شرکت آریان جام

شیشه بالکن, بالکن شیشه ای, پروفیل شیشه بالکن

مزایای کابین دوش

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


انواع دوش کابین و مزایای کابین دوشچرا کابین دوش؟

اگر پاسخ شما به هر یک از سوالات زیر «بله» است، پیشنهاد می‏کنیم حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

  • آیا به نظرتان فضای حمام خانه‏ ی شما قدیمی شده ولی بودجه و وقت کافی برای بازسازی آن ندارید؟
  • آیا از شکل و شمایل و دکور حمام خود خسته شده‏ اید و نیاز به ایجاد تنوعی اساسی در آن، با حداقل هزینه در حداقل زمان و ممکن دارید؟
  • آیا در و دیوار حمام تان به فواصل زمانی کوتاه رسوب و جرم می‏گیرد و از نظافت زود به زود آن خسته شده‏ اید؟
  • آیا مجزا نبودن حمام از سرویس بهداشتی در منزلتان شما را دچار مشکلاتی کرده است؟
  • آیا دوست دارید هر از گاهی از لذت جت‏های ماساژور جکوزی برای آرامش در خانه‏ ی خودتان بهره ببرید ولی امکان داشتن جکوزی در منزل را ندارید؟
  • آیا جزء علاقمندان به شناخت محصولات مدرن و جدید مرتبط با معماری و ساخت و هستید؟

اگر جزء آن دسته از خوانندگان محترمی هستید که حداقل به یکی از سوالات مطرح شده در بالا پاسخ مثبت داده‏ اید خوب است با محصولی به نام «کابین‏ دوش» که گاهی «دوردوشی» نیز نامیده می‏شود بیشتر آشنا شوید.

کابین‏ دوش در یک تعریف ساده، اتاقک و فضایی شیشه ‏ای یا طلقی است که دوش حمام را محصور نموده و آن را از بقیه‏ ی فضای حمام یا سرویس بهداشتی مجزا می‏کند. ضمن این که قابلیت افزودن امکاناتی همچون سکوی استراحت، جت‏های ماساژور، زیردوشی یا وان، ماساژور پا، دوش سقفی و دستی، سیستم روشنایی، و … را نیز داراست.

انوع دوش کابین

  1. دوش کابین تولیدشده در کارخانه(کابین دوش حاضری):

این کابین‏ دوش‏ ها که تنها نیاز به خریداری و سپس نصب توسط نصاب دارند، یکی از محصولات کارخانجاتی هستند که تجهیزاتی مانند وان، سونا، جکوزی و…  را تولید می‏کنند. این کارخانجات می‏توانند کابین‏ دوش‏ها را در انواع و رد‏ه‏ های مختلفی، از ساده تا بسیار پیشرفته و به اصطلاح فول‏ آپشن و حتی سفارشی، تولید و به بازار عرضه کنند.

کارخانجات برای تولید کابین‏ دوش آماده از مواد و متریال‏ هایی با کیفیت‏ های متفاوت استفاده می‏ کنند که بالطبع با قیمت آن‏ها نسبت مستقیم دارد.

در یک دسته‏ بندی خیلی کلی، می‏توان برای نوع بدنه‏ ی کابین‏ دوش‏ه ای کارخانه ‏ای، دو نوع شیشه‏ ای و طلقی را نام برد. اما از لحاظ ابعاد، اشکال و امکانات (آپشن ‏ها)، تنوع گسترده و زیادی دارند. مثلا علاوه بر ابعاد و ارتفاع‏های مختلفی که دارند، به اشکال گوناگونی مانند گرد، سه‏ گوش، مستطیلی، و… در بازار به چشم می‏خورند. به جهت امکانات موجود نیز بعضی به ساده ترین شکل ممکن فقط یک دوش دارند و بقیه با درجات مختلف پیشرفته ‏تر هستند. همان طور که در مقدمه نیز گفتیم، دوش‏ های دستی و سقفی و چندحالته، جکوزی و جت‏های ماساژور، ماساژور پا،‌ سیستم تهویه ‏ی هوا، سیستم‏های روشنایی و نورپردازی، سیستم‏های صوتی و تصویری، و… آپشن‏هایی هستند که انواع پیشرفته ‏تر کابین ‏دوش از آن‏ها برخوردار هستند.

  1. دور دوشی (کابین دوش سفارشی بدون تجهیزات داخلی) :

شاید بتوان گفت که این نوع از کابین‏ دوش زمانی به کار می ‏آید که بیشتر مسئله ‏ی مقرون به صرفه بودن مد نظر خریدار باشد و یا برای نصب کابین‏ دوش‏های کارخانه ‏ای با محدودیت‏ هایی مثل کمبود و یا نامناسب بودن فضا مواجه باشیم که این خود از مزایای کابین ‏دوش‏ های سفارشی یا دور دوشی ها به شمار می‏آید، زیرا اگر کابین ‏دوش‏ های سفارشی به بازار نمی ‏آمدند بسیاری از منازل که قابلیت نصب کابین ‏دوش کارخانه ‏ای را ندارند و یا حتی خانواده‏ هایی که خرید نوع کارخانه‏ای برایشان مقرون به صرفه نیست، از مزایای استفاده از کابین ‏دوش محروم می‏ ماندند.

این نوع از کابین‏ دوش نیز مانند کابین‏ دوش‏ های کارخانه‏ای به لحاظ ابعاد و اشکال و مواد و متریال متنوع بوده و با کیفیت‏های مختلفی تولید می ‏شوند اما به نسبت نوع تولیدشده در کارخانه، قابلیت دارا بودن امکانات جانبی دیگر را کمتر دارند.

کابین‏ دوش‏ های شیشه سکوریتی و یا طلقی ریلی، لولایی، فریم‏لس (بدون فریم) را می‏توان نمونه ‏هایی از کابین ‏دوش‏ های سفارشی (دور دوشی) به شمار آورد. به عنوان مثال کابین ‏دوش‏ های فریم لس حتی کف حمام و بدون زیردوشی نیز قابل نصب هستند.

مزایای کابین دوش (دور دوشی)

  • مجزا کردن دوش از سایر قسمت‏های سرویس بهداشتی؛
  • فراهم آمدن محیطی به مراتب بهداشتی و تمیزتر در حمام از طریق ممانعت و کاهش ایجاد رسوب و جرم و در نتیجه کاهش آلودگی در سرویس بهداشتی؛
  • به تعویق افتادن فرسودگی کف، در و دیوار و شیرآلات سرویس بهداشتی از طریق کاهش ایجاد رسوب و جرم؛
  • زیباسازی و ایجاد تنوع در محیط سرویس بهداشتی؛
  • کاهش و بهینه‏ سازی مصرف انرژی در فصول سرد؛
  • ایجاد محیطی لذت‏بخش و آرام هنگام استحمام؛
  • بهینه‏ سازی فضا در منازل با متراژ پایین.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت آریان جام

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

شیشه بالکن، بالکن شیشه ای، پروفیل شیشه بالکن، یراق آلات شیشه بالکن، کابین دوش، دور دوشی، کابین دوش آریان جام، نوار مویی درزگیر، شیشه سکوریت تاشو، شیشه ریلی آکاردئونی، شیشه تاشو آکاردئونی، درزگیر استوپی، درزگیر آلومینیومی، پروفیل و یراق شیشه بالکن، پارتیشن شیشه ای حمام، شیشه بالکن آریان جام

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات