شرکت الکترونیک آرین arianltd

فروش سیمکارت بین المللی, سیمکارت بین المللی, سیمکارت استونی

وریفای coincheck (صرافی ارز دیجیتال)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وریفای coincheck با کمک سیمکارت استونی نایت سیم انجام شده است، برای تست سایر شماره ها با ما در ارتباط باشید

امروزه صرافی‌های مختلفی در سراسر جهان در حال فعالیت بوده که انتخاب یکی از میان همه آن‌ها شاید کار سختی باشد. بااین‌وجود، اگر به دنبال یک صرافی مطمئن و قابل‌اعتماد می‌گردید، ما به شما صرافی coincheck را معرفی می‌کنیم. Coincheck یک صرافی ارزهای دیجیتال در قاره آسیا بوده که توانسته از زمان حضور، طرف‌داران زیادی را برای خود دست‌وپا کند. شما بعد از افتتاح حساب و وریفای coincheck می‌توانید از تمامی مزایای این صرافی حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

به کمک صرافی coincheck معاملات ارزهای دیجیتال را تجربه کنید

معرفی صرافی coincheck

صرافی coincheck را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در آسیا دانست که بیشترین حجم معاملات بیت‌کوین را در ژاپن در سال 2017 به خود اختصاص داده است. این صرافی همچنین تعداد بیشتری کاربر نسبت به سایر صرافی‌های موجود در آسیا دارد که از نرم‌افزار آن استفاده می‌کنند. این صرافی توسط دو فرد با نام‌های Keisuke Wada و Yusuke Otsuka تأسیس شد و فعالیت حرفه‌ای خودش را در سال 2012 آغاز کرد.

امروزه این صرافی به یکی از صرافی‌های قابل‌اعتماد و بین‌المللی تبدیل شده که دفتر مرکزی آن در ژاپن است. Coincheck همچنین دارای مجوزهای فعالیت به‌عنوان صرافی ارزهای دیجیتال در ژاپن بوده و توسط انجمن بلاک‌چین، حسابرسی می‌شود. این صرافی همچنین عضو انجمن اپراتورهای تجاری ارز مجازی ژاپن و انجمن عمومی فین‌تک است. برای بهره‌مندی از مزایای این صرافی تنها کافی است تا حساب کاربری خود را افتتاح کرده و سپس با طی‌کردن مراحل وریفای Coincheck، فعالیت خود را آغاز کنید.

Coincheck ارزش زیادی برای حریم خصوصی و امنیت قائل است

درباره حریم خصوصی و امنیت Coincheck

‌مانند بسیاری از صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال که از سپرده‌گذاری و برداشت پشتیبانی می‌کنند، Coincheck نیز دارای دو سطح حساب بوده که برای استفاده از آن نیاز به وریفای Coincheck است. شما در هر روز می‌توانید حداکثر 500 دلار واریز کرده و تا سقف 300 دلار نیز برداشت داشته باشید. اما تنها در صورتی می‌توانید چنین اقداماتی را انجام دهید که هم دارای یک ایمیل معتبر بوده و هم یک شماره‌تلفن برای دریافت پیامک تأییدیه در اختیار داشته باشید.

دارندگان حسابی که مایل به استفاده از سطوح بالاتری از سپرده و یا برداشت هستند، باید مدارک شناسایی شخصی خود را ارائه دهند. برای کشورهای غیرانگلیسی زبان، تنها ارائه گذرنامه صادر شده از سوی دولت مورد قبول واقع خواهد شد. شما هم اکنون می‌توانید مراحل وریفای Coincheck را آغاز کرده و فعالیت خودتان را در این صرافی دیجیتال آغاز کنید.

اولین قدم برای استفاده از coincheck، باز کردن یک حساب کاربری است

افتتاح حساب در coincheck

برای استفاده از صرافی coincheck در ابتدا نیاز است تا یک حساب کاربری برای خودتان افتتاح کنید. بدین منظور وارد وب‌سایت coincheck به نشانی https://coincheck.com/ شده و از قسمت بالا بر روی عبارت create account کلیک کنید. بدین صورت شما می‌توانید به‌سادگی ثبت‌نام coincheck را انجام دهید. سپس در صفحه جدید از شما خواسته می‌شود که یک آدرس ایمیل و رمز عبور برای خود مشخص کرده و اکانت خودتان را افتتاح کنید. به یاد داشته باشید که یک رمز عبور قوی با کمک حروف کوچک و بزرگ، اعداد و نمادها ایجاد کنید.

در نهایت بر روی گزینه create account کلیک کنید. در این مرحله برای وریفای coincheck یک ایمیل تأییدیه برای شما ارسال می‌شود. شما باید به ایمیل خود وارد شده و بر روی لینک تأییدیه ایمیل کلیک کنید. بعد از آن حساب کاربری برای شما فعال خواهد شد.

نحوه وریفای coincheck

حال که یک حساب کاربری برای خود در coincheck افتتاح کردید، می‌توانید برای وریفای coincheck اقدام کنید. بدین منظور وارد حساب خود شده و از قسمت بالا سمت راست بر روی گزینه Exchange کلیک کنید. بعد از باز شدن منو، شما می‌توانید بر روی گزینه Identity کلیک کرده و وارد صفحه جدید شوید. در این قسمت از شما خواسته می‌شود تا شماره‌تلفن همراه خود را تأیید کنید. برای این منظور شماره خارجی خود را وارد کرده و منتظر کد تأییدیه باشید.

بعد از دریافت کد تأییدیه شماره‌تلفن همراه، آن را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس بر روی گزینه تأیید کلیک کنید. مرحله بعدی تأیید coincheck بدین صورت است که باز هم از قسمت Exchange بر روی گزینه Two-Factor Authentication کلیک کنید. حال یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که لازم است به صندوق ایمیل خود مراجعه کرده و آن را تأیید کنید.

برای تأیید پیشرفته coincheck نیاز به تأیید شماره‌تلفن دارید

تأیید پیشرفته در coincheck

برای اینکه بتوانید میزان برداشت و سپرده خود را در coincheck ارتقا دهید، نیاز است تا تأیید پیشرفته این صرافی را پشت سر بگذارید. بدین منظور نیاز است تا اپلیکیشن این صرافی را تنها از وب‌سایت رسمی آن‌ها دانلود کنید. حال به قسمت وریفای coincheck مراجعه کرده و مراحل بارگذاری اطلاعات را آغاز کنید. در این قسمت نیاز است تا از مدارک موردنیاز عکس گرفته و آن‌ها را در قسمت‌های ذکر شده، وارد کنید.

به یاد داشته باشید که عکس شما باید دارای کیفیت لازم بوده و طبق قوانین coincheck گرفته شود. از جمله این مدارک می‌توان به شناسنامه صادر شده از سوی کشور فرد و گذرنامه اشاره کرد. همچنین نیاز است تا یک عکس سلفی از خود، درحالی‌که شناسنامه خود را در دست دارید، گرفته و آن را در قسمت موردنظر بارگذاری کنید. بعد از انجام تمامی مراحل، نیاز است تا صبر کرده تا مدارک شما بررسی شود. نتیجه بررسی مدارک از طریق یک ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تأیید حساب coincheck و داشتن یک شماره خارجی

صرافی coincheck برای تأیید حساب کاربران خود، از سیستم تأیید SMS Authentication استفاده می‌کند. بدین منظور پیامکی برای شماره‌تلفن فرد متقاضی ارسال شده و سپس از او درخواست می‌شود تا عبارت ارسال شده را وارد کند. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در زمان وریفای coincheck با آن مواجه می‌شوند، ارسال نشدن پیامک تأییدیه است. این مشکل به دلیل نداشتن یک شماره و سیم‌کارت خارجی است.

درصورتی‌که شما هم قصد دارید تا برای تأیید حساب coincheck یک شماره خارجی داشته باشید، می‌توانید از خدمات وب‌سایت ما استفاده کنید. وب‌سایت ما ارائه‌دهنده انواع سیم‌کارت‌های خارجی و شماره‌های خارجی است و به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی تمامی مراحل وریفای صرافی‌های بین‌المللی را بدون مشکل پشت سر بگذارید. برای دریافت شماره خارجی خود می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

نتیجه‌گیری

صرافی coincheck از جمله بزرگ‌ترین صرافی‌های بین‌المللی است آسیا است که فعالیت خودش را از سال 2012 و در کشور ژاپن آغاز کرده است. این صرافی دارای یکی از حرفه‌ای‌ترین سیستم‌های محافظت و امنیت از حساب‌های کاربران بوده و اجازه دسترسی افراد متفرق را به حساب‌های کاربری صادر نمی‌کند. برای این که بتوانید مراحل وریفای coincheck را پشت سر بگذارید، لازم است تا یک شماره‌تلفن همراه خارجی به‌اضافه یک ایمیل معتبر در اختیار داشته باشید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت الکترونیک آرین arianltd

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سیمکارت بین المللی، سیمکارت بین المللی، سیمکارت استونی، سیمکارت کانادا، سیمکارت آمریکا، سیمکارت انگلستان، سیمکارت انگلیس، سیمکارت خارجی، سیمکارت نایت سیم، سیمکارت knightsim، سیمکارت لست سیم، سیمکارت lastsim، شماره خارجی، سیمکارت رند، شماره رند، شماره مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 هفته قبل