آبشارکابین:تولید کننده کابین دوش,دور دوشی,پارتیشن حمام,کا...

کابین دوش, کابین حمام, کابین دوش قیمت

دور دوشی حمام شیشه ای

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بهترین دور دوشی وکابین دوش حمام را از ما بخواهید
امروزه در حمام هایی که سرویس بهداشتی و حمام در فضای مشترکی قرار گرفته‌اند کابین دوش بهترین انتخاب برای جدا کردن فضای حمام از سرویس بهداشتی است. برای اغلب این کابین‌های دوش درهای کشویی یا باز شو طراحی می‌شود.
اندازه کابین دوش مناسب برای شما به میزان زیادی به اندازه سرویس بهداشتی و فضای حمام شما بستگی دارد.

نکته مهم دیگر هنگام انتخاب کابین دوش این است که از کابین دوش های چینی یا کابین های به اصطلاح ترک) که مرغوبیت و کیفیت مناسبی ندارند استفاده نکنید.

هیچ چیز ناامید کننده ‌تر از این نیست که پس از یک دوره کوتاه استفاده ازکابین حمام نشانه‌هایی از فرسودگی و خرابی در چرخ ها و قسمت‌های مختلف کابین و اختلال در سیستم‌های موجود در آن دیده شود. بنابراین برای پیش‌گیری از این اتفاق و برای اینکه بتوانید سال‌های متمادی از حمام خود استفاده کنید و لذت ببرید از همان ابتدا به فکر انتخاب یک گزینه باکیفیت باشید و تا جایی که مقدور است از کابین های چینی که در بازار 90% فروش را به خود اختصاص داده اند از خرید آن ها خودداری کنید.

با نصب یک در یا یک پانل مناسب مقابل قسمتی فرو رفته از فضا می‌توانید یک کابین حمام کامل به وجود آورید. طوری که گرما و بخار و هم‌ چنین آب از آن فضا خارج نشود و به بیرون نفوذ نکند. به این صورت دو سمت کابین با دیوار پوشانده شده است.

معمولا برای درب های کابین دوش حمام از شیشه‌های ایمن )سکوریت شده)استفاده می‌شود و نوع دیگر پر کننده پلکسی گلاس می باشد که به دو نوع شفاف و مشجر تقسیم می‌شوند که انواع مشجر آن‌ها دارای طرح‌های بسیار چشم‌گیر و زیبایی هستند که سبب می‌شوند فضای داخل حمام از بیرون قابل رویت نباشد. برای قالب دور کابین‌ها نیز از رنگ نقره‌ای) شبیه کروم) یا سفید یا آنادایز استفاده می‌شود، البته برخی از کابین‌های بدون قاب ( فریم لس) هستند.


همين حالا با ما تماس بگيريد تا از حمام شما بازديد شود

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آبشارکابین:تولید کننده کابین دوش,دور دوشی,پارتیشن حمام,کا...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

کابین دوش، کابین حمام، کابین دوش قیمت، کابین دوش آبشار، دوردوشی، سقف حمام ، قیمت کابین دوش، کابین دوش ارزان، سقف حیاط خلوت، کابین دوش قیمت، سقف طلقی، سقف آسمان، کابین وان دوردوشی، دوردوشی دوش، کابین دوش حمام، دور دوشی کابین دوش

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات