مرکز تخصصی پوست و سلامت تالگو 1

پاکسازی پوست, جوانسازی پوست صورت, فیشیال تخصصی

فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فیشیال و پاکسازی پوست با از بین بردن مشکلات پوستی و کمک به جوانسازی آن در طی مدت کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و با توجه به مراجعه کنندگان زیاد افراد غرب نشین تهران برای فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد سعی داریم بتوانیم به این افراد در بهترین انتخابشان کمک کنیم.

چرا فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد طرفداران بیشتری دارد؟

با توجه به مراجعه کنندگان زیاد و از همه مهمتر تبلیغات انجام شده توسط بلاگرها افراد در هر قسمتی از تهران و حتی شهرستان ها ترجیح میدهند به هر قیمتی فیشیال و پاکسازی پوست را در هر کلینیکی تجربه نمایند. در این منطقه کلینیک ها بصورت تخصصی و حرفه ای حرفه و در رقابت با یکدیگر کار میکنند مطمئنا شما نیز در باره مراکز فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد بسیار زیاد شنیده اید.

چگونه برای مراجعه به پاکسازی پوست در سعادت آباد کلینیک مناسب را پیدا کنیم؟

ممکن است انتخاب بهترین مرکز از بین مراکز مختلف کاری سخت باشد اما با یک جستجو ساده در گوگل و پرس و جو میتوانید به بهترین مرکز برای انجام فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد مراجعه کرده و با خیال راحت خدمات زیبایی و پاکسازی را در این کلینیک ها انجام دهید.البته ما ادعا بهترین و اولین را نداریم ولی مطمئنا با یک بار مراجعه مشتری دائمی ما خواهید شد.

نکات مورد توجه در مراجعه به کلینیک فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد شامل چه مواردی است؟

برای مراجعه به کلینیک فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد حتما چندیدن نکته را باید در نظر داشته باشید تا اشتباها به افراد غیر متخصص در این زمینه رجوع نکنید. نکاتی که از نظر ما و مشتریان مهم هستند عبارتند از:

پاکسازی پوست توسط اسکین تراپیست حرفه ای
استفاده از ماسک های طبیعی
بکار بردن متریال درجه یک
وقت دهی منظم
رعایت نظم و تمامی پروتکل های بهداشتی
ارائه نمونه کار برای اطمینان بیشتر
استفاده از دستگاههای بروز برای فیشیال و پاکسازی پوست
دارای مدرک معتبر

دستگاههای مورد استفاده در مرکز فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد

یک مرکز فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد باید دارای تمامی تجهیزات لازم برای فیشال و پاکسازی پوست باشد تا بتواند تمامی نیازهای کلاینت ها را برآورده نموده و بهترین خدمات را ارائه دهد. بیشترین تجهیزاتی که در فیشال و پاکسازی پوست مورد نیاز میباشند عبارتند از:

پلاژن

دستگاه میکرودرم ابریژن
هیدرو فیشیال
اتوی صورت درما اف
هیدرودرم
دستگاه هایفو
دستگاه بخور
ال ای دی
سیستم نور درمانی
ماساژور لیفتینگ

تمامی دستگاه های ذکر شده برای فیشیال و پاکسازی صورت در مرکز فیشیال و پاکسازی پوست تالگو وان موجود میباشد و همه مراحل نیز توسط اسکین تراپیست حرفه ای با بیش از 30 مدرک بین المللی و فنی حرفه ای انجام میگیرد مرکز ما جز مجهزترین مراکز فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد میباشد.

تلفن تماس برای مشاوره و رزرو وقت : 02122090942 - 09397733277

چه خدماتی در فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد ارائه میشوند؟
با توجه به درخواست کلاینت و نوع مشکلات پوستی که دارند خدمات ارائه شده توسط متخصص فیشیال و پاکسازی پوست ممکن است متفاوت باشد اما عمده خدمات ارائه شده که بیشترین طرفدار را دارند عبارتند از:

فیشیال و پاکسازی پوست صورت با ماسک که در این روش با توجه به نوع پوست کلاینت یک لایه نازک از ماسک روی پوست صورت زده شده و پس از جذب توسط اسکین تراپیست شسته و پاک میشود ماسک های ارائه شده کاملا گیاهی بوده و بدون ضرر باعث آب رسانی و لیفت پوست میشوند.
دومین وپرطرفدارترین روش استفاده از هایفو است دستگاه هایفوتراپی یا به اختصار هایفو با تابش امواج اولتراسوند به پوست باعث افزایش کلاژن سازی و بهبود پوست میشود امواج ساطع شده از این دستگاه بسیار ضعیف بوده و به هیچ عنوان باعث سوزش و ایجاد عوارض نمیشود و نتیجه هایفو در ظرف 2 الی 6 ماه بصورت کامل نمایان میشود.
ماساژ صورت یکی دیگر از روش های پاکسازی است که باعث لیفت صورت و افزایش گردش جریان خون در پوست میشود افزایش گردش خون در زیر پوست باعث بهبود رنگ پوست و جوانسازی آن میشود در طول پاکسازی متخصصان از روغن های بهبود دهنده و درمانگر پوست نیز استفاده میکنند.
بخور صورت نیز یکی از روش های سنتی و پر طرفدار است که در فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد نیز انجام میشود در این روش با استفاده از بخور صورت منافذ پوست باز شده و جوش های سر سیاه و سر سفید و هرگونه آلودگی پوستی به راحتی از منافذ خارج شده و باعث شفافیت پوست میشود.
دستگاه میکرودرم ابریژن با استفاده از سری الماس و یا پودر کریستالی باعث لایه برداری پوست شده و تمامی سلول های مرده پوست را از بین میرود که این روش کدری پوست را بر طرف کرده و باعث میشود تا پوست روشن شود و بهبود یابد.

پلاژن تراپی ، استفاده از دستگاه پلاژن و کیت های مخصوص جوانسازی و شفاف سازی پوست

کربوکسی تراپی یا فیشال با مواد کربوکسی، یکی از روشهای بی‌خطر برای جوان‌سازی پوست، لیفت و برطرف کردن مشکلات پوستی است و مزایای بسیاری مانند برطرف شدن سیاهی زیر چشم، برطرف شدن چین‌وچروک‌های پوستی و … را به همراه دارد.

جلبک تراپی ،پاکسازی پوست صورت ، جوانسازی ، آبرسانی و کنترل چربی پوست صورت با پودر ماسک جلبک دریایی تالگو

اکسیژن تراپی ، توسط دستگاهی برای اسپری کردن مولکول های اکسیژن بسیار متمرکز در اپیدرم ( لایه بیرونی پوست) انجام می شود، اکسیژن تراپی برای تغذیه پوست و افزایش تولید کلاژن طراحی شده است . 

نوبت دهی فیشال و پاکسازی پوست در سعادت آباد
برای نوبت دهی سیل عظیم مراجعه کنندگان بهتر است حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و وقت خود را رزرو کنید برای نوبت دهی و بعد از تماس اسکین تراپیست یک عکس از پوست بدون آرایش شما درخواست میکند تا مشکلات را بررسی کند و سپس خدماتی که پوست شما به آن نیاز دارد را برایتان شرح دهد.

هزینه فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد
هزینه مورد نظر برای فیشیال و پاکسازی پوست پس از ارسال عکس پوستتان و مشاوره اولیه و مشخص شدن مشکلات پوستی شما محاسبه شده و خدمتتان اعلام میگردد ممکن است مشکلات پوست صورت شما تنها با یک بخور و ماسک ساده بر طرف شود و یا مشکلاتتان آنقدری باشد که نیازمند جلسات طولانی تر و استفاده از دستگاهها باشید.

آیا دسترسی به مراکز فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت آباد راحت است؟
دسترسی به مرکز فیشیال و پوست تالگو وان در سعادت آباد به راحتی با ماشین شخصی و یا استفاده از مترو میدان صنعت امکان پذیر است شما برای مراجعه میتوانید در میدان صنعت و ابتدای خیابان خوردین از تاکسی و یا اتوبوس استفاده نماید دسترسی آسان یکی دیگر از بهترین مزیت های فیشیال و پاکسازی پوست در سعادت اباد بشمار میرود.

تلفن تماس برای مشاوره و رزرو وقت مرکز فیشیال و پاکسازی پوست تالگو وان : 02122090942 - 09397733277

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز تخصصی پوست و سلامت تالگو 1

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پاکسازی پوست، جوانسازی پوست صورت، فیشیال تخصصی ، فیشیال اقتصادی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات