گروه تولیدی مبل آراد | تولید کننده مبل راحتی - مبل ال - م...

تولید مبلمان راحتی, تولید میز و صندلی نهارخوری, تولید میزهای LCD

نکاتی مهم در دکوراسیون و چیدمان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همه دوست دارند خانه‌ای کامل و ایده‌ال داشته باشند.

خانه حریم شخصی است و بعد از یک روز کاری پراسترس طبیعی است که بخواهیم در جایی آرامش‌بخش باشیم و این اساس دکوراسیون است.

برای طراحی اتاق‌پذیرایی لازم نیست عینا از مجلات دکوراسیون کپی‌برداری کنید. در ذهن خود مجسم کنید که دوست دارید خانه شما، دکورها، دیوارها و تابلوهای آن چطور باشد. تجسم تک‌تک اتاق‌ها، کار طراحی و دکوراسیون را برای شما آسان‌تر می‌کند.

مبل های خود را در اتاق به طور متعادل چیدمان کنید(مطمئن شوید که در حدود 50 سانت میان مبل ها راه عبور وجود دارد.) اما اگر در یک سمت دیوار مبلمان بیشتری دارید ، آن را به وسیلۀ یک آینه ، یک درختچۀ تزیینی یا یک بخش از مبلمان با همان ابعاد مبلمان دیوار رو به رو متعادل کنید. در غیر این صورت ، به نظر می رسد که اتاق سرازیر شده است. رنگ‌ها عامل مهمی در طراحی هستند. چون به جز تغییر حال و هوای یک اتاق روی افراد تاثیر روانشناسی دارند.
مثلا رنگ آبی چون اشتها را کم می‌کند، مناسب اتاق ‌ناهارخوری یا آشپزخانه نیست، برعکس رنگ‌های روشن، شاد و آرامش‌بخش مناسب اتاق‌پذیرایی هستند. مطمئن شوید که رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، مکمل یکدیگرند.

سبک دکوراسیون نه تنها کار دکوراسیون را آسان می‌کند، بلکه چون سلیقه و نحوه زندگی صاحب خانه را نشان می‌دهد، دارای اهمیت است. سبک دکوراسیون می‌تواند کلاسیک، مدرن، دریایی، استوایی، اروپایی، آسیایی یا هر چیزی که فکر آن را بکنید، باشد. مبلمان و وسایلی بخرید که با سبک و موضوع مورد نظر هماهنگی داشته باشد.

سایل اضافی و درهم بر‌هم بهترین دکوراسیون را خراب می‌کنند

از دست هر چیزی که احتیاجی به آن ندارید، یا به‌ندرت مورد استفاده‌تان است، خلاص شوید و آن‌ها را مرتب در کمد طبقه‌بندی کنید. حتی اگر گران‌قیمت‌ترین و زیباترین دکوراسیون را داشته باشید، با خانه‌ای پر از وسایل اضافه جلوه‌ای نخواهد داشت.

نورپردازی به اندازه مبلمان اهمیت دارد

نور دارای اهمیت است چون به جز روشنایی، حال و هوای خانه را تغییر می‌دهد. پس از نور‌هایی استفاده کنید که شما را به این دو مورد نزدیک کند. لامپ و فلورسنت برای نور کلی و شمع و لامپ‌های کوچک برای نورپردازی‌های رومانتیک مناسبند.

میان فرم و کاربرد تعادل ایجاد کنید

هنگام خرید مبلمان یا دکوراسیون منزل دقت داشته باشید که فرم و کاربرد به یک اندازه دارای اهمیتند. باید خانه را طوری طراحی کنید که ضمن زیبایی امکان دسترسی به وسایل وجود داشته باشد. با کمی خلاقیت، صبر و آگاهی می‌توانید خانه‌ای به زیبایی آن‌چه در مجلات دکوراسیون دیده‌اید، داشته باشید.

اگر سقف خانه کوتاه است، باید مبلی انتخاب کنید که ارتفاع پشتی آن کم باشد تا این طور نشان بدهد که سقف بلند‌تر از چیزی است که هست. در یک خانه با سقف بلند، باید یک مبل با پشتی بلند داشته باشید تا حضوری سنگین در خانه داشته باشد.

شما در یک اتاق چند منظوره باید برای هر بخش از فضا، یک ویژگی غالب در نظر بگیرید. برای مثال بخش غذاخوری را بر روی یک ویترین یا قفسه ظروف زیبا و بخش نشیمن را بر روی میز تلویزیون متمرکز کنید. در صورت امکان این دو بخش را در نقطه مقابل هم قرار دهید تا وزن ترکیب بندی اتاق متعادل بماند.

یک تابلو آرامش بخش که عرض آن لااقل یک سوم عرض تخت باشد، در بالای تخت نصب کنید. به طوری که بیشتر به تخت نزدیک باشد تا سقف.

گر در پایین تخت فضای کافی وجود دارد، یک نیمکت یا صندوق زیبا در این قسمت قرار دهید یا یک میز کوچک و مبل راحتی در گوشه مقابل تخت قرار دهید.

اگر پارچه مبل طرح دار یا راه راه است، طرح ها و راه ها باید با فاصله های منظم تکرار شوند و در قسمت های درز بهم ریختگی یا جابجاشدگی نداشته باشند. ممکن است در نگاه اول متوجه آن نشوید، ولی مطمئناً در طولانی مدت به شما حس بدی خواهد داد. طرح های بزرگ اغلب باید در مرکز صندلی قرار گرفته باشد و تقارن داشته باشد. دقت کنید که مغزی های مبل کاملاً صاف باشد و جابجایی نداشته باشد.

اندازه‌گيري دقيق فضا به شما اين كمك را مي‌كند كه مقياس و اندازه دقیق جنسی را كه لازم داريد، به دست آورید. شما براي يك فضاي كوچك چه وسايل واقعا ضروري نياز داريد؟ همچنین يك فضاي وسیع ممكن است اين معني را بدهد كه مبلمان شما به نوعي به صورت پراكنده چيده شده‌اند. درست همانند قطعات كوچكي كه بر روي سطحي ريخته شده باشند و به نوعی القاگر بی‌نظمی خواهند بود. شما بايد با در نظر گرفتن اندازه فضاي خود و مبلماني كه مي‌خريد، فضاي زندگي خود را جذاب و منظم کنید.

ر انتخاب مبل، یکی از ویژگی‌هایی که باید مورد توجه شما باشد، رنگ مبل است که با توجه به فضای خانه شما و روحیه‌ای که دارید، باید رنگ مناسب را انتخاب کنید. همچنین اگر شما آدمی هستید که پیوسته از رنگ‌ها انرژی می‌گیرید و رنگ‌ها برای شما حس و حال خاصی ایجاد می‌کنند، بهتر است دقیقا آن رنگی را که می‌خواهید یا مجموعه‌ای از رنگ‌ها را در کنار هم انتخاب کنید. زیرا شما با رنگ مورد علاقه خود احساس راحتی و شادی خواهید کرد. همچنین شیک بودن و جلوه داشتن مبل شما نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اگر از آن دسته آدم‌هايي هستيد كه هر دو سال يك بار وسايل‌شان را تعويض مي‌كنند يا اگر آدمي‌ هستيد كه دائما دوست داريد محيط اطراف خود را تغيير دهيد، سعي نكنيد پول زيادي بابت خريد وسايل‌تان بپردازيد زيرا با هر بار عوض كردن چيدمان خانه و خريد لوازم نو، كلي هزينه اضافي روي دست شما مي‌ماند. شما مي‌توانيد هميشه اجناس با كيفيت و با قيمتي مناسب خريداري كنيد که در صورت نیاز با هزینه اندکی آنها را تعویض کنید.

بل استیل نسبت به مبل راحتی آسیب پذیری بیشتری دارد ، در صورتی که فرزندان کوچک و شلوغکاری دارید مبل راحتی گزینه مناسب تری است.

واقعیت این است که صنعت تولید مبلمان در ایران پیشرفتهای بسیار زیادی داشته است. بر روی کشور سازنده مبلمان زیاد حساس نباشید. مبلمان بی کیفیت و خارجی زیادی در بازار مبلمان وجود دارد که قابل رقابت با تولید داخل نیستند. مبلمان خوب خصوصیاتی دارد که ارتباطی با کشور سازنده آن ندارد.

رنگ یک مسئله کاملا سلیقه ایست و رنگی که از نظر شما با رنگ دیوارها و ... کاملا هماهنگ است ممکن است از نظر شخص دیگری کاملا ناهمگون به نظر برسد. دونکته زیر را هنگام انتخاب رنگ مبل در نظر بگیرید:

    به طور کلی رنگ های تیره فضای خانه را کوچکتر و رنگ های روشن فضای خانه را بزرگتر نشان میدهند.
    مبل روشن نسبت به مبل تیره زودتر کثیف میشود و نگهداری آن سخت تر است .

مهم ترین قاعده به هنگام قرار دادن مبلمان در اتاق، پاک کردن تصویر قدیمی اتاق از ذهن شماست. فراموش کنید که پیش از این چه چیزی در کجا بوده و مبلمان را به فضایی خاص ربط ندهید. نگاهی تازه و جدید به فضا و مبلمان خود بیندازید.

گل ها و گیاهان، زندگی و رنگ ارگانیک به خانه ی شما می آورند که هم لذت بخش و هم سودمند است. بسیاری از ما در رسیدگی و تغذیه ی گیاهان خانگی اهمال می ورزیم. پس چرا گیاهان یا کاکتوس هایی انتخاب نکنیم که مقاوم و کم مراقبت هستند و سبزی و طراوت خود را همواره سخاوتمندانه عرضه می کنند.

مصالح طبیعی را فراموش نکنید!
ممکن است در مرکز یک شهر بزرگ زندگی کنید اما هم چنان می توانید با افزودن مصالح طبیعی مانند چوب های روستیک در دکوراسیون منزل تان، از آرامش طبیعت الهام بگیرید و ارتباط خود را با آن حفظ کنید. رنگ ها، بافت و گرما و صمیمت این مصالح فضای شما را اصیل، واقعی و آرامش بخش می کند و آن جا را به مکانی دوست داشتنی و انرژی بخش تبدیل می نماید.

نور و الگو های تاریک و روشن آن باعت می شود تا قسمتی از فضا جلب نظر کرده و در عوض از اهمیت سایر قسمت ها کاسته شود و در نتیجه فضا از این طریق تقسیم بندی می شود. هدف اصلی از انجام دکوراسیون داخلی بالا بردن زیبا سازی فیزیکی و هماهنگی آن با احساسات درونی انسان میباشد که جز با تاکید بر روابطی چون عاملیت و عملکرد با فرم و .. و همچنین به وسیله عناصر متعلقه و مرتبطی چون رنگ و بافت و ... میسر و مقدور نمیباشد.

تغییر رنگ راحت ترین و موثر ترین راه سریع ایجاد حال و هوایی جدیدتر در هر اتاق خانه است. شاید شب ها به محیط اتاق خوابتان چندان گرم و صمیمی به نظر نمیرسد با اکراه وارد ان شوید یا شاید نتوانید بفهمید که چرا میهمانان همیشه ترجیح می دهند به جای اتاق پذیرایی یا غذاخوری در آشپزخانه شلوغ بنشینند ؟ از رنگ های گرم و صمیمی در فضا هایی که می خواهید حال و هوایی گرم و صمیمی به آن ها بدهید بیشتر استفاده کنید مانند اتاق پذیرایی ، اتاق نشیمن یا غذاخوری. شما ممکن است بخواهید به حمام و توالت خود حال و هوایی آرامش بخش و به دور از نگرانی و اضطراب دهید به همین منظور بهتر است از طیف های رنگ آبی که یاداور آرامش دریا هستند ، بهره بگیرید یا برای ترغیب و تزریق انرژی بین اهل خانه از رنگ های ملایم شورانگیز استفاده کنید ،بدین منظور بهتر است برای آرایش و رنگ خانه از رنگ های طبیعت الهام بگیرید. با بهره گیری از رنگ های آبی نیلی می توانید به اتاق غذاخوری خود ظاهری شیک و رسمی تر دهید ،یا شاید با استفاده بردن از رنگ دیگری بتوانید به یک اتاق ،ظاهری غیر رسمی و آرامش بخش دهید به منظور ایجاد اتاق خوابی شیک ، می توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید و برای ایجاد فضای جذاب و نمایشی می توانید از رنگ قرمز و بنفش بهره بگیرید از رنگ های ارامش بخش در اتاق خواب خود استفاده کنید. با تغییر در نورپردازی خانه ، به اتاق هایتان احساس دهید و فضاهای گوناگون رمانتیک ، رسمی ، سرگرم کننده و غیره ایجاد کنید.

تأثیر رنگها در چیدمان منزل
 همه ما بارها و بارها اهمیت رنگها را در زندگی حس کرده ایم. این عنصر اساسی در چیدمان منزل نیز نقش تأثیرگذاری دارد. بنابراین، با بهره مندی از آن می توانیم خانه ای شاد، دل انگیز و امن داشته باشیم. به همین دلیل لازم است زبان و معنای رنگها را بدانیم تا بدرستی از آنها استفاده کنیم. از همین رو، سعی داریم شما را به دنیای رنگها و تأثیر آنها ببریم.

متناسب با فضای خانه از الگوهای هماهنگ زیر در چیدمان منزل می توان استفاده کرد.
▪️ الگوی تک رنگ: در این الگو می توان از یک رنگ برای چیدمان محیط بهره برد.
▪️ شیوه کنتراست: در این روش با استفاده از دو رنگ متضاد نظیر آبی و نارنجی می توان فضایی دلخواه ایجاد کرد.
▪️ الگوی مشابه: در این روش اگر رنگ زرد را انتخاب می کنید، می توانید برای تکمیل از رنگهای نارنجی بهره بگیرید.
▪️ استفاده از رنگهای گوناگون: این شیوه گرچه الگویی رایج است، اما باید توجه داشت در این روش، هماهنگی رنگها دقیق صورت بگیرد تا از نظر زیباشناسی چشم نواز باشد.

اگر اتاق شما کوچک است می توانید به کمک رنگهای گرم و سرد این فضا را بزرگتر نشان دهید. به این ترتیب که وسایلی به رنگهای گرم (قرمز، نارنجی و صورتی) را جلوتر از وسایلی که به رنگ سرد (آبی، سبز و...) هستند، قرار دهید.
رنگ سفید نیز در بزرگ نمایی فضا مؤثر است. مزیت دیگر آن، افزایش نور محیط می باشد. اما این رنگ معایبی نیز دارد. بنابراین اگر تعداد دیوارهای سفید رنگ در خانه ای بیش از حد باشد. فضای خانه سرد و ناخوشایند به نظر می رسد. در ضمن پاکیزه نگه داشتن آن هم بسیار اهمیت دارد.

چیزهای کوچک می‌توانند تاثیری زیاد در دکوراسیون خانه داشته باشند .حتی در تغییرات عمده، اغلب چیزهای کوچک هستند که نقش پایانی داشته و تغییرات محسوسی ایجاد می‌کنند .

چیدمان مبل ها در خانه عروس :
نحوه چیدن مبل ها نقش زیادی در چیدمان خانه دارد و باعث می شود فضای منزل تغییرات اساسی داشته باشد. بعد از انتخاب مبل مناسب، با توجه به فرم مبل ها و همچنین ترکیب رنگ و فضای موجود در منزل بهترین چیدمان را انتخاب کرده تا به کمک آن خانه عروس فرم جدید و جالبی داشته باشد.

چیدن میز ناهار خوری عروس :
میز ناهار خوری را در مکان مناسب و مشخصی قرار دهید و روی میز را با ظروف پذیرایی، دستمال سفره و گل تزیین کنید. این میز زیبا باعث می شود چیدمان بهتر و مناسب تری داشته باشید.

تزیینات خانه عروس:
هر یک از اجزا خانه عروس را که می چینید سعی کنید به کمک وسایل تزیینی مختلف، جلوه بیشتری به آن دهید. استفاده از تزیینات در چیدمان منزل عروس بسیار با اهمیت و مهم است و کمک میکند فضای خانه عروس جلوه زیبایی داشته باشد و به مکانی مدرن و شیک تبدیل شود.

در چیدمان خانه عروس به این نکته مهم نیز توجه کنید که از ایجاد فضاهای شلوغ بپرهیزید، چرا که باعث ایجاد بی نظمی می شود و در دید بینندگان این نوع دکوراسیون و چیدمان زیبایی ندارد. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را ببرید و بهترین و مناسب ترین چیدمان را داشته باشید.

چیدمان آشپزخانه
آشپزخانه باید انرژی شما را در کارها افزایش دهد و باید دارای فضای منظم باشد تا  وسایل اضافی در آن  دیده نشود تا بتواند نمای زیبایی را در خانه به نمایش بگذارد .  فضای مناسب برای پخت وپز و شستشو، جایگاه صحیح واستفاده بهینه از مکان های خالی و نور پردازی مناسب از واجبات یک آشپزخانه به شمار می رود.

برای اینکه خانواده فعال و پرشوری داشته باشید دکوراسیون خانه تان را به سبک روز درست کنید.

مدرنیسم سبکی است که بیشتر به شیوه تفکر ارتباط دارد تا منزل ارایی . اما سبکی نیز به نام مدرنیسم در طراحی منزل به وجود آمده که طراحی ساده را توصیه می کند . هر وسیله بنا به کاربرد خود در خانه قرار داده می شود و وسایل زائد در این سبک جایی ندارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تولیدی مبل آراد | تولید کننده مبل راحتی - مبل ال - م...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تولید مبلمان راحتی، تولید میز و صندلی نهارخوری، تولید میزهای LCD، مبل کلاسیک، بزرگترین تولیدکننده مبلمان، تعمیرات انواع مبلمان، ارزان قیمت در یافت آباد، مبل ارزان مناسب جهیزیه، تولید مبل ال، مبل راحتی جدید، مبل در چهاردانگه، تولید سرویس خواب، mobl، لاکچری چوب راش روسی گردو، بهترین برند مبلمان، بهترین تولید مبلمان راحتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات