طراحان دیجیتال پارسه

تزیینی خودرو, ساعت پراید, اپسیلون

تنظیمات و عملکرد ساعت پراید اپسیلون

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ساعت ديجيتال اپسيلون با امكانات مفيد و ظاهري زيبا براي ارتقاي امكانات خودروي شما طراحي شده است. تلاش طراحان اپسيلون، با هدف ارائه محصولي با امكاناتي كارا به همراه دقت بالا و همين طور عملكرد مناسب و كاربري آسان توسط دانش تخصصي الكترونيك و كامپيوتر بوده است.

خواهشمند است نظرات و پيشنهادات خود را به آدرس پست الكترونيكي زير ارسال نماييد.

Email:   epsilonclock@gmail.com

صفحه نمایش از نوع LCD در این ساعت دارای نور زمینه جذاب و همینطور خوانایی حروف در روز و شب می­باشد. به منظور دید بهتر در شب، با روشن شدن چراغ­های خودرو، از شدت نور صفحه نمایش ساعت کاسته می­شود. برای انجام تنظیمات و سفارشی ­سازی نمایش اطلاعات، سه دکمه با عملکردی ساده برای آن طراحی شده است که در ادامه در مورد نحوه کار آنها توضیح داده خواهد شد.

 

*                                          قابلیت های ساعت اپسیلون                                         * 

  1. 1.        ساعت دیجیتالی 12 ساعته و 24 ساعته
  2. 2.       تقویم هجری شمسی
  3. 3.       نمایش روز هفته
  4. 4.       دماسنج دیجیتال
  5. 5.       نمایش سرعت لحظه­ای (فقط در خودروهای انژکتوری)
  6. 6.       نمایش شتاب لحظه­ای حرکت (فقط در خودروهای انژکتوری)
  7. 7.       مسافت­سنج خودکار (فقط در خودروهای انژکتوری)
  8. 8.      زمان سنج خودکار سفر
  9. 9.       محاسبه سرعت متوسط هر سفر (فقط در خودروهای انژکتوری)
  10. 10.      ذخیره پنج مسافت آخر پیموده شده به همراه زمان سفر

***این محصول بر روی انواع خودروی پراید قابل نصب می­باشد***

 

*                                                     تنظیم تاریخ و ساعت                                                     *

برای تنظیم ساعت و تاریخ با فشردن دکمه وسط وارد محیط تنظیم ساعت و تاريخ مي­شويد. در خط بالا ، نشانه _ _ قسمت در حال تنظیم را نشان مي­دهد. با فشردن دكمه بالا مقدار فعلي افزايش يافته و با فشردن دكمه پایین مقدار فعلي كاهش مي­يابد. براي تنظيم قسمت بعدي دوباره دكمه وسط را فشار دهید.

اولین قسمت از سمت چپ، ساعت را نشان مي­دهد، و بعد از آن به ترتیب  دقیقه، و سپس در سمت راست، اطلاعات تاريخ شامل سال، ماه و روز نشان داده شده­اند.

    در قسمت پایانی تنظیم زمان مي­توانيد نوع نمايش ساعت را به صورت 12ساعته يا 24ساعته تنظيم كنيد. با فشردن دکمه بالا نشانه به * تبدیل شده و ساعت به حالت 24ساعته نمایش داده خواهد شد. براي نمايش زمان به صورت 12 ساعته دكمه پایین را فشار دهيد. بر اساس ساعتي است كه هم اكنون تنظيم شده است، حرف A به معناي صبح يا حرف P به معنای بعدازظهر نمایش داده خواهد شد.

 

*                                                     تنظیم نحوه نمایش                                                     *

در صفحه اصلی همواره اطلاعات تقویم و ساعت در خط بالا نمایش داده می­شوند، ولی نمایش سرعت لحظه­ای، شتاب لحظه­ای، روز هفته، و دماسنج را می­توانید بنا به سلیقه خود انتخاب نمایید. به این منظور در صفحه اصلی با فشردن دکمه بالا حالت­ها و انتخاب­های مختلف نمایش این موارد تغییر خواهد کرد و می­توانید حالت دلخواه خود را انتخاب کنید.

یکی از امکانات کارا در این محصول مسافت­سنج و زمان­سنج خودکار می­باشد که نمونه آن در برخی خودروهای جدید وجود دارد. ساعت اپسیلون مسافت­های پیموده شده اخیر را به همراه زمان آن و سرعت متوسط محاسبه کرده و نمایش می­دهد. شما می­توانید آخرین مسافت­هایی که در سفرهای درون شهری و برون شهری پیموده­اید و همینطور مسافت و زمان سفر فعلی خود را مشاهده نمایید.

با هر بار روشن کردن خودرو محاسبه مسافت جدید شروع شده و تا لحظه خاموش کردن خودرو ادامه خواهد یافت. بعد از خاموش کردن خودرو مسافت به همراه زمان سفر ذخیره خواهد ­شد. برای مشاهده مسافت­ها، می­توانید در صفحه اصلی دکمه پایین را فشار دهید اولین مسافتی که نشان داده می­شود، مسافت و زمان سفر فعلی است که در حال محاسبه می­باشد، و با t0 نشان داده می­شود. لازم به ذکر است که سرعت متوسط سفر بعد از پیمودن یک کیلومتر اول به نمایش در خواهد آمد.

با فشردن دوباره دکمه پایین می­توانید مسافت­های قبلی طی شده را به ترتیب مشاهده کنید. نشانه­های t1 تا t5 به ترتیب مشخص کننده مسافت و زمان سفرهای قبلی می­باشند. نشانه t5 قدیمی­ترین مسافت را نشان می­دهد که با ثبت مسافت جدید حذف شده و t4 جای آن را می گیرد.

این محصول تا 5 مسافت آخر طی شده را به همراه زمان آنها نگهداری می­کند و با ثبت مسافت جدید، قدیمی­ترین مسافت حذف می­گردد. توجه داشته باشید که مسافت و زمان هر سفر در صورتی ثبت می­شود که حداقل مسافت یک کیلومتر طی شده باشد. برای نمایش مجدد اطلاعات سرعت و دما، کلید بالا را دوباره فشار دهید.

 

توجه: در صورت بروز مشکل در عملکرد یا نمایش ساعت، برای ریست کردن آن، سوییچ خودرو را بسته و فیش برق پشت آن را خارج نمایید و دوباره وصل کنید. این کار باعث می­شود که برنامه ساعت اپسیلون ریست شود.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طراحان دیجیتال پارسه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

تزیینی خودرو، ساعت پراید، اپسیلون، پراید

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات