آرفونی

پارتیشن, میز کنفرانس, دکوراسیون داخلی

پارتیشن های اداری مدرن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ایده های مدرن طراحی یک دفتر روز به روز پیچیده تر می شوند. یقینا در دهه گذشته پارتیشن های اداری در بسیاری از حالات اثبات کرده اند که روشی آسان، مقرون به صرفه و موثر برای دستیابی به طرح دلخواه یا تغییر دکوراسیون ادارات هستند. دلایل زیادی درباره دلایل استقبال زیاد از این ابزار در ادارات وجود دارد. در اینجا تنها به ذکر چند مورد از آنها بسنده می کنیم:

 

انعطاف پذیری پارتیشن ها

انعطاف پذیری به شکل های مختلفی قابل رویت خواهد بود. انعطاف پذیری می توان شامل استفاده از متریال مختلف در پارتیشن بندی، استفاده از رنگ و طرح های متفاوت در طراحی، قابلیت داکتینگ، جذب صوتی، قابلیت مدولار بودن و یا طرز چیدمان مختلف در محیط اداره باشد.

ایجاد حریم خصوصی بوسیله پارتیشن ها

در بسیاری از دفاتر ترجیح بر قرار دادن میزهایی به دنبال هم و کار در محیطی باز است. فعالیت در محیط باز بسیار خوب است و باعث افزایش حس صمیمیت و همکاری میان افراد می شود اما مشکل عمده این چنین محیط هایی ایجاد سر و صدای زیاد است. اغلب کارکنان قادر به انجام مسئولیت های خود در چنین محیط پر سر و صدایی نیستند و سر و صدا باعث کاهش شدید بهره وری آنها می شود، از این رو کارمندان ازپارتیشن اداری استقبال می کنند زیرا فضای شخصی برایشان ایجاد می کند که موجب می شود آنها بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند.

تنوع پارتیشن های اداری

هنگامی که قصد انتخاب پارتیشن اداری را دارید قطعا سر درگم خواهید شد! انواع متفاوت پارتیشن ها با جنس های ترکیبی یا طرح های ساده وجود دارند. می توانید حتی پارتیشن هایی در ارتفاع های مختلف با کاربری های متفاوت که فضا و کاربری آن تایین کننده نوع پارتیشن می باشد استفاده نمایید.

مقرون به صرفه بودن پارتیشن اداری

از نظر بصری اولین جایی که بیشترین تاثیر گذاری بر مشتریان را دارد، دیواره های آن مجموعه است زیرا در زاویه دید بوده و بیشترین تماس را با مشتریان دارد. از این رو بسیاری از مدیران ترجیح می دهند هر چند وقت دکوراسیون دفتر را تغییر دهند. تغییر دکوراسیون با بودجه سنگینی همراه است اما با ظهور پارتیشن های اداری و گستردگی طرح و رنگ آنها و نیز قابلیت جابجایی و نصب آسان پارتیشن این مشکل تا حدود زیادی بر طرف شده است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم در می یابیم که هزینه تخریب و ساخت یک دیوار جدید و رنگ زدن آن بسیار بیشتر از هزینه نصب و جابجایی پارتیشن های جدید می شود. علاوه براین به منظور ایجاد یا تخریب دیوار جدید مدتی باید دفتر بسته شود که از نظر مالی شرایط مطلوبی نیست. از این رو بازهم در می یابیم از نظر زمانی نیز پارتیشن های اداری به صرفه تر هستند.

 

استحکام پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری ممکن است انعطاف پذیر باشند اما ایستایی و استحکام بالایی دارند تا آنجاکه امروزه از پارتیشن به عنوان دیوار جداکننده نیز استفاده می شود حتی اگر در پارتیشن از متریال شیشه نیز استفاده شود از استقامت و استحکام آن چیزی کم نمی شود.

این ها فقط چند مورد از دلایل استقبال شدید از پارتیشن های اداری در طراحی مدرن دفاتر بوده است و به طور روزانه دلایل زیادی به اینها اضافه می شود.

برای دیدن پارتیشن های اداری در انواع مختلف اعم از تک جداره، دوجداره، تمام شیشه و دوجداره آلومینیومی با کارشناسان آرفونی با شماره 02143935 تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آرفونی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پارتیشن، میز کنفرانس، دکوراسیون داخلی، مبلمان اداری، میز مدیریت، میز کانتر، میز اداری، میز کارمندی، طراحی داخلی، میز منشی، میز جلسات، میط کارشناسی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات