شرکت پیش تنیده آبان (طراحی و تامین مصالح و اجرای پیش تنیدگی)

طراحی و تامین مصالح و اجرای پیش تنیدگی, استرند یا کابل پیش تنیدگی, انکوریج پیش تنیدگی

طراحی و تامین مصالح و اجرای پیش تنیدگی

خدمات این شرکت شامل سه بخش اصلی زیر می باشد: -طراحی انواع سازه های بتنی و پیش تنیده -اجرای سازه و اسکلت های بتنی و سقف پیش تنیده -تامین و فروش مصالح پیش تنیدگی(شامل استرند ،انکوریج و غلاف و ...)

مشخصات

پیش تنیدگی باندد :
پیش تنیدگی انباندد

توضیحات خدمت

خدمات این شرکت شامل سه بخش اصلی زیر می باشد:

 -طراحی انواع سازه های بتنی و پیش تنیده

-اجرای سازه و اسکلت های بتنی

-تامین و فروش مصالح پیش تنیدگی(شامل استرند ،انکوریج و غلاف و ...)

 

 

1-طراحی انواع سازه های بتنی و پیش تنیده

خدمات طراحی ارائه شده توسط این شرکت شامل طراحی سازه و فونداسیون و سقف پیش تنیده ، طراحی پل ، طراحی سازه های نگهبان و طراحی سیستم های ترمیمی و مقاومت دهنده توسط پیش تنیدگی می باشد.

لازم به ذکر است تمام عملیات طراحی توسط مجربترین و با سابقه ترین مهندسین فعال در بخش سازه های پیش تنیده انجام می گردد و به وسیله بروزترین و با کیفیت ترین نرم افزار های مربوطه مانند ETABS و ADAPT مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

2-اجرای سازه و اسکلت های بتنی

تیم اجرایی این شرکت شامل دو بخش اصلی اجرای اسکلت و اجرای سقف می باشد ،که هر دو تیم از مجربترین مهندسین و کارگران این صنعت می باشند.

تیم اجرای اسکلت شرکت پیش تنیده آبان دارای امکاناتی از جمله هزاران متر قالب و جک و دستگاههای مخصوص خم و برش آراماتور و انواع کانکس جهت استقرار در کارگاه می باشد. با توجه به نزدیک به دو دهه فعالیت این تیم در بخش اجرای اسکلت بتنی پیش تنیده و آشنایی کامل با تمامی زوایای پنهان و آشکار صنعت پیش تنیدگی، این تیم یکی از مجربترین اجرا کنندگان اسکلت بتنی پیش تنیده در سطح کشور محسوب می شود.

در ادامه قابل ذکر است تیم تخصصی اجرای عملیات پیش تنیدگی این شرکت نیز با حدود دو دهه سابقه و فعالیت در تمام زمینه های صنعت پیش تنیدگی از جمله ساختمان ، پل و ... از زبده ترین گروه های اجرای پیش تنیدگی می باشند.

3-تامین و فروش مصالح پیش تنیدگی

اولین هدف و شعار اصلی شرکت پیش تنیده آبان "کیفیت" می باشد. با توجه به این موضوع این شرکت قائل به محصولات داخلی و سهل الوصول نبوده و هیچ مرزی در تهیه محصولات مورد نیاز خود از اقصی نقاط جهان ندارد.

در همین راستا انبار این شرکت بطور مداوم انباشه از محصولات شرکت های معتبر بین المللی فعال در زمینه پیش تنیدگی از جمله تیکسا اسپانیا ، فاپریچلا پرتغال ،گلوبال چین ، شورلاک آمریکا ، تی ام اس انگلستان و ... می باشد.

www.AbanPT.com
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پیش تنیده آبان (طراحی و تامین مصالح و اجرای پیش تنیدگی)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و تامین مصالح و اجرای پیش تنیدگی، استرند یا کابل پیش تنیدگی، انکوریج پیش تنیدگی، انواع غلاف یا داکت پیش تنیدگی، ابزارآلات پیش تنیدگی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات