شرکت پایدار فلز ویرا

تولید پروفیل آلومینیوم, اکسترود مقاطع آلومینیومی, قالب اکستروژن آلومینیوم

کاربرد و ویژگیهای پارتیشن دوجداره آلومینیومی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کاربرد و ویژگیهای پارتیشن دوجداره آلومینیومی:

پارتیشن دوجداره آلومینیومی نوعی از جداکننده میباشد که در فضاهای باز اداری و تجاری جهت جداسازی فضاها استفاده میشود و قابلیت و امکانات بیشتری نسبت به مدل پارتیشن تک جداره آلومینیومی دارد .

ازمهمترین ویژگیهای پارتیشنهای آلومینیومی دوجداره نسبت به تک جداره، قابلیت هایی همچون آکوستیک صدا و جذب صوتی بالاتر، داکتینگ , استحکام و ایستایی و زیبایی بیشتر میباشد .  آلوپای با امکان طراحی و تولید انواع پروفیل های آلومینیومی پارتیشن دوجداره  و تک جداره سعی نموده است به این نیاز سازندگان پارتیشن فضاهای اداری پاسخی شایسته بدهد.

 

انواع روش نصب و اتصال سقفی و دیواری پارتیشن دوجداره و تک جداره:

برخی پارتیشن های  آلومینیومی دوجداره نیازی به اتصال سقفی یا دیواری ندارد و فقط در انتهای پایین ستون هایی محل درب پیچ و رول پلاک یک اتصال به کف ایجاد میکند. اما در پارتیشن های تک جداره آلومینیومی به علت سطح اتکای کم، هم از بالا و هم از کف ملزم به طراحی اتصال هستیم.

پروفیل آلومینیومی و قطعات پارتیشن دوجداره و تک جداره:

به طور کلی پارتیشن از مجموعه محورهای افقی و عمودی تشکیل شده که فضا وپانل بین این محور ها با شیشه و ام دی اف  و شیشه و پرده پر میشود.

به عنوان پرکننده فضای بین تیرهای عمودی به طور معمول از شیشه 10 میل سکوریت استفاده می کنند ، همچنین می توان بجای شیشه از ام دی اف ، طلق پلاستیک، ورق آلومینیومی هم استفاده کرد یا بصورت ترکیب از دو نوع دیواره پارتیشن استفاده کرد.

همچنین  در صورت استفاده از شیشه، بین دوجداره پارتیشن آلومینیومی می توان از پرده استفاده کرد .

محورهای عمودی (پروفیل های سنگین) نقش ستون و محورهای افقی (پروفیل سبک) نقش تیر را در استراکچر پارتیشن ها بازی میکنند که هریک از این دو تیپ پروفیل انواع گوناگونی را شامل میشود. چهارچوب ها محل قرارگیری درب ها، تمام کننده ها، داکت پروفیل ها و نماساز ها مقاطع دیگری هستند که در پارتیشن های آلومینیومی مورد استفاده قرار میگیرند.

شیشه در پارتیشن تک جداره و دوجداره:

در پارتیشن تک جداره شیشه با ضخامت ۶ میلیمتر  و در دوجداره شیشه با ضخامت 10 میلیمتر استفاده میشود. در سه حالت ساده ، تمام سندبلاست و یا سندبلاست راه راه می باشد.

ویژگیهای پارتیشن های دوجداره:

  • راحتی نصب در کوتاه ترین زمان ممکن
  • خوداتکایی یا خودایستائی در پارتیشن آلومینیومی دوجداره در مقایسه با پارتیشن تکجداره
  • عایق صدا
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • سرعت در تعمیر و سرویس قطعات
  • ارتفاع دلخواه بر اساس طراحی و کاربرد
  • قابلیت داکتینگ برای عبور کابل
  • امکان نصب پرده کرکره در داخل (بین دو شیشه)
  • تنوع رنگ پروفیل های پارتیشن آلومینیومی و ام دی اف و شیشه و پرکننده های تزئینی و تبلیغاتی
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پایدار فلز ویرا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تولید پروفیل آلومینیوم، اکسترود مقاطع آلومینیومی، قالب اکستروژن آلومینیوم ، پروفیل آلومینیومی، دستگیره متری کمد دیواری، هیت سینک، دستگیره آلومینیومی یخچال و فریزر، پارتیشن آلومینیومی دوجداره، پارتیشن آلومینیومی تک جداره

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات