسی شرکت پارس اتیلن کیش تماس بگیرید.

جهت مطالعه اطلاعات بیشتر درباره PDMS کاتالوگ به سایت اصلی بخش کاتالوگ‌ها مراجعه نمائید.

www.parsethylene-kish.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لوله پلی اتیلن پارس اتیلن کیش

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن، منهول پلی اتیلن، دستگاه جوش پلی اتیلن، لوله دوجداره، لوله کاروگیت، لوله اسپیرال، لوله زهکش، لوله پی وی سی، لوله PVC، لوله آبرسانی، لوله فاضلاب

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات