شرکت مهندسی بازرگانی آلوارس

اجرا سقف های ویلایی, اجرای شینگل, اجرای تایل

پوشش سقف های شیبدار شینگل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

معرفی:

شینگل یکی از لوکس ترین و پرکاربرد ترین متریال در پوشش سقفهای شیبدار میباشد که قدمت آن به هزاران سال پیش میرسد که در ابتدا به صورت تختهای چوبی و گٍلی در مناطق استوایی و شرق دور (چین) ظاهر شد.

امروزه شینگل با دارا بودن وزن کم نسبت به سطح پوشش دهی در کنار زیبایی و تنوع رنگ و مدل تمام خواسته های مشتریان خود را برآورده نموده.

 

تکنولوژی تولید:

در تولید این محصول ابتدا رول نمدی فایبر گلاس از مخزن قیر اصلاح شده عبور کرده و یک لایه از این مخلوط به مقدار چند میلی متر بالا و پایین نمد را می پوشاند،سپس سنگریزه های رنگی بر سطح این رول قیر اندود به صورت ترکیبی پاشیده شده و در مرحله بعد پودر میکا سطح پایینی رول را پوشانده و رول وارد غلطک پرس میشود ، در این مرحل با ایجاد فشار باعث میشود تا موارد اضافه شده به سطوح رول نمدی بصورت فشرده در کنار یکدیگر و چسبیده به ترکیب پلیمری قرار گیرند.در مرحله ی نهایی محصول وارد دستگاه کاتر شده و رول نمده در اندازه و مدل های مختلف برش خورده و وارد دستگاه بسه بنده شده.

مزایای شینگل های قیری:

شینگل به دلیل استفاده از فرآورده های نفتی که خود دارای چگالی پایینی میباشند نسبت به حجم اشغالی دارای وزن پایینی میباشد.این محصول بدلیل استفاده از فیبر شیشه ای در هسته ی مرکزی خود در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.همچنین بدلیل استفاده از قیر پلیمری اصلاح شده این محصول شکل خود را هم در فصل گرما و هم در فصول سرد بصورت ثابت نگه میدارد.

استفاده از خرده سنگ های طبیعی در رنگ بخشی به سطح این محصول باعث شده تا رنگ خود را در مدت طولانی حفظ کند.

یکی دیگر از مزایای شینگل نصب آسان آن میباشد که از این رو میتوان گفت این محصول میتواند در بازسازی سقف های فرسوده یکی از بهترین انتخاب ها

باشد.

همچنین همپوشانی این محصول باعث شده تا از نظر آب بندی یک متریال بی نظیر باشد.

 

 
<a href="http://allvars.com">پوشش سقفهاي شيبدار ويلايي شينگل ، دکرا ، آندولين</a>

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مهندسی بازرگانی آلوارس

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجرا سقف های ویلایی، اجرای شینگل، اجرای تایل ، اجرا آلاچیق

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات