پارس کیمیا سلولز تولید کننده لوله و نبشی مقوایی

محافظ گوشه مقوایی, نبشی مقوایی , زیر سری مقوایی

صادرات کشاورزی هرمزگان نیازمند بسته بندی استاندارد است

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی بندرعباس با اشاره به اینکه حلقه مفقوده صادرات بخش کشاورزی هرمزگان ، نبود بسته بندی استاندارد است ، گفت: صادرات کشاورزی در این نیازمند بسته بندی مناسبت و استاندارد است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، محمد امین صباغی زاده  در سومین نشست هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان ، صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی افزود : نبود بسته بندی مناسب موجب شده تا تولیدات کشاورزی هرمزگان از طریق استان های دیگر و با نام آنان صادر شود که این امر به ضرر استان و بهره برداران بخش کشاورزی است.
وی بیان داشت : میزان و کیفیت تولیدات محصولات کشاورزی در استان دارای قابلیت صادراتی است و باید این محصولات با بسته بندی جذاب و مورد خواست مشتریان در کشورهای هدف باشد که این توانمندی در استان وجود ندارد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس اظهار کرد : عمده محصولاتی که از هرمزگان به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شوند ، در کشور مبدا بر روی آنها به طور مجدد بسته بندی صورت می گیرد و تولیدات ما به سود کشورهای دیگر تمام می شود.
صباغی زاده گفت: باید زیر ساخت های مورد نیاز استان برای صادرات در بخش کشاورزی و سایر بخش‌ ها فراهم شود تا بتوانیم با ایجاد نگرش صادراتی در این زمینه موفقیت کسب کنیم.
وی بیان داشت: بالا بودن قیمت نهایی محصولات کشاورزی ، نداشتن واحدهای فراوری محصول ، فعال نبودن تشکل های مرتبط ، ضعف زیر ساختی در زمینه حمل و نقل بویژه سردخانه ای ، همراه نبودن بانکها در ارایه تسهیلات به بخش کشاورزی ، نبود واحدهای بسته بندی محصولات از مهم ترین مشکلات در بخش توسعه صادرات کشاورزی در استان است.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس کیمیا سلولز تولید کننده لوله و نبشی مقوایی

یزد

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

محافظ گوشه مقوایی، نبشی مقوایی ، زیر سری مقوایی، محافظ لبه مقوایی، نبشی مقوایی مدور، قیمت نبشی مقوایی، قیمت محافظ لبه مقوایی، لوله مقوایی، لوله مقوایی پارس، نبشی مقوایی پارس، محافظ لبه مقوایی پارس، خرید لوله مقوایی، قیمت لوله مقوایی، خرید محافظ لبه مقوایی، لوله مقوایی سنگین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات