تک پارتیشن (پارتیشن اداری شاددل )

پارتیشن , پارتیشن دوجداره, پارتیشن تاشو mdf

چه کنیم تا زودتر یاد بگیریم گروه تک پارتیشن

چه کنیم تا سریعتر یاد بگیریم ؟
 
چه کنیم تا سریعتر یاد بگیریم ؟

در دنیای امروز همه چیز با سرعت پیش می رود ، بنابراین به نظر می رسد که ما هم باید سعی کنیم همه کارهایمان را سریعتر انجام دهیم و یادگیری نیز از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه با استفاده از دستورالعملی که ما در ادامه شرح خواهیم داد شما می توانید روند یادگیری خود را بطور قابل ملاحظه ای تسریع کنید . پس بقیه مطلب را بخوانید تا سرعت یادگیری شما بیشتر شود.

دستورالعمل :

۱ همه مزاحم ها را دور کنید . هنگامیکه می خواهید چیزی را با سرعت زیاد یاد بگیرید همه چیزهایی که حواس شما را پرت می کنند مثل اس ام اس ، تلفن ، موبایل ، ایمیل ، تلویزیون و همینطور لوازم صورتی را از خودتان دور و یا خاموش کنید و فقط آن چیزهایی که برای یادگیری نیاز دارید را در دسترس قرار دهید.

۲ قبل از شروع یاد گیری ذهنتان را کاملا" آرام و آماده کنید و سعی کنید همه مشکلات و فکرهای دیگر را حداقل برای مدتی از ذهنتان پاک کنید تا در زمان یادگیری بتوانید کاملا" تمرکز کنید . مثلا" اگر قصد دارید کار مهمی انجام دهید و یا چیزی به کسی بگویید و این موضوع ذهنتان را مشغول کرده حتما" اول آن کار را انجام دهید و سپس یادگیری را آغاز کنید تا در هنگام یادگیری ، ذهنتان از موضوع اصلی منحرف نشود . ذهن آرام نقش مهمی در سرعت یادگیری دارد.

۳ چیزی که می خواهید یاد بگیرید را به بخشهای کوچک تقسیم کنید و سعی کنید آن را بخش به بخش یاد بگیرید . مهم نیست چه چیزی قرار است یاد بگیرید ، هر چیزی را می توانید به بخشهای کوچکتر تقسیم کنید و مرحله به مرحله یاد بگیرید . وقتی بخش اول را به طور کامل یاد گرفتید به سراغ بخش بعدی بروید و سپس این بخشها را با هم ادغام و ترکیب کنید .

۴ از لحظه های هدر رفته زندگی به بهترین شکل استفاده کنید و از آنها برای یادگیری بهره بگیرید زیرا یادگیری سریعتر به معنای یادگیری هوشمندانه تر نیز هست . مثلا" زمانی که در اتوبوس ، مترو و یا تاکسی نشسته اید از زمانی که به ناچار هدر می رود برای یادگیری استفاده کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تک پارتیشن (پارتیشن اداری شاددل )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پارتیشن ، پارتیشن دوجداره، پارتیشن تاشو mdf، بازسازی ساختمان محمدشاددل، پارتیشن اداری تاشو، تعمیرات پارتیشن تاشو، جابجایی پارتیشن تاشو، پارتیشن اختصاصی سرویس بهداشتی، نصب پارتیشن سرویس بهداشتی، مبلمان اداری و پارتیشن، پارتیشن کرکره دار، پارتیشن شاددل ودرب تاشو، پارتیشن خانگی، قیبمت پارتیشن، پاراوان تاشو پی وی سی، مرکز فروش پارتیشن

دسته‌بندی محصولات و خدمات