گروه وب سایت وان

طراحی وب سایت, توسعه وب سایت, سئو وب سایت

1000ها نکته بهینه سازی وب سایت -در حال بروزرسانی-قسمت هفتم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

این مقاله در حال بروز رسانی می باشد.

www.website1.ir

* درخواست تجدید نظر برای موتورهای جستجوگر

گاهی اوقات صاحبان برخی وب سایت ها و یا متخصصین سئو دچار این مشکل می شوند که به طور ناگهانی رتبه سایت شان در نتیجه موتورهای جستجو افت پیدا می کند . دلایل متعددی وجود دارد که باعث بروز این مشکل می شود از جمله آنها اینکه ممکن است سایت شما به دلیل رعایت نکردن قوانین بهینه سازی سایت جریمه شود . گوگل از طریق وب مستر می فهمد که چه مواردی باید توسط متخصصین سئو رعایت شود و اگر متوجه شود که سایت شما قوانین را به درستی رعایت نکرده از رتبه سایت شما کاسته می شود و یا ممکن است از فهرست گوگل حذف شوید ، برای جلوگیری از این کار باید راهنمای وب مستر گوگل را دوباره بخوانید و هرگونه تخطی که انجام شده را رفع نمایید و فایل تجدید نظر را برای گوگل بفرستید .
www.website1.ir
* لینک های موقت

موتورهای جستجوگر لینک سای ساخته شده برای وب سایت را در ابتدا به صورت لینک موقت در نظر میگیرد تا پس از تجزیه و تحلیل آن جایگاه و رتبه آنرا محاسبه کنند.

لیست کامل مقالات را می توانید در وب سایت اصلی وب سایت وان مشاهده فرمایید:

www.website1.ir

پایان بخش هفتم، این مقاله در حال تکمیل شدن است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه وب سایت وان

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی وب سایت، توسعه وب سایت، سئو وب سایت، بهینه سازی وب سایت، خدمات وب، طراحی نرم افزار، برنامه نویسی اپلیکیشن، راه اندازی وب سایت، راه اندازی وب سایت، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، هاست اختصاصی، دامین اختصاصی، سرورهای اختصاصی، سرورهای مجازی، ساخت وب سایت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات