مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران

آنتی ویروس نود32, آنتی ویروس کسپرسکی, دستگاه فکس سرور

حفاظت از شبکه با آنتی ویروس ESET NOD32

ویروسها و فایلهای مخرب در حال تغییر و گسترش بسیار سریع می باشند. انتخاب یک آنتی ویروس تحت شبکه به منظور شناسایی و مقابله با ویروس های جدید امری ضروری و غیر قابل اجتناب می باشد. نرم افزار ESEST Endpoint Antivirus موثرترین و قابل اطمینان ترین نرم افزار امنیتی بوده که از شبکه و سرورهای شما در مقابل حجم عظیمی از حملات ویروسی و تروجانها محافظت می نماید. 
محصول امنیتی ESEST Endpoint Antivirus جهت استفاده در شبکه های کامپیوتری بهتر است همراه به یک فایروال سخت افزاری و یا فایروال نرم افزاری استفاده گردد . 

 

برای مثال شما می توانید جهت تکمیل امنیت شبکه خود علاوه بر استفاده از ESET  Endpoint    Antivirus   ( آنتی ویروس NOD32  ) از گیت ورودی شبکه خود از فایوال سخت افزاری Gateprotect نیز استفاده کنید .
 تفاوت  ESET Endpoint Antivirus    با ESET  Endpoint Security 
کلیه شرکت های تولید کننده محصولات امنیتی در جهان معمولا دو محصول امنیتی متفاوت دارند که یکی آنتی ویروس و دیگری اینترنت سکیوریتی می باشد. ESET NOD32آنتی ویروس شرکت ESET می باشد که دارای دو ماژول ضدویروس و ضد برنامه های جاسوسی می باشد. این محصول در مقایسه با ESETSmart Securityماژول دیوار آتش و ضدهرنامه را دارا نمی باشد. این آنتی ویروس محبوب ترین آنتی ویروس ایران بوده و برای کاربران خانگی که زیاد با شبکه اینترنت سروکار ندارند توصیه می شود. همچنین کاربرانی که نیازی به دیوار آتش ندارند می توانند امنیت سیستم خود را توسط این محصول تضمین نمایند.
امکانات و ویژگیهای ESET Endpoint Antivirus
با به کارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی اسکنر هوشمند (هوش مصنوعی)،  نرم افزارهای امنیتی شرکتESET قادر به شناسایی و مقابله با جدیدترین تهدیدات و حملات ناشناخته می باشند.  نرم افزار ESETNOD32 Antivirusکلیه کدهای مخرب شناخته شده و ناشناخته از قبیل: ویروسها، کرمها، تروجانها، جاسوس افزارها، Rootkitها و سایر تهدیدات را شناسایی و حذف نموده و امنیت و اطمینان کاملی را برای رایانه کاربر فراهم می نماید.
 
ThreatSense® Scanning Engine-گارد قدرتمند آنتی ویروس جهت حفاطت در مقابل کلیه تهدیدات.


AntiSpyware-حفاظت از رایانه در مقابل جاسوس افزارها و کدهای مخرب که در هنگام اتصال به اینترنت  فعالیتهای کاربر را رصد نموده و قادر به سرقت اطلاعات می باشند.

Removable Media Security-جلوگیری از آلوده شدن حافظه های جانبی و دیسک های نوری در مقابل انواع بدافزارها و کدهای مخرب خصوصا هنگام شناسایی اتوماتیک توسط سیستم عامل.

Anti-Stealth Technology-بلوکه نمودن درخواست کنترل رایانه توسط سایرین با شناسایی و حذفRootkit ها.


SysInspector and SysRescue- ارائه نرم افزار قدرتمند SysInspector جهت تشخیص مشکلات و نواقص سیستم عامل و امکان ساخت دیسک نجات جهت رفع آلودگیهای اساسی که موجب عدم راه اندازی کامل سیستم عامل می گردند


جدیدترین امکانات و فنآوریهای نرم افزار

شرکت امنیتی ESET   به منظور ارائه محصولات آنتی ویروس تحت شبکه  برتر بصورت مداوم در حال ارتقاء امکانات محصولات خود است . در زیر به مهمترین  آنها اشاره شده است:

 Improved Malware Cleaning- با اصلاح و ارتقاء االگوریتم های کشف بدافرار، اکنون محصولات شرکت ESET قادر به حذف سرسختانه ترین تهدیدات امنیتی می باشند.

Enhanced Graphic User Interface- گرافها، نمودارها و سایر ابزارهای کمکی سبب می گردد کاربر اطلاعات کاملی از وضعیت امنیتی رایانه خود را در اختیار داشته باشد.

Energy-Saving Laptop Mode- استفاده هوشمندانه از منابع سیستم به منظور کاهش توان مصرفی رایانه های همراه حین استفاده از باطری
    


فواید استفاده از ESET Endpoint Antivirus


آنتی ویروس تحت شبکه  ESET Endpoint Antivirus به جهت استفاده از کمترین میزان حافظه موقت (حدود 60 مگابایت)، توان مصرفی و سایر منابع سیستمی به عنوان سبکترین و سریعترین آنتی ویروس جهان شناخته می گردد.
  • سرعت بالا - آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirusمجهز به سریعترین اسکنر ضد ویروس بوده و با قرار دادن کلیه فعالیتهای خود در پس زمینه فعالیتهای سیستم کمترین میزان منابع سیستم را مورد استفاده قرار می دهد تا آنجا که کاربر احساس می کند آنتی ویروسی روی سیستم نصب نیست !
  • حفاظت در مقابل کدهای مخرب ناشناخته -نرم افزارهای شرکت ESET با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی منحصر به فرد خود و استفاده از لایه های حفاظتی مختلف با قدرت تشخیص و رفتارشناسی کدهای مخرب از آلوده شدن رایانه کاربر جلوگیری به عمل می آورد.
  • کاربری آسان - استفاده از رابط گرافیکی قابل فهم و ساده و کاهش پنجره های هشدار موجب صرفه جویی در زمان کاربر و افزایش راندمان سیستم می گردد

محصولی ساده و قدرتمند ESET Endpoint Antivirus

شرکت  ESET  با درک از مشغله روزمره کاربران سعی در ارائه محصولی قدرتمند و سریع جهت حفاظت از اطلاعات آنها نموده است.
  • حفاظت کامل و یکپارچه در مقابل  حجم عظیمی از تهدیدات امنیتی تحت وب با استفاده از ماژولهای ، Web-Access، Protocol Filtering و اسکن عمیق داده ها و بسته های اطلاعاتی و ارتباطی را با نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET  تجربه نمایید.
  • حفاظت کامل از فایلهای موجود در حافظه های جانبی و دیسکهای نوری مخصوصا در هنگام باز شدن اتوماتیک آنها.
  • شناسایی و حذف Rootkit ها قبل از ورود به رایانه از دیگر امکانات موجود در نرم افزارهای شرکتESET می باشد. این بدافزارها اقدام به سرقت اطلاعات شخصی و محرمانه کاربر  نموده  و یک کانال ارتباطی به منظور در اختیار گرفتن کنترل رایانه برای خرابکاران ایجاد می نمایند.
  • توانایی شناسایی، ردیابی و حذف تهدیدات امنیتی بالقوه، رجیستریهای مشکوک، سرویسهای ناشناخته در حال اجرا توسط ماژول  SysInspector
  • امکان ساخت دیسک نجات جهت اسکن و حذف بدافزارها و بازسازی رایانه در مواقعی که سیستم عامل قادر به راه اندازی نمی باشد.


قابلیتهای افزوده شده ESET Endpoint Antivirus

لایسنس های اورجینال  آنتی ویروس   ESET بر اساس تعداد سخت افزار  ثبت می گردند. بدین معنی که:
  • در صورت استفاده از چند سیستم عامل بر روی یک رایانه می توان از یک لایسنس بطور مشترک استفاده نمود و نیازمند ثبت لایسنس برای هریک از آنها بطور مستقل نمی باشد.
  • امکان ترکیب لایسنس برای سیستم عاملهای Windows و Mac درون یک لایسنس وجود دارد.



تستهای عملکرد نرم افزار

نرم افزارهای امنیتی شرکت  ESET به سه دلیل مهم در آزمونهای گروه های مستقل مقایسه کننده موفق به کسب پیاپی جوایز از سازمانهای مستقل مقایسه کننده نرم افزارهای حفاظتی می گردد:
  • به روز رسانی خودکار و دائم بانک اطلاعاتی ویروس ها و ماژولهای نرم افزار به منظور ایجاد امنیتی پایدار و یکپارچه.
  • اسکن عمیق دیسک سخت با حساسیت بالا در کمترین زمان ممکن بدون ایجاد سربار در کارایی سیستم در پس زمینه سایر فعالیتها.
  • عدم نمایش پنجره ها و هشدارهای اضافی که موجب مزاحمت و سردرگی کاربر می شوند به استثنا مواردی که نیاز به تاییدیه کاربر دارد موجب ایجاد محیطی کاربر پسند می گردد.


نیازمندیهای شبکه
جهت استفاده از آنتی ویروس تحت شبکه NOD32  یا ESET Endpoint Antivirus ابتدا بایستی زیرساختهای شبکه خود را فراهم نمائید .
جهت اطلاع از امکانات و تنظیمات اولیه سرور و آموزش نصب آنتی ویروس NOD32  به بخش اسناد فنی سایت www.aeciran.com مراجعه نمائید .
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

آنتی ویروس نود32، آنتی ویروس کسپرسکی، دستگاه فکس سرور، فایروال gate protect، نمایندگی آنتی ویروس nod32، نمایندگی آنتی ویروس Kaspersky، خدمات پشتیبانی شبکه، خدمات نصب شبکه و سرور، آنتی ویروس تحت شبکه بیت دیفندر، آنتی ویروس تحت شبکه Bitdefender، آنتی ویروس تحت شبکه آویرا، آنتی ویروس تحت شبکه AVIRA

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات