شتاب جت

عرضه انواع دستگاه های چاپ بنر, دستگاه های فلتبد (چاپ روی اجسام تخت), خدمات دستگاه های چاپ

همه چیز درباره خرید دستگاه چاپ بنر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر برای اولین بار قصد خرید دستگاه چاپ بنر دارید

و اگر اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه ها ندارید

بهتر است قبل از اقدام به خرید، به نکات زیر توجه کنید:

دستگاه بنر را می توان به دو بخش مهم تقسیم بندی کرد: هد و شاسی

در این بخش، نکاتی را در مورد دستگاه های بنر، با تفکیک مذکور (هد و شاسی)، بیان نموده و سپس مواردی را درخصوص خدمات پس از فروش، خواهیم آورد:

 

هد

هد دستگاه چاپ بنر، مهمترین بخش دستگاه است و نهایتاً شما خروجی كارتان را از آن میگیرید. هر هد بسته به نوع كاركردش مزایا و معایبی دارد كه تا حد امكان در مورد آنها بحث خواهیم كرد.

تمامی هدها دارای نازلهای بسیار ریزی میباشند که جوهر از آنها خارج میشود. این نازلها را نسبت به میزان کوچک یا درشت  بودنشان به انواع 80، 50، 42، 20، 14 و 3.5 پیکولیتر تقسیم میکنند. اعداد کمتر نشان دهنده ریزتر بودن نازلهای هد است.  هد 3.5 پیکولیتر کار شما را در حد پرینترهای خانگی چاپ میکند و هدهای با نازل درشت تر برای کارهایی که از فاصله دورتر دیده میشوند مناسب هستند. درکنار این مسائل تعداد بالای نازلها به سرعت چاپ شما کمک میکند. تعداد نازلها در هر هد معمولاً با اعداد 128، 256، 512 و 1024 مشخص میشوند. هر قدر تعداد نازلها بیشتر باشد سرعت چاپ شما بیشتر خواهد شد. به این معنی که زمانی که شما از هد 1024 استفاده میکنید پهنای چاپ شما مثلاً در pass 3 معادل 2.5 سانتیمتر و در هد 128 با همانpass معادل نیم سانتیمتر خواهد بود.

 

شاسی

شاسی که به آن اصطلاحاً بدنه دستگاه هم گفته میشود، یعنی کل دستگاه بجز هدها. تمامی بخش های سخت افزاری و نرم افزاری شامل بوردها، سیم کشی ها، پاورها، موتورها، پمپ، فیلتر، سابتانک، شیلنگ، ریل، تسمه، وکیوم، هیتر، فن و ... . به عبارت دیگر میتوان هدها را به موتور خودرو تشبیه کرد و بدنه دستگاه را به بدنه خودرو، بدنه ای که شامل تمامی اجزای ماشین است، بجز موتور. با این تشبیه ساده هم میتوان به اهمیت این بخش از دستگاه پی برد و هم به فلسفه ی اختلاف قیمت های موجود در بازار. به عنوان مثال، در حال حاضر میتوان یک دستگاه بنر با 4 هد کونیکای 512 را از سی میلیون تومان تا شصت میلیون تومان خریداری کرد. درحالیکه بر روی تمامی مدل های مذکور، همان هد کونیکا نصب میشود. به نظر شما علت این تفاوت قیمت ها در چیست؟ مسلّماً علاوه بر انصاف فروشنده و ...، عوامل دیگری نیز در اختلاف قیمت ها موثر هستند. اگر به مثال خودرو باز گردیم شاید بتوان چنین تشبیهی داشت: خودروی پراید با موتور سمند، خودروی سمند با موتور سمند، و خودروی پورشه با موتور سمند. هر سه خودرو تقریبا با یک سرعت و شتاب، طی مسیر خواهند کرد، اما خرید کدامیک منطقی تر خواهد بود؟

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بسیار مهم است. تا جایی که میتوان گفت مهمتر از خود دستگاه است!؟! چرا که اگر دستگاهی خریداری نمایید که پشتیبانی قوی نداشته باشد عملاً نمیتوانید با آن کار کنید. زیرا با کوچکترین مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری، دستگاه شما قادر به چاپ نخواهد بود و شما نیاز به پشتیبانی خواهید داشت، خواه این پشتیبانی تلفنی باشد یا حضوری.

جهت خرید دستگاه، ابتدا فروشنده دستگاه را ارزیابی كنید. موضوع پشتیبانی و خدمات پس از فروش البته برای شهرستانها بسیار پیچیده تر و مهم تر است. چرا كه میزان دسترسی شهرستانی ها به سرویس کار مطمئن و خوب، کمتر خواهد بود.  لذا این موضوع را كاملاً جدی بگیرید و بر روی آن تاكید فراوانی داشته باشید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شتاب جت

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

عرضه انواع دستگاه های چاپ بنر، دستگاه های فلتبد (چاپ روی اجسام تخت)، خدمات دستگاه های چاپ، تامین مواد اولیه و قطعات یدکی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات