شرکت الکترونیک آرین arianltd

فروش سیمکارت بین المللی, سیمکارت بین المللی, سیمکارت استونی

امنیت مالی در سفرهای خارجی با مسترکارت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

چرا ویزا کارت ؟ در جواب این سئوال اجازه بدید به گذشته برگردیم .  چندین سال پیش وقتی حادثه ای ناگوار ( خفت گیری و آسیب دیدن روحی و جسمی ) برای یکی از دوستانم در کشور ترکیه اتفاق افتاد از خودم پرسیدم که چرا این اتفاق افتاد ؟

چون ما تحریم هستیم و نمی توانیم از خدمات بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنیم و ناچارا” باید پول نقد را همراهمان به مسافرت ببریم.

داشتن پول نقد باعث بروز این خطرات می شود و ناجوانمردان خارجی این وضعیت رو غنیمت شمرده و با زیر نظر گرفتن مسافران ایرانی آنهایی که از در بازارها در مغازه های شیک می ایستند و قیمت می کنند و به هتل های 3-4 ستاره می روند را زیر نظر گرفته و در موقعیت مناسب اقدام به خفت گیری می کنند.

اگر این دوستم ویزا کارت به همراه داشت خیلی راحت می تونست نهایت 50-60 دلار به زورگیر بدهد و نیاز نبود برای اینکه دار و ندارش را به یغما نبرند با آنها درگیر شده و به شدنت آسیب ببیند و بار پولهایش را از دست بدهد.

داشتن ویزا کارت یا هر کارت بانکی معتبر یک امنیت است.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت الکترونیک آرین arianltd

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سیمکارت بین المللی، سیمکارت بین المللی، سیمکارت استونی، سیمکارت کانادا، سیمکارت آمریکا، سیمکارت انگلستان، سیمکارت انگلیس، سیمکارت خارجی، سیمکارت نایت سیم، سیمکارت knightsim، سیمکارت لست سیم، سیمکارت lastsim، شماره خارجی، سیمکارت رند، شماره رند، شماره مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 هفته قبل