تک پارتیشن (پارتیشن اداری شاددل )

پارتیشن , پارتیشن دوجداره, پارتیشن تاشو mdf

ایا رشد قدی دخترها در 18 سالگی قطع میشود مقالات تک

آیا رشد قدی دخترها در ۱۸ سالگی متوقف می شود ؟

رشد انسان یک سفر بسیار جالب است که با یک سلول شروع می شود و وقتی که ما به یک انسان بالغ و بزرگسال مبدل شدیم متوقف می شود . اگرچه بسیاری از جنبه های رشد در مردان و زنان مشابه و یکسان است اما در برخی از موارد هم کاملا" متفاوت است.

در دوران رشد انسان انواع مختلف رشد رخ می دهد : رشد قد ، افزایش وزن ، رشد اندازه مغز و بلوغ سیستم تولید مثل و غیره . همه این نوع رشدها در یک زمان رخ نمی دهند و به یک شکل و به یک اندازه نیستند .برای مثال  اندازه مغز انسان در سن ۰ تا ۱۰ سالگی  بیشترین سرعت رشد خود را دارد درحالیکه سیستم تولید مثل در دوران بلوغ و بزرگسالی کامل می شود .

رشد قد در دخترها در سن ۱۸ یا ۱۹ سالگی متوقف می شود اما در پسرها تا چند سال بعد هم ادامه دارد .  از آنجایی که هم پسرها و هم دخترها در سن ۱۸ سالگی دوران بلوغ را پشت سر گذاشته اند بنابراین در این سن سیستم تولید مثل دخترها نیز کامل شده است.

اگرچه رشد فیزیکی دخترها در ۱۸ یا ۱۹ سالگی تقریبا" متوقف می شود و اگر هم متوقف نشود بسیار کم خواهد شد ، اما مغز آنها به رشد خود ادامه می دهد و این رشد تا اوایل بزرگسالی هم ادامه دارد. اگرچه بعد از اتمام دوران بلوغ اندازه مغز انسان دیگر بزرگتر نمی شود اما رشد مغزی و ذهنی تا دوران بزرگسالی ادامه دارد و این حقیقت هم در مورد دخترها و هم در مورد پسرها صدق می کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تک پارتیشن (پارتیشن اداری شاددل )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پارتیشن ، پارتیشن دوجداره، پارتیشن تاشو mdf، بازسازی ساختمان محمدشاددل، پارتیشن اداری تاشو، تعمیرات پارتیشن تاشو، جابجایی پارتیشن تاشو، پارتیشن اختصاصی سرویس بهداشتی، نصب پارتیشن سرویس بهداشتی، مبلمان اداری و پارتیشن، پارتیشن کرکره دار، پارتیشن شاددل ودرب تاشو، پارتیشن خانگی، قیبمت پارتیشن، پاراوان تاشو پی وی سی، مرکز فروش پارتیشن

دسته‌بندی محصولات و خدمات