لوله پلی اتیلن پارس اتیلن کیش

لوله پلی اتیلن, اتصالات پلی اتیلن, منهول پلی اتیلن

کاربردهای لوله پلی اتیلن در نیروگاهها

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
  کاربردهای HDPE  در نیروگاههای برق حرارتی
 
1-9 . نیروگاه های برق حرارتی


نیروگاه‌های حرارتی به طور معمول از صنایع و بخش‌های متعددی تشکیل شده‌اند. اختلال یا قطعی در تولید الکتریسیته و تعمیرات و نگهداری پی در پی آنها، از عمده مشکلات این نیروگاه‌ها ست. از این رو امور تعمیر و نگهداری در این نیروگاه‌ها از جمله علل هزینه‌های گزاف در آنها قلمداد می‌شوند.
امروزه با استفاده از تکنولوژی مدرن، اتلاف انرژی به کمترین اندازه خود رسیده است و این به خاطر وجود شبکه‌های لوله‌کشی با تکنولوژی بالا در نیروگاه‌های حرارتی است. مواد اولیه در این خطوط می‌بایست همانند دیگر قسمت‌ها دارای بالاترین ضریب ایمنی باشد چرا که کیفیت این خطوط مستقیما بر طول عمر و بهره‌وری نیروگاه‌ها تاثیر می‌گذارد .

لوله‌های پلی‌اتیلنی شرکت پارس اتیلن کیش، به منظور انتقال آب داغ و سرد در برج خنک کننده نیروگاه‌های برق حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

1- لوله‌های پلی اتیلنی آب آشامیدنی و بهداشتی پارس اتیلن کیش، مخصوص نیروگاه‌های برق حرارتی
 

نیاز حیاتی نیروگاه‌های حرارتی، دسترسی به ذخایر آبی جهت برطرف کردن نیازشان به بخار و آب‌های خنک کننده می‌باشد. ولی دسترسی به ذخایر آبی به تنهائی کافی نیست ضمنا  کیفیت مایعات داخل لوله نیز نباید از بین برود. برای مثال خوردگی دشمن درجه یک این نیروگاه‌ها است. مشکلاتی چون تغییرات فشار، افت خلاء ،افت‌هایی در خطوط لوله، شکاف یا ترک و تعمیر و نگهداری از رویدادهای روزمره در نیروگاه‌های برق حرارتی به شمار می‌آیند.  لوله‌های PE 100  برای حل این دسته مشکلات ایده‌آل هستند زیرا در مقایسه با دیگر لوله‌ها دارای ویژگی‌های برتری می‌باشند. لوله‌های پلی‌اتيلن100  PE به ويژه برای اطفاء حريق، خنك كنندگي و آب بهداشتی نيروگاه‌های برق حرارتی بهترین هستند. این لوله‌ها هنگامیکه به منظور سرد کردن به کار می‌روند دارای برتری‌های افزوده دیگری نیز می‌باشند زیرا اجازه نمی‌دهند میکروارگانیسم ها در دیواره داخلی لوله تجمع کنند . در اینجا به مزیت‌های جانبی چون نصب و حمل و نقل ساده نیز می‌توان اشاره کرد .از دیگر برتری‌های لوله‌های پلی اتیلنی با کاربرد خنک کنندگی این است که  قطر داخلی این لوله‌ها برای سال‌های متمادی ثابت می‌ماند که این امر در واقع گذر میزان جریان ثابتی را در درون لوله تضمین می‌کند. لوله‌های پلی اتیلنی مذکور همچنین نیاز به شستشوی مکرر ندارند از این رو دارای حداقل هزینه نگهداری می‌باشند. لوله‌های پلی‌اتیلن همچنین تحت تاثیر شکل سطوح گوناگون زمین و حرکات زمین قرار نمی‌گیرند.

 

2- لوله های عایق بندی شده به منظور گرمایش منطقه ای
 

از دیگر موارد مهم در نیروگاه های حرارتی بهره گیری از لوله‌هایی با بالاترین محافظت گرمایی جهت انتقال انرژی گرمایی به مراکز شهری و گرم کردن خانه‌ها ست. این انرژی گرمایی را می توان در کارخانه‌ها، خانه‌ها یا هر جای دیگر که  نیاز باشد، استفاده کرد.

جدا از موارد کاربرد ، مهم ترین موضوع، انتقال انرژی گرمایی  که خود محصول جانبی نیروگاه‌های برق حرارتی است به مکان استفاده کننده آن به صورت کاملا اقتصادی، سازگار با محیط زیست و با بهترین روش عایق سازی می‌باشد. مجهز کردن لوله‌ها با مواد عایق کاری گران تمام می‌شود ( زیرا به هزینه مازاد برای نیروی کار نیازمند است) و دارای کیفیت مناسب نیز نمی‌باشد .

 

3- لوله های زهکش شرکت پارس اتیلن کیش جهت تخلیه آب باران، زهکشی و فاضلاب


این لوله‌ها که از مواد اولیه  پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی ساخته می‌شوند از آخرین و جدیدترین محصولات شرکت پارس اتیلن کیش به شمار می‌آید که به منظور تخلیه آب باران و پساب کاربرد دارد.
این لوله‌ها که بسیار آسان کارگذاری و نصب می‌شوند راه حلی ایده‌آل برای کارخانجات پالاینده ضایعات محسوب می‌گردند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لوله پلی اتیلن پارس اتیلن کیش

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن، منهول پلی اتیلن، دستگاه جوش پلی اتیلن، لوله دوجداره، لوله کاروگیت، لوله اسپیرال، لوله زهکش، لوله پی وی سی، لوله PVC، لوله آبرسانی، لوله فاضلاب

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات