آلتونکو/اتوماسیون

هوشمند سازی ساختمان, درب اتوماتیک, دوربین مداربسته

مشاوره،طراحی،تامین تجهیزات،اجرا،راه اندازی و پشتیبانی،اتوماسیون صنعتی

مشاوره،طراحی،تامین تجهیزات،اجرا،راه اندازی و پشتیبانی،خطوط تولید اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

توضیحات خدمت

دامنه راه حل های ما ، از اجرای پروژه هایی با تجهیزات ساده تا پروژه هایی با تجهیزات کاملا پیشرفته است .صنعت شما چالش های خاص خود را دارد و تخصص ما ارائه راه حل هایی  مقرون به صرفه ، با مهندسی کیفیت و هدف ما همکاری در کنار شما و تماشای برطرف شدن چالش ها و برآورده شدن خواسته های شماست .

ما با دانش،تجربه و هنر متخصصین آلتونکو،کیفیت،کمیت،کارایی،بهره وری،قابلیت اطمینان،پایداری،سرعت و انعطاف پذیری را برای شمابه ارمغان می آوریم و با ارائه راه حل های ابتکاری و بهینه ، شما را در موفقیت هرچه بیشتر در بازار رقابتیامروز یاری میکنیم . ما به شما کمک میکنیم تا با روش های تضمین شده و الگوریتم های پیشرفته ی کنترل پایدار فرایند ،مصرف انرژی –که چالش بزرگ همه ی تولیدکنندگان است – را به طور چشمگیری کاهش دهید و با چاره سازی ،طراحی ،اجرای تخصصی،آموزش و پشتیبانی مستمر،بهره وری و سود آوری صنعت خویش را بهبود بخشید .ویژگی برجسته خدمات ما،همگام بودن با استانداردهای جهانی است.طیف گسترده خدمات آلتونکو صنایع بسیاری را تحت پوشش قرار میدهد .

051-35412434

10915600683

www.altonco.ir

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آلتونکو/اتوماسیون

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

هوشمند سازی ساختمان، درب اتوماتیک، دوربین مداربسته، هیدرولیک، اتوماسیون ساختمان، راه بند، سیستم های امنیتی، درب های هوشمند، تاسیسات الکتریکی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 24 ساعت پیش