شرکت الکترونیک آرین arianltd

فروش سیمکارت بین المللی, سیمکارت بین المللی, سیمکارت استونی

صرفه حویی در هزینه های آنلاین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کارت اعتباری ویزا کارت ( visa card ) متعلق به شرکت چندملیتی خدمات مالی آمریکایی است، که دفتر مرکزی آن در فوستر سیتی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

این شرکت وظیفه تسهیلات مبادلات مالی الکترونیکی در سراسر جهان را بر عهده دارد، که عمدتاً توسط کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی با نشان تجاری ویزا انجام می‌شود.

شما با داشتن کارت اعتباری ویزا کارت ( visa card ) ضمن کسب اعتبار بالای جهانی می توانید خود مستقیم از سایتهای اینترنتی کالاها و خدمات دلخواهتان را خریداری نموده و حساب و کتاب کارهایتان دست خودتان باشد.

همانطور که مستحضر هستید قیمت دلار برای خرید های اینترنتی بین 400 تا 600 تومان بالاتر از حواله می باشد .

این بدین معناست شما اگر بخواهید تور مسافرتی که به قیمت 3000 دلار است خودتان با استفاده از ویزا کارت مجازی خریداری کنید  1.2 میلیون تومان حداقل کارمزد می پردازید که با تهیه کارت اعتباری ویزا کارت ( visa card ) ضمن صرفه جویی در قیمت تمام شده مسافرت های خارجیتون دریافت پول از هر جای دنیا را نیز خواهید داشت.

شرکت آرین از سال 2008 به ارائه کارتهای بانکی ویزا و مستر کارت در ایران مشغول بوده و با تجربه بیش از 8 سال بهترین خدمات را به شما ارائه می کند و شما می توانید کارت اعتباری ویزا کارت ( visa card ) خودتان را از ما با خیال راحت تهیه کنید.

سایت  های رزرو هتل نظیر :

www.booking.com                          www.hotel.com                              www. airbnb.com                               www.expedia.com

 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت الکترونیک آرین arianltd

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سیمکارت بین المللی، سیمکارت بین المللی، سیمکارت استونی، سیمکارت کانادا، سیمکارت آمریکا، سیمکارت انگلستان، سیمکارت انگلیس، سیمکارت خارجی، سیمکارت نایت سیم، سیمکارت knightsim، سیمکارت لست سیم، سیمکارت lastsim، شماره خارجی، سیمکارت رند، شماره رند، شماره مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 هفته قبل