کالای برق و شبکه امانت

تجهیزات شبکه, تابلو برق های صنعتی, کابل شبکه

LSZH و PVC تفاوت کابلهای

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

روکش اکثر کابل های شبکه از جنس پی وی سی (PVC)  یا پلی اتیلن (PE)  ساخته می شود که دارای مواد پلاستیکی حاوی هالوژن هستند ، این مواد در هنگام آتش سوزی از خود گاز سمی هالوژن منتشر میکنند که بسیار خطرناک است و باعث ایجاد خفگی میشود . ولی بعضی از شرکتهای کابل سازی از جمله شرکت اشنایدر فرانسه از مواد بدون هالوژن (LSZH) برای ساخت روکش کابل استفاده میکنند که فاقد مواد هالوژن زا هستند و علاوه بر آن به طور کلی در هنگام آتش سوزی دود کمتری تولید میکنند

از مواد فاقد هالوژن (LSZH)  بیشتر برای ساخت تجهیزاتی که در مکانهای بدون تهویه مناسب مانند داخل هواپیما و قطارها قرار دارند استفاده میشود.

از دیگر خصوصیات کابلهای دارای روکش بدون هالوژن (LSZH) این است که اغلب سبک تر از کابلهای با روکش پی وی سی (PVC)  یا پلی اتیلن (PE)  هستند. همچنین مواد LSZH به دلیل تولید مواد سمی کمتر نسبت به PVC  یا PE دارای اثرات مخرب زیست محیطی کمتری نیز میباشند.

البته گاهی اوقات از مواد LSZH به عنوان ضد حریق هم یاد میشود ولی خاصیت اصلی این مواد عمدتا مواردی است که در بالا توضیح داده شد.

شرکت اشنایدر کابلهایی که با مواد بدون هالوژن (LSZH)  تولید شده اند را با رنگ سبز از کابلهای پی وی سی که معمولا به رنگ طوسی هستند متمایز کرده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کالای برق و شبکه امانت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

تجهیزات شبکه، تابلو برق های صنعتی، کابل شبکه، جعبه کف خواب، جعبه تقسیم، جعبه کارگاهی، پچ پنل، ترانکینگ، پچ کورد

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات