ماشین سازی عدیلی (پیروز اصلی) - طراحی و تولید دستگاه بسته...

دستگاه بسته بندی تنباکو, دستگاه بسته بندی مواد غذایی, دستگاه بسته بندی دارویی و بهداشتی

دستگاه بسته بندی پیروز

اولین دارنده نشان ملی استاندارد در صنعت بسته بندی پیلوپک مواد غدائی بهداشتی داروئی در ایران اولین طراح و سازنده ماشین آلات بسته بندی پیلوپک در ایران دارای یک سال گارانتی و بیش از ده سال خدمات پس از فروش

مشخصات

بدنه :
تمام استیل
برق :
تک فاز_سه فاز
وزن :
350الی 650
مدل :
مکانیک_plc
توان مصرفی :
3kw
سرعت :
در قیقه10الی180بسته
طول دستگاه :
385
عرض دستگاه :
100
ارتفاع دستگاه :
170

توضیحات خدمت

شرکت ماشین سازی عدیلی نزدیک به 50 سال است که به صورت تخصصی در رشته ماشین سازی مشغول به فعالیت است.این شرکت در سال 1355 ساخت ماشین آلات بسته بندی به صورت دو سر پیچ را آغاز کرده و از سال 1358 نیز ماشین آلات پیلوپک را به تولید رسانده است . در حال حاضر حدود 5000 دستگاه این شرکت در ایران ونزدیک به 1000 دستگاه در خارج از کشور در حال کار می باشند.

شرکت ماشین سازی عدیلی با ارائه خدمات پس از فروش سریع و به موقع توانسته رضایت مشتریان خود را فراهم نموده و در این زمینه از شرکت های به نام باشد.

شرکت ماشین سازی عدیلی با به روز کردن محصولات خود توانسته با همکاران خارجی رقابت کند و از واردات ماشین آلات و خروج ارز از کشور جلوگیری کند.

با امید به آن که با تکیه بر خداوند متعال بتوانیم گامی در راه پیشرفت کشور عزیزمان ایران برداریم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ماشین سازی عدیلی (پیروز اصلی) - طراحی و تولید دستگاه بسته...

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه بسته بندی تنباکو، دستگاه بسته بندی مواد غذایی، دستگاه بسته بندی دارویی و بهداشتی، سازنده دستگاه بسته بندی خرما، دستگاه بسته بندی کیک، دستگاه بسته بندی نان، دستگاه بسته بندی کیک، بسته بندی گز، دستگاه بسته بندی نان لواش، دستگاه بسته بندی، سازنده انواع دستگاه بسته بندی اسفنج زد خش، دستگاه بسته بندی نان همبرگر، دستگاه بسته بندی در ایران، بسته بندی نان، سازنده دستگاه بسته بندی باند زخم، دستگاه بسته بندی گز

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات