شرکت آریان جام

شیشه بالکن, بالکن شیشه ای, پروفیل شیشه بالکن

از بالکن تا شیشه بالکن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

از بالکن تا شیشه بالکن

سالیان دراز ایوان ها و تراس های بزرگ، یکی از اِلِمان های اصلی و جدایی ناپذیر معماری سنتی ایرانی بوده است. سرسراهای بزرگ، منتهی به تراسی عریض با ستونهایی با سطح مقطع دایره ای در جلوی ایوان با دید به حیاط بزرگ با باغچه ها و حوض وسط آن. این نوع ایوان ها در آن سالها و با مدنظر گرفتن وجود حیاط های بزرگ، امری تجملی و باعث ایجاد ابهت و زیبایی ساختمان ها بود.

 

در گذر زمان و با تغییر شرایط و نحوه زندگی، ازجمله افزایش جمعیت و کاهش ابعاد و متراژ منازل و وقوع پدیده برج سازی و آپارتمان نشینی و بهره گیری حداکثری از زمین، عملا باعث کوچک تر شدن و گاها حذف و کاهش اهمیت حیاط و دسترسی به فضای آزاد خصوصی در منازل شد. در این وضعیت، تنها راه داشتن فضای آزاد خصوصی و بهره گیری از منظره و هوای بیرون در آپارتمان ها، محدود به بالکن های کوچک و یا گاها بزرگ شد.

این بالکن ها که عملا جای خالی حیاط های قدیمی را برای ساکنین پر می کند دارای مزایا و محاسنی ذاتی است.از جمله اینکه صرفا به داخل منزل متصل است و امکان ارتباط فیزیکی و رفت آمد به محیط بیرون ندارد.مهمترین راه تهویه منزل است، نظافت آن نسبتا سخت است. مخصوصا در فصول سرد و شرایط برف و باران.از بیرون امکان دید و ایجاد مزاحمت برای ساکنین وجود دارد و همچنین در اکثر موارد مجرایی برای نفوذ ناخواسته به داخل منزل و به مخاطره افتادن امنیت خانه محسوب می شود. همچنین در فصول سرد سال و مخصوصا مناطق سردسیر امکان بهره گیری و استفاده از بالکن ها خیلی سخت است.

لذا نیاز به نوعی پوشش به شدت احساس می شد. این پوشش می بایست ایرادات ذکر شده را برطرف میکرد درحالیکه به مفهوم و وجه التزام بالکن ها نیز خدشه ای وارد نمی شد. پوشش هایی از قبیل حصیر، پارچه برزنتی یا نایلونی، نرده کشی، شیشه ثابت، پنجره های آهنی، آلومینیومی و یا upvc و ….

اینگونه پوشش ها برخی از اهداف و نیاز ها را بصورت ناقص تامین می کردند اما بالکن عملا از حالت و مفهوم اصلی خود فاصله می گرفت.نظافت آن ها سخت و گاها غیر ممکن بود. مانع دید و بهره مندی ساکنین از مناظر و ویوی بیرون را موجب میشد. و مهمتر از همه اینها، نمای ساختمان ها را به شدت خراب و زشت می کرد.

شیشه بالکن چیست؟

در این حالت متخصصین و طراحان اروپایی سیستمی را طراحی و اجرا کردند که اولا ویژه پوشش بالکنها طراحی شده بود و ثانیا همه آن ایرادات و مشکلات راه حل های قبلی را تا حدود بسیار زیادی حل می نمود.

نظافت و نگهداری آن راحت و کاملا بی خطر بوده و ایزولاسیون کامل را تامین کرد. با این سیستم در فصول گرم سال بالکن، به معنای واقعی کلمه “بالکن” می شود و درفصول سرد نیز محیطی مطبوع و آرامش بخش با امکان بهره مندی از مناظر بیرون و همچنین نگهداری گل ها و گیاهان و یا استفاده بعنوان حیاط خلوتی کاربرد پیدا می کند.

این سیستم که به نام های “شیشه بالکن” ، “بالکن شیشه ای” ، “جام بالکن” …. شناخته می شود در سال ۱۳۸۷ وارد کشور عزیزمان ایران شد.

سیستم شیشه بالکن، بهترین راه خلق بالکنی زیبا و کاربردی در منزل و محل کار می باشد. در شرایط آب و هوای مناسب، بالکن شیشه ای منزل یا محل کار را باز کرده و همانند بالکنی بدون حفاظ و مانع، از مناظر و محل خود بهره مند می شوید.

شیشه بالکن، محل شما را در برابر باد، برف، باران، گردو خاک، شرایط آب و هوایی نامناسب، ریزگرد ها و هرگونه تهدید نفوذ به داخل از محیط بیرون محافظت می نماید.

شیشه بالکن های تولیدی آریان جام به مدت ۳ سال گارانتی می باشد. پروفیل های مصرفی آریان جام توسط غول صنعت آلومینیوم ترکیه (شرکت لورنزو) تولید می شود. همچنین یراق شیشه بالکن مصرفی نیز توسط شرکت های معروف ترکیه از جمله ماکرووین و اِلیز تامین می گردد.

آریان جام با بهره گیری از مدل مدیریتی نوین خود، محصولاتی با بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه برای مشتریانش ارائه می دهد. از سوی دیگر با بهره گیری از شبکه گسترده نمایندگان فروش و نصب خود در اقصی نقاط کشور، هزینه حمل و نقل را کاسته و خدمات در خور به مشتریان خود ارائه می دهد.

شیشه بالکن های آریان جام در دو سری شیشه بالکن کلاسیک و شیشه بالکن گُلد با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز اروپا تولید و نصب می گردد.

شیشه بالکن سری کلاسیک یا اکونومی آریان جام، با پروفیل ها و یراق آلات تولید داخل و بهترین متریال و قیمت مناسب و رقابتی ارائه می گردد.

این سری با پروفیل های به رنگ سفید کوره ای و نقره ای آنادایز و یراق آلات مشکی درجه یک ارائه گردیده است.

مزیت مهم شیشه بالکن کلاسیک (اکونومی) آریان جام، قیمت مناسبتر و کیفیت بالای آن است.

اما پروفیل ها و یراق آلات سری گلد آریان جام تماما وارداتی از کشور ترکیه می باشد.پروفیل های سری گلد در ۵ رنگ ارائه گردیده است : سفید کوره ای، نقره ای آنادایز مات، شامپاینی آنادایز براق، طلایی آنادایز براق و طرح چوب کوره ای.

همچنین یراق آلات مصرفی سری گلد آریان جام به رنگ طوسی (نقره ای) می باشد.

مهمترین مزیت شیشه بالکن سری گلد آریان جام، حرکت روان و راحت شیشه ها و همچنین کیفیت بالای پروفیل ها و یراق آلات آن است.

در هر دو سری کلاسیک و گلد آریان جام از شیشه های فلوت ۸ میلی سکوریت درجه یک ایرانی استفاده میگردد.البته در سری کلاسیک برای سیستم های با ارتفاع بیشتر از ۲۲۰ سانتیمتر، امکان بهره گیری و استفاده از شیشه ۱۰ میلی سکوریت نیز مقدور است. اما در کل از لحاظ استحکام و کارایی شیشه های ۸ میلی و ۱۰ میلی تفاوت چندانی با هم ندارند. علاوه بر اینکه شیشه های ۸ میلی به سبب وزن کمتر، حرکتی روان تر از شیشه های سنگین تر دارند.

آریان جام با تولید و نصب انواع کابین دوش و شیشه بالکن آماده ارائه خدمات به تمامی هموطنان عزیز می باشد و الویت اول آریان جام اصول مشتری مداری و بهترین کیفیت در ارائه خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت آریان جام

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

شیشه بالکن، بالکن شیشه ای، پروفیل شیشه بالکن، یراق آلات شیشه بالکن، کابین دوش، دور دوشی، کابین دوش آریان جام، نوار مویی درزگیر، شیشه سکوریت تاشو، شیشه ریلی آکاردئونی، شیشه تاشو آکاردئونی، درزگیر استوپی، درزگیر آلومینیومی، پروفیل و یراق شیشه بالکن، پارتیشن شیشه ای حمام، شیشه بالکن آریان جام

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات