گروه تولیدی مبل آراد | تولید کننده مبل راحتی - مبل ال - م...

تولید مبلمان راحتی, تولید میز و صندلی نهارخوری, تولید میزهای LCD

نماد باور پذیر یک مادر بزرگ در بازار مبل یافت آباد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مهندس عباس صمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: در راستای تصمیم سازمان زیبا سازی شهر تهران مبنی بر استفاده از حجم های معنا گرا در معابر شهر تهران این حجم ، در غالب یک صندلی گهواره ای طراحی شده است که عصا، عینک و کتاب داستانی به عنوان نمادهای باور پذیر یک مادر بزرگ در میان عموم نیز در بخش هایی از بدنه ی این صندلی طراحی شده اند.
وی بااشاره به اینکه شهرداری منطقه صرفا به دلیل موضوعیت داشتن این حجم با کاربری بازار مبل یافت آباد اقدام به نصب آن در این محدوده نموده است و در صورت لزوم اقدامات لازم برای جانمایی مجدد آن نیز انجام خواهد شد.
صمدیان افزود: هدف نهایی از طراحی این حجم توجه بیشتر مخاطب به ویژه نسل جدید به اکرام بزرگترها به ویژه پدر بزرگ ها و مادر بزرگ هاست.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این حجم در ابعاد 5/2 در سه متر و با هم خوانی آن با بافت بزرگترین بازار مبلمان کشور مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.

11 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تولیدی مبل آراد | تولید کننده مبل راحتی - مبل ال - م...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تولید مبلمان راحتی، تولید میز و صندلی نهارخوری، تولید میزهای LCD، مبل کلاسیک، بزرگترین تولیدکننده مبلمان، تعمیرات انواع مبلمان، ارزان قیمت در یافت آباد، مبل ارزان مناسب جهیزیه، تولید مبل ال، مبل راحتی جدید، مبل در چهاردانگه، تولید سرویس خواب، mobl، لاکچری چوب راش روسی گردو، بهترین برند مبلمان، بهترین تولید مبلمان راحتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات