تراشه/تعمیر و فروش لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ, فروش لپ تاپ, شبکه

عیوب متداول صفحه نمایشگر لپ تاپ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

۱. لپ‌تاپ روشن مي‌شود و به نظر مي رسد كه پردازنده و هارد راه‌اندازي مي‌شوند؛ اما هيچ تصويري قابل مشاهده نيست. در اين حالت پس از فشردن كليد پاور ، نمايش‌گر لپ‌تاپ كاملا سياه و بدون هيچ تصويري باقي مي‌ماند، اگر از يك نمایشگر خارجي استفاده كنيم ؛ باز هم هيچ تصويري قابل مشاهده نيست.

 

۲. نمايش‌گر لپ‌تاپ بسيار ناپايدار به نظر مي‌رسد.

 

۳. نمايش‌گر داراي خطوط نقطه‌چين عمودي است، اين خطوط معمولا قرمز رنگ بوده و به بالا و پايين حركت مي‌كنند. با استفاده از مانيتور خارجي، يا تصوير ناقص است و يا همان خطوط عمودي وجود دارند. اگر اين خطوط ،هم در نمايش‌گر LCD و هم در مانيتور خارجي، قابل رؤيت باشند؛ نمايش‌گر LCD و كابل ويدئويي درون آن سالم هستند.

 

۴. خطوط رنگي بر روي صفحه نمايش‌گر لپ‌تاپ ديده مي‌شود. اين خطوط معمولاً با سرعت معيني از بالا به پايين در حركتند . ممكن است پيش از بالا آمدن كامل سيستم و در هنگام خواندن اطلاعات بايوس نيز، اين خطوط مشاهده شوند

 

5. خطوط چشمك‌زن افقي بر روي تصوير LCD به چشم مي‌خورد. در ابتداي روشن شده سيستم ، ممكن است تصوير LCD خوب و شفاف باشد؛ اما به تدريج اين خطوط چشمك‌زن افقي بر روي تصوير ظاهر مي‌شوند.

 

۶. وقتي نما‌يش‌گر، تكان مي‌خورد يا به آن ضربه‌اي وارد مي‌شود؛ خط عمودي سبزرنگي بر روي آن ديده مي‌شود، اين خط معمولاً از بالا به پايين حركت مي‌كند .

 

۷. خطوط راه‌ راه عمودي پهن، تصوير نمايش‌گر را مسدود مي‌كنند.

 

۸. خطوط راه راه شفافي بر روي تصوير نمايش‌گر ديده مي‌شود.

 

۹. صداي نويز منظم نسبتاً بلندي از لپ‌تاپ به گوش مي‌رسد.

 

10. لپ‌تاپ داراي تصاوير آشفته و درهم است؛ چه با نمايش‌گر اصلي و چه با مانيتور خارجي در برخي موارد، به محض روشن شدن لپ‌تاپ، اين تصاوير آشفته بر روي نمايش‌گر ظاهر مي‌شوند. گاهي اوقات ممكن است در حالت (Safe Mode) تصاوير طبيعي باشد؛ ولي در حالت معمولي (Normal Mode) ، تصاوير درهم باشند . در اين حالت، نصب نرم‌افزار راه‌انداز (Driver) كارت ويدئويي نيز تأثيري در تغيير تصاوير ندارد.

 

۱۱. نور پشت صفحه نمايش‌گر لپ‌تاپ قطع مي‌شود.

 

۱۲. وقتي نمايش‌گر لپ‌تاپ روشن مي‌شود؛ تصوير ، شروع به پرپر زدن مي‌كند و پس از مدتي سياه مي‌شود . با ريست كردن لپ‌تاپ ، مراحل فوق تكرار مي‌شود.

 

13. نمايش‌گر لپ‌تاپ با يك صفحه صورتي رنگ روشن شده و پس از مدتي كاملاً تاريك مي‌شود. با ريست كردن لپ‌تاپ ، اعمال فوق با فواصل زماني مختلفي تكرار مي‌شود . با تغيير ميزان روشنايي (Brithness) ، ممكن است نمايش‌گر ، ديرتر به تاريكي مطلق فرو رود .

 

14. هنگامي كه شارژر را به لپ‌تاپ وصل مي‌كنيد تصوير نمايش‌گر تاريك مي‌شود؛ زماني كه اين لپ‌تاپ با باتري كار مي‌كند؛ تصوير نمايش‌گر كاملاً روشن است .

 

15. پس از اين كه لپ‌تاپ از روي ميز به پايين مي‌افتد ؛ تصوير نمايش‌گر، بسيار تاريك مي‌شود . در اين حالت، اگر با دقت بيشتري به نمايش‌گر نگاه كنيد؛ مي‌توانيد صفحه دسکتاپ (Background) و آيكون‌هاي روي آن را ببينيد .

 

۱۶. صفحه نمايش‌گر لپ‌تاپ ، پرپر زده و روشن و خاموش مي‌شود

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تراشه/تعمیر و فروش لپ تاپ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تعمیر لپ تاپ، فروش لپ تاپ، شبکه، آموزش، سخت افزار، نرم افزار، برنامه نویسی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات