تک پارتیشن (پارتیشن اداری شاددل )

پارتیشن , پارتیشن دوجداره, پارتیشن تاشو mdf

قانون اول تبليغات چيه؟


کاربر گرامی

با سلام و احترام

ضمن تشکر از شما برای درج آگهی در سایت سودایران، در این ایمیل قانون صفرم تبلیغات که یکی از مهمترین قوانین برای رونق کسب و کار و افزایش فروش با کمترین هزینه می باشد، مورد بررسی قرار گرفته است.

قانون صفرم تبلیغات

مشتریان کنونی، خیلی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید مشغله کاری و فکری دارند، آنها وقت ندارند که بنشینند و ویژگی‌ها و مزایای محصول شما را با دیگر فروشنده‌ها مقایسه کنند. آنها به دنبال کسی می‌گردند که به او اعتماد کنند. قانون صفرم تبلیغات یعنی قانون صداقت محض. شاید تمام آنچه را که درمورد محصول‌تان وجود دارد در تبلیغات خود به مشتری نگویید، اما هر آنچه را می‌گویید باید بر پایه صداقت برای جذب اعتماد باشد. برای این منظور می‌توانید ۳ مرحله زیر را اجرا کنید :

در تبلیغاتتان به مواردی اشاره کنید که مطمئن هستید مشتریانتان تجربه کرده‌اند
مشتری شما باید مسائل و شرایطی را در تصویر تبلیغ ببیند که خودش نیز آنها را قبلا تجربه کرده باشد. برای مثال یکی از موفق‌ترین تبلیغات مربوط به شرکت One Hour Heat and Air است. به این صورت که مشتری به شرکت مورد نظر زنگ می‌زند و اعلام می‌کند لوله‌کشی خانه‌اش نیاز به تعمیرات دارد. پاسخگوی این شرکت اعلام می‌کند ۱ساعت دیگر برای شما نیرو می‌فرستیم تا مشکل شما را رفع کنند. اگر ۱ساعت بیشتر طول کشید، هیچ پولی از شما دریافت نمی‌کنیم. نیروهای اعزامی تعمیرات دیرتر به مشتری می‌رسند و بدون گرفتن هیچ پولی تعمیراتشان را انجام می‌دهند. این تبلیغ باعث شد مشتری احساس کند شرکتی وجود دارد که برایش ارزش قائل است؛ شرکتی که می‌داند زمان مشتری طلاست.

حقیقت را بگویید، حتی اگر باعث ناراحتی شود
مصرف‌کنندگان امروز در کشف حقایق گفته‌نشده توسط تبلیغات پرزرق و برق مختلف مهارت زیادی پیدا کرده‌اند، بنابراین در تبلیغاتتان از ویژگی‌ها، مزایا و کاستی‌های محصولتان برای مشتری تعریف کنید… بله درست خواندید، کاستی‌ها!

دقیقا کاستی‌های محصول‌تان را به مشتریتان بگویید. از این نترسید که مشتری با شنیدن آنها از شما خرید نمی‌کند، بلکه بدانید که مشتری به خاطر صداقت شما از شما خرید خواهد کرد. به‌عنوان مثال یکی از شرکت‌هایی که از این تکنیک در تبلیغات خود استفاده کرده، شرکت Apple است. زمانی که شرکت اپل گوشی‌های iphone 4 خود را معرفی کرد، بعد از چند روز که این محصول وارد بازار شد، مشتریان ناراضی بودند که آنتن‌دهی گوشی ضعیف است. در تبلیغی جدید از Apple استیو جابز اعلام کرد که «ما کامل نیستیم. Iphone 4 مزایایی دارد که تلفن‌های همراه دیگر ندارند، اما آنتن‌دهی آن نیز ضعیف است که به‌زودی آن را برطرف خواهیم کرد...

شاید این جمله باعث شده باشد خیلی‌ها که از مشکل اطلاعی نداشتند مطلع شوند، اما نه‌تنها فروش آنها کاهش پیدا نکرد، بلکه بیشتر هم شد، زیرا مدیرعامل یک شرکت توانست اعتماد مردم را جلب کند.

به مشتریان دقیقا همان تجربیاتی را ارائه دهید که به آنها قول داده‌اید
دقیقا آنچه را که تبلیغ کردید ارائه دهید، نه کمتر، اما اگر بیشتر بود بهتر! در این صورت مشتری چیزی برای صحبت کردن با دوستانش راجع به شما دارد. امروزه بسیاری از مشتریان می‌گویند شاید تبلیغ شما یکی از ما را فریب دهد اما مطمئن باشید یکی از ما به بقیه خبر خواهد داد.

پارتيشن اداري شاددل سعي نموده تا خوشقولي را رعايت  نمايد---------------------------------------------------------------

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تک پارتیشن (پارتیشن اداری شاددل )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پارتیشن ، پارتیشن دوجداره، پارتیشن تاشو mdf، بازسازی ساختمان محمدشاددل، پارتیشن اداری تاشو، تعمیرات پارتیشن تاشو، جابجایی پارتیشن تاشو، پارتیشن اختصاصی سرویس بهداشتی، نصب پارتیشن سرویس بهداشتی، مبلمان اداری و پارتیشن، پارتیشن کرکره دار، پارتیشن شاددل ودرب تاشو، پارتیشن خانگی، قیبمت پارتیشن، پاراوان تاشو پی وی سی، مرکز فروش پارتیشن

دسته‌بندی محصولات و خدمات