طراحان دیجیتال پارسه

تزیینی خودرو, ساعت پراید, اپسیلون

راهنمای نصب ساعت پراید اپسیلون

***طریقه نصب***

1-      بازکردن ساعت قبلی

نسیم و صبا (داشبورد قدیمی) : لبه بالایی پوشش ساعت را به سمت جلو بکشید تا فنرهای آن آزاد شوند و سپس پوشش را به سمت بالا بکشید تا از جای خود خارج شود. اکنون پیچ­های کناری ساعت را باز کرده و فیش پشتی را با آزاد کردن قفل آن، خارج کنید، حال می­توانید ساعت را از جای خود خارج نمایید.

پرایدهای X100 (داشبورد جدید) : در این نوع داشبوردها برای راحتی کار بهتر است ابتدا مجموعه کیلومتر شمار را باز کرده و از پشت با فشار خارهای پوشش، ساعت را آزاد نمایید. توجه داشته باشید که این مدل ساعت به قاب پیچ شده است و دو خار بزرگ در کناره­ها و خارهای کوچک در بالا و پایین قرار دارند.

پراید 141: برای باز کردن پنل جلویی دو پیچ که در قسمت پایین پنل قرار دارد را باز کرده و به آرامی خارهای دور تا دور آن را آزاد نمایید. حال می­توانید ساعت را از جای خود خارج نمایید.

2-   نحوه نصب كابل­ها

برای اتصال سیم سنسور سرعت، پيچ­هاي مجموعه کیلومتر شمار را باز کرده و کیلومتر شمار را به آرامي خارج كنيد. در پشت سیستم کیلومتر شمار، دو سوکت 18 پايه به رنگ­هاي مشكي و سفيد وجود دارند. در سوكت مشكي رنگ، سيم پايه 15 كه معمولا به رنگ قرمز-سفيد (در مدل­های جدید نارنجی کم­رنگ) است، سیم سنسور سرعت خودرو می­باشد. مقداري از اين سيم را توسط آچار مخصوص يا باز كردن روكش سيم لخت نماييد. سيم قرمز رنگ سوكت اتصال سنسور موجود در جعبه اپسيلون را به سيم سنسور سرعت خودرو (قرمز-سفيد یا نارنجی) متصل نماييد و با چسب برق بپوشانيد. سوكت را از پشت داشبورد عبور داده و به محل نصب ساعت برسانيد.

 

3-     بستن پيچ ها و قاب

توجه كنيد كه قبل از اتصال فيش برق به ساعت اپسيلون، از بسته بودن سوييچ خودرو اطمينان حاصل نماييد. فيش برق و سوكت سنسور را به پشت ساعت اپسيلون متصل و محكم كرده، و سپس ساعت را در محل قرار دهید و بعد از تنظیم جای آن، پيچ­ها را ببنديد. حال مي­توانيد پوشش را در جای خود ببندید.

اکنون سوييچ خودرو را باز كنيد. در اين حالت بايستي ساعت روشن شده و صفحه اصلي نمايش داده شود. در صورتي كه در نحوه نمايش اشكالي وجود داشت سوييچ را بسته و دوباره باز كنيد. اگر مشكل برطرف نشد، فيش برق ساعت را درآوريد و دوباره جا بزنيد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طراحان دیجیتال پارسه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

تزیینی خودرو، ساعت پراید، اپسیلون، پراید

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات