شرکت آریان جام

شیشه بالکن, بالکن شیشه ای, پروفیل شیشه بالکن

انواع کابین دوش

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

طراحی و زیباسازی فضای داخلی خانه ها از محیط نشیمن و اتاق ها فراتر رفته و امروزه ایجاد فضایی زیبا و دلنشین در حمام ها نیز از اهمیت زیادی برای خریداران خانه ها برخوردار است. علاوه بر این احتمالا برای شما نیز پیش آمده که پس از استحمام مشاهده کنید که تمام فضای کف حمام خیس شده است، این موضوع علاوه بر خطراتی مانند سریدگی که برای شما به وجود می آورد در منازلی که سرویس بهداشتی مشترکی با حمام دارند مشکل ساز خواهد بود. از طرفی وجود بخار آب در تمام فضای حمام موجب پوسیدگی درب حمام و کدر شدن آینه ها نیز می شود، حتی کاشی دیوار حمام ها نیز معمولا پس از یک بار استحمام لک های آب گرفته و با توجه به فضای کوچک حمام ها در اثر برخورد نور روشنایی به دیوارها این لک ها به وضوح به چشم می آیند.

برای رفع تمام این مشکلات و زیباسازی فضای حمام ها طراحان و معماران داخلی از کابین حمام یا کابین دوش استفاده می کنند. استفاده از کابین دوش یک مزیت مهم دیگر نیز به همراه دارد و آن حفظ گرمای ناشی از آب در یک محیط کوچک و جلوگیری از اتلاف انرژی است.(برای مطالعه ویژگی کابین دوش به این صفحه مراجعه کنید) امروزه دیگر کابین های دوش یک وسیله لوکس محسوب نمی شوند. این کابین ها انواع مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. مدل های ساده تنها از یک اتاقک شیشه ای تشکیل شده که در آنها یک دوش سقفی قرار دارد. هرچه میزان امکانات درون کابین افزایش یابد قیمت آنها نیز بیشتر می شود. به طور کلی در هنگام خرید کابین دوش با امکاناتی نظیر دوش دستی، سیستم نمایش و کنترل دما، رادیو، تلفن و LCD نمایشی، جکوزی و ماساژورهای پا و کناری برخورد می کنید. علاوه بر این در تعدادی از این کابین ها از یک سیستم تهویه برای جلوگیری از ایجاد بخار بیش از حد آب در درون کابین استفاده می شود. همچنین در کابین دوش های مجلل از سیستم نورپردازی LED سقفی و کناری نیز استفاده می کنند.

روش تولید کابین دوش

دیواره های کابین دوش معمولا از شیشه های سکوریت (برای مطالعه نحوه تولید شیشه سکوریت به این صفحه مراجعه کنید)و یا پلکسی گلاس (طلق) ساخته می شوند. به طور کلی هرچقدر که قطر دیواره ها بیشتر باشد کابین از کیفیت بالاتری برخوردار است و تبادل گرمایی کمتری با محیط بیرون خواهد داشت. از شیشه های سکوریت دقیقا به همین منظور استفاده می شود. این شیشه ها در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند و در صورت شکسته شدن به قطعات بسیار ریز و فاقد لبه های برنده تبدیل می شوند. در نتیجه خطر بسیار کمی برای افراد ایجاد می کنند. این شیشه ها معمولا ضخامتی بین 5 تا 6 میلی متر دارند اما کابین هایی با ضخامت 10 میلی متر نیز در بازار موجود است. به منظور زیباسازی بیشتر محیط حمام و همخوانی کابین دوش با نمای کاشی دیوارها می توان بر روی شیشه های سکوریت طرح های سندپلاست را پیاده سازی کرد. کابین های ساخته شده از پلکسی گلاس ها به دو صورت شفاف و مشجر در بازار به فروش می رسند. استفاده از دیواره های مشجر موجب می شود تا فضای داخل حمام از بیرون مشخص نباشد. پلکسی گلاس های مشجر برای خانه های که سرویس بهداشتی مشترکی با حمام دارند بسیار مناسب است.

معمولا برای افزایش ایمنی کابین دوش ها از قاب هایی برای نگهداری دیواره های شیشه ای استفاده می کنند. هرچند که به دلیل ایمنی زیاد شیشه های سکوریت در برابر فشار و ضربه کابین های بدون قاب و فریم لس نیز تولید و به فروش می رسد. قاب های به کار رفته در کابین ها از جنس کروم یا پلاستیک فشرده با رنگ نقره ای هستند اما می توان از محصولات با کیفیت تر مانند قاب های آلمینیومی و استیل نیز استفاده کرد. این قاب ها و همچنین یراق الات استفاده شده در کابین ها ضد آب و ضد خش بوده و در برابر اکسید شدن مقاوم هستند.

اجرای کابین دوش ها در هر فضایی و با هر شکلی امکان پذیر است و می توان آنها را به صورت مدور، چند ضلعی، دو ضلعی و یا به صورت یک درب تنها پیاده سازی کرد. درب های کابین دوش ها بر اساس نیاز مشتریان می تواند به صورت کشویی و یا لولایی باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع کابین دوش و شیشه بالکن (بالکن شیشه ای)، همچنین جام ویترین با تیم آریان جام تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت آریان جام

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

شیشه بالکن، بالکن شیشه ای، پروفیل شیشه بالکن، یراق آلات شیشه بالکن، کابین دوش، دور دوشی، کابین دوش آریان جام، نوار مویی درزگیر، شیشه سکوریت تاشو، شیشه ریلی آکاردئونی، شیشه تاشو آکاردئونی، درزگیر استوپی، درزگیر آلومینیومی، پروفیل و یراق شیشه بالکن، پارتیشن شیشه ای حمام، شیشه بالکن آریان جام

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات