شرکت الکترونیک آرین arianltd

فروش سیمکارت بین المللی, سیمکارت بین المللی, سیمکارت استونی

آموزش وریفای Indeed

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وریفای indeed با سیمکارت knightsim امکان پذیر است

Indeed یک سرویس رایگان آمریکایی برای جویندگان کار و کارفرماها است که در سال 2004 توسط پل فورستر و رونی کاهان فعالیت خود را آغاز کرد. این سایت امکان جستجوی مشاغل را برای جویندگان فراهم می‌کند و بهتر است برای بازدهی بیشتر از امکان وریفای Indeed استفاده کرد. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا به نحوه انجام وریفای حساب کاربری Indeed بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

Indeed در نگاه کلی

این سرویس همچون موتور جستجوی ویژه مشاغل عمل می‌کند، به گونه‌ای که می‌توانید ایمیل‌های اعلام شغل را فعال کنید، شغل‌ها را جستجو کرده و آن‌ها را ذخیره کنید و مستقیماً برای آن‌ها درخواست دهید. این مجموعه اکنون در بیش از 60 کشور فعالیت دارد و 28 زبان بین‌المللی را پشتیبانی می‌کند. indeed در اکتبر سال 2010 به یکی از پرترافیک‌ترین سایت‌های شغلی در آمریکا تبدیل شد.

این سایت همه فهرست‌های شغلی را از شرکت‌های اصلی، روزنامه‌ها، انجمن‌ها و صفحات فرصت‌های شغلی شرکت‌ها جمع‌آوری می‌کند. حتی کارفرمایان می‌توانند مشاغلی را مستقیماً به Indeed ارسال کنند که ممکن است در جای دیگری برای آن آگهی نداده نباشند.

در هر یک ثانیه 10 موقعیت شغلی به آن اضافه می‌شود و دارای 250 میلیون بازدیدکننده به ‌صورت ماهانه است. همچنین indeed یک بخش کامل از سایت را به صفحات شرکت اختصاص داده است که در آن می‌توانید به بررسی‌های شرکت‌های مورد علاقه خود که توسط کارمندان فعلی و سوابق آن‌ها نوشته شده است، دسترسی داشته باشید.

ساخت حساب کاربری کارجو در indeed

اگرچه برای آغاز فعالیت خود در این سایت نیازی به ساخت اکانت ندارید، اما با ثبت‌نام و وریفای Indeed می‌توانید از مزایای بیشتر آن استفاده کنید. جویندگان در سایت جستجو کرده و کلمات کلیدی مرتبط را وارد می‌کنند. نتایج جستجوی شغلی با توجه ‌به علایق، توضیحات و مکان کارجو نمایش داده می‌شود.

برای ساخت اکانت، ابتدا با مرورگر وارد سایت به آدرس Indeed.com شوید یا نسخه اندروید یا IOS آن را دانلود کنید. روی Sign In کلیک کرده و سپس، روی Create an account کلیک کنید. می‌توانید با استفاده از آدرس ایمیل، Apple ID یا حساب Google یا Facebook خود نیز ثبت‌نام را انجام دهید.

در هنگام ساخت اکانت در سایت indeed، ایمیل تأییدیه برای تأیید ایمیل شما ارسال می‌شود. ایمیل فرستاده شده حاوی لینکی برای وریفای indeed است، روی آن کلیک کنید تا حساب کاربری شما تأیید شود. این ایمیل با آدرس myindeed@indeed.com برایتان ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید رزومه خود را در آن آپلود کرده یا از امکان ساخت رزومه سایت استفاده کنید. سپس در چند صفحه بعدی، اولویت‌های شغلی، سوابق و مدارک تحصیلی، تجربه کاری و راه‌های برقراری تماس با خود را در قالب ایمیل و شماره تماس وارد کنید.

در این بین، داشتن سیم‌کارت‎‌های خارجی می‌تواند موجب تسهیل در فرایند برقراری تماس کارفرمایان با شما شود؛ بنابراین بهتر است نسبت به خرید آن از سایت‌های معتبری همچون مجموعه آرین اقدام کنید و از قیمت‌های مناسب آن بهره‌مند شوید.

ساخت حساب کاربری برای کارفرمایان در indeed

برای امنیت و اعتبار کارفرمایان و جویندگان کار، اسنادی از کارفرمایان برای تأیید حساب درخواست می‌شود. پس از ایجاد حساب کارفرما، Indeed ممکن است اسنادی را درخواست کند تا ثابت کند شرکت رسمی است و فردی که حساب را ایجاد کرده، مجاز است از طرف شرکت درخواست دهد.

همان‌طور که در قوانین Indeed ذکر شده است، فرایند بررسی مدارک ممکن است شامل درخواست اسناد تجاری غیر قابل ویرایش و اصلی باشند. برای کمک به محافظت از جویندگان کار و کارفرمایان، مرتباً حساب‌های ایجاد شده در Indeed بررسی می‌شوند.

در حقیقت، وریفای Indeed برای حساب کارفرمایان نیز وجود دارد و نشان می‌دهد که ایجادکننده حساب ارتباط مستقیمی با شرکت دارد و این شرکت یک برند ثبت شده بوده و به طور قانونی قادر به فعالیت و استخدام کارمندان بر اساس قوانین است. برای امنیت کارفرمایان و جویندگان کار باید حساب‌ها و مشاغل در این سایت وریفای شوند.

هنگامی که حساب کاربری یک کارفرما رد می‌شود، برای ادامه تأیید آن به اسناد قابل تأیید و پشتیبانی نیاز است. آدرس ایمیل حساب کاربری ارائه شده در هنگام ثبت‌نام، ایمیلی با عنوان درخواست تجدید نظر از Indeed دریافت خواهد کرد. ایمیل درخواست تجدید نظر، اسکن تصاویر یا کپی الکترونیکی از اسناد تجاری شرکت را درخواست می‌کند تا نام و آدرس شرکت را تأیید ‌کند.

چگونگی ارسال اسناد برای تأیید حساب

اولویت سایت indeed حفظ حریم شخصی و حقوقی افراد و شرکت‌ها است. به همین دلیل، اسناد مربوطه باید به ایمیلی که به ‌عنوان ایمیل تجدید نظر ارسال می‌شود، پیوست شوند. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت www.indeed.com/hire و پس از ورود به ‌حساب کاربری خود به فرم درخواست تجدید نظر دسترسی پیدا کنید.

در این فرم می‌توانید اسناد درخواستی را پیوست کنید. پس از آن، ایمیلی مبنی بر تأیید دریافت اسناد برایتان ارسال شده و طی آن گفته می‌شود که بررسی حساب شما از سر گرفته شده است. تک‌تک درخواست‌ها به‌ صورت کلی بررسی می‌شوند تا بهترین تصمیم هم برای کارفرمایان و هم برای کارجویان اتخاذ شود. تیم تخصصی سایت تضمین می‌کند که این فرایند در کمترین زمان و بدون دردسر انجام شود. تمامی این مراحل به نفع کاربران سایت است؛ زیرا از کلاهبرداری و ثبت‌نام افراد غیر مجاز در سایت جلوگیری می‌کند.

اسناد مورد نیاز برای تأییدیه حساب

وریفای indeed با ارسال اسنادی برای حساب کاربری مورد نظر انجام می‌شود و باید اسکن آن‌ها طبق لیستی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، ارسال شود. اساسنامه یا گواهی تأسیس شرکت که نشان‌دهنده رسمی بودن آن بوده، یکی از مدارکی است که باید ارسال شود.

مجوز کسب ‌و کار مربوط به صنف مورد نظر نیز یکی از دیگر از اصلی‌ترین مدارکی است که باید ارسال شود. این مجوز باید آدرس و نام شرکت شما را نشان دهد. مجوز مالیاتی که اجازه می‌دهد مشاغل مالیات را از مشتریان خود دریافت کنند، قبض آب و برق که باید با نام و آدرس شرکت در مجوز مطابقت داشته باشد، گواهی بیمه که باز هم شامل نام و آدرس شرکت بوده، برای تأیید حساب کاربری‌ کارفرما الزامی است.

نتیجه‌گیری

Indeed سایت عظیمی از پیشنهادها شغلی در سراسر دنیا است که فرصت‌های بی‌شماری را در اختیار کارجویان قرار می‌دهد. در این سایت برای هر نوع شغلی با هر میزان درآمد به ‌صورت کارآموز یا پاره‌وقت، پیشنهاد شغلی وجود دارد.

با وریفای indeed می‌توان از قابلیت‌های ویژه سایت در مقام یک کارفرما یا کارجو استفاده کرد. چنانچه مایل باشید، در این سایت ثبت‌نام کنید، استفاده از یک سیم‌کارت خارجی با شماره خارجی می‌تواند بسیار مفید باشد. اگر قصد خرید این نوع سیم‌کارت‌ها را دارید، می‌توانید از مشاوره‌های تیم مجموعه ما بهره‌مند شوید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت الکترونیک آرین arianltd

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سیمکارت بین المللی، سیمکارت بین المللی، سیمکارت استونی، سیمکارت کانادا، سیمکارت آمریکا، سیمکارت انگلستان، سیمکارت انگلیس، سیمکارت خارجی، سیمکارت نایت سیم، سیمکارت knightsim، سیمکارت لست سیم، سیمکارت lastsim، شماره خارجی، سیمکارت رند، شماره رند، شماره مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 هفته قبل