شرکت آمگا خلیج پارس

دستبند مغناطیسی اصل, بایو انرژی, دستبند امول

مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی یا آهنربا درمانی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ما همگی با مغناطیس آشنا هستیم. همه ی ما در طول زندگی خود با آن بازی کرده ایم و یا آن را به کار برده ایم. حتی ممکن است در مطب پزشکان، محل آزمون پزشکی یا سایر اماکن نیز ناخواسته با مغناطیس مواجه شده باشیم ولی هرگز به طور جدی به آن فکرنکرده ایم. آیا لحظه ای تصورکرده اید که تمام محیط پیرامون ما وحتی وجود ما از مغناطیس تشکیل شده است؟ زمین یک نیروی آهنربایی دارد، سیارات نیز نیروی آهنربایی دارند، هر اتم کوچکی در بدن ما یک نیروی آهنربایی مختص به خود را دارد.هرموجود زنده ای درمنظومه ی شمسی یک نیروی مغناطیسی دارد. حضور و وجود آن در جهان آنچنان وسیع و نامرئی است که همچون هوا می ماند که آن را استنشاق می کنیم و اغلب آنچنان موضوع بدیهی است که هرگز به آن نمی اندیشیم.        
مایکل فارادی کاشف برق در اروپا اولین شخصی بود که به مطالعه ی مغناطیس پرداخت و حیطه ی نفوذ آن را میدان آهنربایی نامید. کشف مغناطیس کاملا تصادفی بود. مردم در دوران باستان ناآگاهانه ازویژگی های آن استفاده می کردند. آنها از نیروهای آهنربایی درطبیعت اطلاعی نداشتند و هر چیز حیرت انگیزی را به دخالت نیروهای ماوراءالطبیعه ربط می دادند. مغناطیس درمانی هرگز تا آغازقرن شانزدهم مورد تحقیقات علمی قرار نگرفت. درآن زمان بود که یک شیمیدان و فیزیکدان سوئیسی به نام پی ای پاراسلسوس تحقیقاتی دراین زمینه انجام داد و نیروهای شفابخش مغناطیس را شرح داد. او در مشاهده ی خود به نتایج تکان دهنده ای دست یافت مبنی براینکه مغناطیس می تواند همه ی عفونت ها، جریان های رو به داخل، زخم ها و اکثر بیماری های دل و روده، امحاء و احشاء و رحم را درمان کند. اوپس از انجام تحقیقات زیاد چنین اظهار نظر کرد که مغناطیس می تواند در درمان ناخوشی های داخلی و بیرونی بدن مفید واقع شود.    
پدر هال که پروفسور اتریشی رشته ی نجوم در قرن 17 بود، از این مطالب پاراسلسوس درسهایی گرفت و با استفاده از مغناطیس به عنوان وسیله ی درمانی، مردان و زنان عصبی را معالجه می کرد. دکتر فریدریش آنتون مسمر که به خاطر شیوه ی خواب کردن افراد به سبک مغناطیسی خودش (1816-1733) معروف بود شیوه ی هال را مورد دقت و توجه قرارداد. دکتر ساموئل هانمان (1843-1755) پدرعلم هومیوپاتی ازهمان زمان دست به کار شد و اصول مغناطیس درمانی را در آماده سازی داروهای هومیوپاتی به کارگرفت. کلیه ی این موارد باعث شروع پژوهش های زیادی شد و مغناطیس درمانی جایگاه واقعی خود را در تحقیقات پزشکی آن زمان یافت.    


- شیوه های درمانی تا چه حد مطمئن هستند؟
در سال 1994، چهار پزشک مقاله ای در نشریه ی روماتیسم شناسی در مورد ارزش میدان های مغناطیسی ضربان دار برای درمان بیماری ورم مفاصل ذکر کردند. طبق اظهارات آنها بیش از 200 هزار بیمار با استفاده از میدان آهنربایی ضربان دار بدون هیچ عوارض مسموم کننده ی جانبی بهبود یافته بودند. دو پزشک و متخصص طب سوزنی در چین به نامهای هسو و فونگ طی گزارشی که در سال 1978 در نشریه ی آمریکایی طب سوزنی چاپ کردند، اظهار کردند که از بین دهها هزار موردی که صدها نوع بیماری داشتند، هیچ مورد تناقض آمیزی مشاهده نکرده بودند. نیروی آهنربا هیچ عوارض جانبی ندارد. ولی اگر قطب های آهنربا را به شکل صحیح استفاده نکنید می تواند ترکیب شیمیایی بدن را برهم بزند و به کارگیری قطب نادرست آهنربا یا نیروی آهنربایی خیلی قوی موجب بروز حالت تهوع، سردرد یا ناراحتی موقت شود. بهتر است در این باره به علائمی که بدن بروز می دهد توجه شود. تاثیر نیروی آهنربا بر ساختار اتمی یاخته های بدن که خون و سایر مایع های شیمیایی را تولید می کنند و همچنین میدانهای مغناطیسی که در داخل بدن وجود دارند است. نیروی آهنربایی قطعا تغییراتی را در مایعات بدن باعث می شود و اگر از میدان های آهنربایی قوی استفاده کنید باعث واکنش نشان دادن اندام های بدن می شود. افراد ممکن است احساسات گوناگونی داشته باشند، مثلا احساس سنگین شدن سر، زیاد عرق کردن، خشک شدن زبان و حتی احساس سرگیجه. ولی این واکنش ها موقتی هستند و به هیچ وجه خطرناک نیستند. لذا نیازی نیست نگران باشید.    
- اقدامات احتیاطی:
کلیه ی لوازم جانبی کمکی که نیروی آهنربایی طبیعی دارند باید دور از آتش نگه داشته شوند. بیمار باید پس از استفاده از شکم بند و زانو بند به مدت یک ساعت نوشیدنی خنک و غذا نخورد. همچنین پس از به کارگیری نیروی آهنربا به مدت یک ساعت از استحمام خودداری کنید.
انواع آهنرباهای دائمی:
1- تسبیح آهنربایی
2- تخت خواب های آهنربایی
3- آهنرباهای بلوکی
4- النگوهای آهنربایی
5- آهنرباهای دیسکی
6- کاغذهای فلزی آهنربایی
7- لباس های آهنربایی
8- بالشتک های دارای خاصیت آهنربایی
9- گردنبندهای آهنربایی
10- کمربندهای آهنربایی
11- برس آهن ربایی

آغاز پژوهش های نوین:
دکتر فیلپات که در تدوین کتاب هایی همچون (حساسیت مغز)، (ارتباط درمان و تغذیه)، (غلبه بر بیماری قند)، (یک پیروزی زیستی و بوم شناسی)، (مبانی زیست شناسی آهنربایی) و (کتاب راهنمای آهنرباهای طبی) و (پزشکی در آینده) و چندین کتاب دیگر مزایای آهنربا را به شکل ذیل به طور خلاصه بر می شمرد.
1- آهنربا خواب برگشت پذیر را امکان پذیرمی سازد. درد را کاهش یا تسکین می دهد.
2- رسوب کلسیم اطراف مفاصل ورم کرده را حل می کند.
3- به یاخته های بدن در مبارزه با عفونت ها کمک می کند.
4- ضربان قلب را در حالت استراحت کاهش می دهد.
5- اکسیژن بیشتری در اختیار یاخته های بدن قرار می دهد.
6- نشانه های بیماری سندرم کمبود میدان آهنربایی را کاهش می دهد.
بیماری سندرم کمبود میدان آهنربایی در اواخر دهه ی 1950 در ژاپن کشف شد. نشانه های این بیماری سستی، بی خوابی، دردهای موضعی، سفت شدن قسمت فوقانی پشت و گردن، سردردهای متعدد، سرگیجه، یبوست و غیره است. این نشانه ها ارتباط نزدیکی با بیماری سندرم خستگی مزمن دارند. ژاپنی ها طبق معمول در صف اول تحقیق در این زمینه قرار گرفتند. وزیر بهداشت و امور پزشکی ژاپن در سال 1961 موافقت خود را برای ساخت و فروش ابزار درمانی آهنربایی اعلام کرد. صنعت ساخت و فروش ابزار درمانی آهنربایی در حال حاضر بیستمین صنعت بزرگ ژاپن است. طبق برآورد شرکت نیکن 30 میلیون ژاپنی از ابزار درمانی از این نوع استفاده می کنند. آنها متوجه شده اند که این نوع ابزار آهنربایی برای کمک به درمان درد عمیق عضلانی، سفتی موضعی، نشانه های ورم مفاصل و سایر بیماری ها مفید است. استفاده از آهنربا مدت زمان شفا یافتن شکستگی های غیر منسجم را نیز کاهش می دهد. میدان آهنربایی که آهنرباهای دائمی ایجاد می کنند یک منبع انرژی طبیعی ایمن است. زیاد قرار گرفتن در معرض این نیرو هیچ اثر زیان باری ندارد و بنگاه های دولتی هیچ محدودیتی برای به کارگیری آن در نظر نگرفته اند. گلن پزشک، نویسنده و مربی برجسته یونانی نیروی آهنربایی را یک نیروی عالی پالایشگر و مسهل می دانست.    
آهنربا درمانی چگونه عمل می کند؟
طبق مقاله ای که در نشریه ی آمریکایی (پزشکی الکتریکی) در آوریل1955 چاپ شد 30 میلیون نفر در سرتاسر دنیا برای تسکین دردهای خود از آهنربا استفاده می کنند. هنوز مشخص نشده است که آهنربا برای تسکین درد این افراد از چه مکانیسمی استفاده می کند و باید با انجام تحقیقاتی این روند تعریف شود. در مورد آسپیرین نیز هنوز معلوم نیست به چه روندی باعث تسکین درد می شود. ولی هیچکس برای موثر بودن آسپیرین متوسل به استدلال نمی شود. حالا دانشکده ی پزشکی بیلور در تگزاس اولین تحقیق را بر روی آهنربا انجام می دهد که محققان و آزمایش شوندگان از عوامل یا شناسه های دخیل در آن مطلع نیستند. طبق این تحقیقات آهنربا درد 76 درصد از آزمایش شوندگان را کاهش داد. انتشار گزارش بیلور در انجمن پزشکی باعث شروع دهها تحقیق پزشکی علمی بر روی آهنربا درمانی شده است. طبق اظهارات ران لارنس پزشک، عصب شناس و رئیس انجمن پزشکی آمریکای شمالی در زمینه ی آهنربا درمانی در کالیفرنیا مطالعات اخیر کاملا روشن کرده است که وقتی یک آهنربای ساده را روی پوست بدن قرار می دهیم جریان خون را افزایش می دهد. آهنربا این کار را با تحریک فعالیت سلول ها انجام می دهد که این امر منجر به علاج موضع آهنربایی شده. برخی دانشمندان فکر می کنند آهنربا عملکرد سیستم عصبی ارادی را بهبود می بخشد که این امر باعث تحریک جریان خون به سمت موضع مبتلا می شود و بعد درد کاهش پیدا می کند. این امر سبب تسریع در درمان و جذب ترکیبات آدنوزین و تری فسفات می شود. این ماده همچون سوخت عمل می کند که فرآیند های یاخته ها را با حرارت خود فعال می کند و ظرفیت خون برای حمل اکسیژن را نیز تقویت می کند. آهنربا درمانی به تسکین درد مفاصل کمک می کند و زوال غضروف داخل مفاصل ملتهب را کاهش می دهد. آهنربا درمانی در مواردی که طب سنتی قادر به پاسخگویی به آنها نمی باشد به خصوص در مورد دردهای مزمن راه چاره ای دارد. این نوع درمان علاوه بر این که ارزان است عوارض جانبی نیز ندارد. ولی باید در به کارگیری آن خردمندانه عمل کنیم. بنابراین افرادی که دستگاه ضربان ساز یا سایر وسایل الکتریکی در بدنشان قرار داده شده است نباید از آهنربا استفاده کنند زیرا تاثیرات مضری برای آنها خواهد داشت. زنان حامله نیز باید از به کارگیری آهنربا خودداری ورزند. باید در مورد تاثیر میدان های آهنربایی بر روی جنین مطالعاتی انجام شود.    
آهنربا درمانی و آسیب های مغزی:
برای درک مفهوم آهنربا درمانی باید برخی حقایق را بشناسیم:
علم کشف کرده است که بشر نمی تواند خارج از یک میدان آهنربایی زندگی کند. هرچیزی در طبیعت از جمله بشر برای ادامه ی حیات وابسته به انرژی الکترومغناطیسی است. انسان صرفا یک توده دارای میدان انرژی بیومغناطیسی است که در یک جو آهنربایی زندگی می کند. ما همچون ماهی هستیم که در آب زندگی می کند و آب کل محیط پیرامونش را فر اگرفته است. اقیانوسی از نیروی الکترومغناطیس پیرامون ما را پرکرده است و ما نیز در بدن خود نیروی الکترومغناطیس داریم. هر یاخته یا واحد بدن ما دارای 80 الی 90 ام ال وی انرژی آهنربایی است. لذا بدن ما همچون یک مولد برق یا انرژی می باشد. در طب متعارف برای تشخیص بیماری ها از الکتروکاردیوگرام یا الکتروانسفالوگرام استفاده می شود. این دستگاه ها انرژی آهنربایی قلب و مغز را روی کاغذ ثبت می کنند. اخیرا دانشمندان کشف کرده اند که مغز نیز انرژی آهنربایی دارد. در سال 1959 در آغاز عصر فضا، دانشمندان روسی فصل جدیدی را در مبحث خواص آهنربایی گشودند. ارسال سفینه ی اسپوتنیک فصل مطالعاتی جدیدی را در علم زیست شناسی مغناطیسی گشود. از آنجایی که آهنربا درمانی با الکترولیت موجود در خون و در نتیجه با سیستم عصبی ارادی که جریان خون را کنترل می کند فعل و انفعال انجام می دهد، وقتی به شکل درستی به کارگرفته شود، بسیاری از مسائل مربوط به جریان خون تسکین می یابد. بنابراین جای تعجب ندارد که اکثر ما مبتلا به اختلالاتی هستیم که طب معاصر نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای آنها بیابد. در مورد برخی ناخوشی های متداول همچون سفت شدن کتف، درد کمر، افسردگی، خمودی و خستگی مزمن آهنربا درمانی موثرترین شیوه ی درمان موجود است. اجرای آهنربا درمانی در پزشکی داخلی همچون پزشکی اطفال، جراحی، ادرار شناسی، پوست شناسی، رشته ی گوش و حلق و بینی نتایج عالی داشته است. از آن جایی که در این شیوه ی درمان هیچ نوع مواد شیمیایی استفاده نمی شود لذا هیچ نوع عوارض جانبی مضر نیز وجود ندارد. کارکرد اصلی آهنربا درمانی تحریک و کمک به حفظ عملکرد اندام های گوناگون بدن است که نقش مهمی درکارکرد صحیح اندام ها دارند.
برخی عوامل که در آهنربا درمانی موثر هستند عبارت اند از:
1- افزایش جریان خون که منجر به افزایش ظرفیت حمل اکسیژن می شود. هر دو عامل فوق به بدن کمک می کنند جراحات یا سایر موارد را التیام دهد.
2- تغییر در روند انتقال یون های کلسیم برای التیام دادن استخوان شکسته در مدتی نصف مدت عادی و یا کمک به دور شدن کلسیم از مفاصل ملتهب دردناک.
3- معمولا وقتی ناخوشی یا بیماری روی می دهد میزان خون از حالت تعادل خارج می شود. میدان آهنربایی می تواند این میزان را دوباره تعدیل کند.
4- تولید هورمون در غدد درون ریز با تحریک آهنربایی افزایش یا کاهش می یابد.
5- تغییر فعالیت های آنزیم ها یا سایر فرآیندهای زیست – شیمیایی.

 

برای مشاهده مدل ها و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی ما مراجعه فرمایید:

www.Amega.ir  

چت فروش و پشتیبانی با تلگرام Telegram.me/AMWellیا AMWell@

بخش فروش 02144388816

تماس در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری 09126222611

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت آمگا خلیج پارس

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش

خدمات/محصولات

دستبند مغناطیسی اصل، بایو انرژی، دستبند امول، دستبند امگا، قیمت خرید گردنبند بایو انرژی، قلم گردنبند اسکالر، گردنبند مغناطیسی، گردنبند امپندنت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات