گروه افرو

طراحی وب سایت, مشاور تبلیغات, مشاور اطلاع رسانی

مشاور اطلاع رسانی و طراحی وب سایت تجاری

مشاور اطلاع رسانی ، طراحی وب سایت تجاری

مشخصات

وب سایت :
تجاری

توضیحات خدمت

به نام ایزد پاک

مشاوره تبلیغات و اطلاع رسانی

بی سوادان قرن 21 کسانی نیستند که نمی توانند بخوانند و بنویسند ،بلکه کسانی هستند که نمی توانند آموخته های کهنه را دور بریزند و دوباره بیاموزند. ( الوین تافلر )

در عصر انفجار کالا و خدمات به سر می بریم. همه روزه زیر بمباران پیام های تبلیغاتی برای محصولات و خدمات متعدد هستیم. نتیجه پژوهش ها نشان می دهد که یک مصرف کننده معمولی روزانه حدود 3000 پیام بازرگانی دریافت می کند. انتخاب از میان این گستردگی تنوع و تصمیم گیری در میان حجم وسیع تبلیغات، رقابتی بسیار فشرده را به سازمان ها دیکته می کند..

مدیران هوشمند هر روز صبح، با این سوال و دغدغه فکری کار خود را آغاز می کنند که "چرا مشتری باید از میان این همه گزینه، کالا یا خدمات سازمان ما را خریداری کند؟ چگونه می شود با کمترین هزینه بهترین اطلاع رسانی را به بازار هدف خود داشته باشیم؟

شما برای تبلیغات و معرفی تولیدات و خدمات خود تا به حال چه کارهای را انجام داده اید‍ ؟ بدون شک شما تا به حال انواع تبلیغات مختلف را تجربه نموده اید از تهیه پوستر، پلا کارد ،تراکت ،بیل برد ،تابلو های کوچک و بزرگ تبلیغاتی ،کاتالوگ و برشور گرفته تا تبلیغات در روزنامه ها ، هفته نامه ها و ماهنامه ها واحتمالا اگر درآمد وتوانایی مالی بالایی داشته باشید تبلیغ در رادیو و تلویزیون.
تا به حال اینگونه تبلیغات چقدر توانسته است تولیدات و خدمات شما را به مخاطبین مورد نظر شما معرفی نماید؟
 آیا می دانید هزینه کوچکترین تبلیغات یاد شده بسیار سنگین و در گاهی موارد طاقت فرساست آیا شما در مقابل این همه هزینه که تا به حال انجام داده اید نتیجه مطلوب هم بدست آورده اید ؟
این نوع تبلیغات در حقیقت شیوه سنتی وقدیمی معرفی تولیدات وخدمات است. درحال حاضر شیوه جهانی تری برای تبلیغات کالاها وخدمات در دنیا در حال رشد می باشد وآن هم شبکه بزرگ وجهانی اینترنت است ، شما در شبکه جهانی اینترنت میتوانید حضوری ۲۴ساعته و مداوم داشته باشید. این شبکه جهانی در سراسر کشور و تمام مناطق جهان قابل دریافت میباشد. میلیونها مخاطب در هر زمان از شبانه روز و حتی ایام تعطیل میتوانند با شما در تماس و ارتباط باشند.به زبان ساده سایتهای اینترنتی مانند مجلات وروزنامه ها هستند که از طریق شبکه جهانی اینترنت به صورت الکترونیکی قابل دریافت و استفاده اند.


در حقیقت اینترنت یک وسیله ارتباط جمعی ودر حال پیشی گرفتن از رسانه ای بزرگ و فراگیری چون رادیو وتلویزیون است. اینترنت محیطی بزرگ و دلخواه مخاطبین خاص خود است .هر شرکت سازمان ویا اداره ای میتواند بنا به سلیقه و محدوده کاری اش، خود را به شکلی که شایسته آن است به مخاطبین خود معرفی نماید.
همچنین اینترنت یک رابطه دو طرفه را میان شما و مخا طب به وجود می آورد. شما میتوانید نظرات، پیشنهادات، انتقادات ،نکات اصلاحی و هر چیز دیگری که برای شما اهمیت دارد پیرامون فعالیت خودتان از مخاطبین خود سوال کنید و جواب آنها را داشته باشید.


دیگر نیاز نیست با هزینه های گزاف شما به ارسال کاتالوگ و راهنما به سراسر کشور و حتی جهان اقدام یا مسافرت نمائید، با یک کلیک و کمتر از چند ثانیه شما در سراسر جهان حضور خواهید داشت .

اطلاعات مورد نیاز شما تنها کمتر ازچند ثانیه از گوشه و کنار جهان به دست شما و یا مخاطب شما خواهد رسید . در صورت نیاز به رساندن اطلاعات جدید به مخاطبین خود تنها کمتر از چند ثانیه کلیه اطلاعات قابل تغییر و ارسال میباشد.
یک سایت مناسب ، با طراحی خوب کافی نیست ، بلکه شما باید بتوانید این سایت را به مخاطبین خود اطلاع رسانی کنید : با شیوه های نوین تبلیغات اینترنتی مثل ارسال ایمیل های اطلاع رسانی ، درج آگهی تبلیغاتی در سایتها ، لینک کردن سایتتان در سایتهای پربازدید و ....  وقتی تمام موارد یاد شده را رعایت فرمائید ، آن وقت از هزینه اندکی که نموده اید بهره ای بسیار خواهید برد.


شاید شما به خود بگوئید برای تهیه یک سایت اینترنتی جهت خدمات و تولیدات خود هنوز زود است اما نه تنها زود نیست بلکه شما زمان زیادی راهم از دست داده اید و رقبای شما به زودی گوی سبقت را از شما خواهند ربود.

طراحی و راه اندازی سایت شخصی و تجاری خود را به بوشهر هاست بسپارید. گروه افرو با ارائه خدمات حرفه ای طراحی وب سایت و بهینه سازی آن ، امکان حضور موفق شما را در عرصه پهناور اینترنت فراهم می آورد.

با سپاس نبوی

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه افرو

مشهد

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

طراحی وب سایت، مشاور تبلیغات، مشاور اطلاع رسانی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات