شرکت الکترونیک آرین arianltd

فروش سیمکارت بین المللی, سیمکارت بین المللی, سیمکارت استونی

وریفای tinder

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وریفای tinder با سیمکارت انگلستان و سیمکارت هلند نایت سیم امکان پذیر است

یکی از اپلیکیشن‌هایی که همیشه موردتوجه بسیاری از جوانان قرار گرفته تیندر است. اما معمولاً وریفای tinder برای کاربران ایرانی به‌خاطر نیاز به داشتن سیم‌کارت ایرانی مشکلاتی داشته است. به همین دلیل بر آن شدیم تا مطلبی را برای شما ارائه دهیم که در آن هم آموزش وریفای تیندر را داشته باشیم و هم آن را برای کاربران ایرانی ممکن کنیم. پس با ما تا آخر این مطلب کاربردی همراه باشید.

 

 

دانلود تیندر در گوگل‌پلی برای گوشی‌های اندروید

آشنایی با برنامه تیندر

تیندر یک اپلیکیشن است که هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است. می‌توان آن را از بازارهای مربوط به این دو سیستم‌عامل تلفن همراه دانلود کرد. برخلاف وب‌سایت‌های دوست‌یابی قدیمی، نیازی به پاسخ‌دادن به پرسش‌نامه‌های طولانی برای یافتن یک مورد یا ایجاد پروفایل‌های پیچیده نیست. درواقع به‌راحتی می‌توان این برنامه را در گوشی خود نصب کرد، وریفای tinder را انجام داد و سپس از اپ استفاده کرد.

با استفاده از این برنامه دیگر نیازی نیست تا شما فرد موردعلاقه خود را حتماً از نزدیک پیدا کنید. بلکه می‌توانید با دیدن عکس افراد و اطلاعات مختصری از آن‌ها سیگنال علاقه‌مندی را بفرستید و آشنا شوید. البته هم اکنون نرم‌افزارهایی مانند اینستاگرام یا فیس‌بوک هم برای دوست‌یابی وجود دارند. بااین‌حال tinder تمام تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته و آن را به بهترین شکل انجام داده است.

ایرانی‌ها نیز از این برنامه استقبال کرده‌اند و آن را روی گوشی‌های خود دارند اما وریفای تیندر برای کاربران ایرانی چالش‌برانگیز شده که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

نحوه کار با اپلیکیشن تیندر

همان‌طور که در بالا بیان کردیم، برای نصب و وریفای tinder ابتدا باید آن را برای تلفن همراه خود دانلود کنیم. این کار توسط بازارهای اپ استور و گوگل پلی انجام خواهد شد. سپس باید در برنامه عضو شد. اول‌ازهمه باید اطلاعاتی از خودتان را در نمایه‌ای که قرار است ایجاد کنید بنویسید. این اطلاعات می‌تواند شامل شغل، سن، مؤنث یا مذکر بودن، رشته تحصیلی و دانشگاه، علایق و معرفی کوتاهی درباره خود باشد.

شما می‌توانید عکسی از خود را نیز را آپلود کنید. البته می‌توان تعداد شش عکس را در برنامه بگذارید. اگر کمتر باشد ممکن است تیندر شما را ربات فرض کند‌. همچنین داشتن تصاویر زیاد جذابیت پروفایل شما را بالا می‌برد.

در مرحله بعد باید موقعیت مکانی خود را مشخص کنید. البته نباید درباره این مورد نگران شد؛ زیرا تیندر هیچ‌وقت به‌صورت دقیق مکان شما را گزارش نخواهد داد. هر بار که برنامه را باز می‌کنید، تصویر یک شخص را می‌بینید. در بالای آن تصویر برخی اطلاعات اولیه در مورد آن‌ها وجود دارد که شامل نام، سن و علایق است.

اگر این شخص به علایق شما نزدیک است، می‌توانید انگشت خود را به سمت راست بکشید. در این مرحله باید کمی صبر کنید؛ زیرا تنها در صورتی می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید که درخواست شما را قبول کنند. اگر این کار را انجام دهند پیامی دریافت می‌کنید با عنوان  It’s a Match و می‌توانید از طریق برنامه با آن‌ها چت کنید.

 

نحوه کار با برنامه تیندر

آیا وریفای tinder برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است؟

برای اینکه بتوان از این برنامه استفاده کرد یا وریفای گرفت باید از شماره خارجی استفاده کرد. ازآنجایی‌که برنامه برای ایران فیلتر است و حتماً باید از شماره‌ غیرایرانی برای این کار استفاده شود پس نمی‌توان آن را در ایران استفاده کرد. اما کاربران ایرانی نباید نگران این موضوع باشند؛ زیرا راهکارهایی وجود دارد که از طریق آن می‌توان در این برنامه عضو شد و وریفای تیندر را انجام داد.

برای این کار یا احتیاج به شماره مجازی و یا سیم‌کارت خارجی دارید. شماره مجازی معمولاً بعد از مدتی بین خواهد رفت و ممکن است چند نفر از آن استفاده کنند‌. پس بهترین کار خرید سیم‌کارت خارجی است. برای این کار باید به سایت‌های ارائه‌دهنده این خدمات مانند سربلند مراجعه کرد و بهترین نوع این سیم‌کارت‌ها را خریداری کرد.

بعدازاین کار باید سیم‌کارت را در گوشی خود قرار دهیم و آن را راه‌اندازی کنیم. سپس به‌راحتی می‌توان وریفای tinder را در آن انجام داد و با این نرم‌افزار کارکرد. وریفای همان تیک آبی یا تأیید حساب است که شما می‌توانید با زدن روی پروفایل خود درخواست وریفای را بفرستید. سپس برنامه یک ژست به شما نشان می‌دهد که باید مانند آن عکس بگیرید و بفرستید. اگر ژست درست باشد وریفای می‌شوید.

 

نسخه وب‌سایت تیندر

آیا وریفای tinder به‌صورت رایگان انجام می‌شود؟

برای اینکه بخواهید اپلیکیشن تیندر را از اپ استور و یا گوگل پلی دانلود کنید‌ نیازی نیست مبلغی را بپردازید‌. یعنی دانلود این برنامه رایگان انجام خواهد شد. اما معمولاً بیشتر نرم‌افزارها امکاناتی را به‌صورت وی آی پی برای کاربران خود فراهم می‌کنند‌. تیندر نیز همین کار را انجام داده و تیندر گلد را معرفی کرده است.

در این نسخه از برنامه شما به قابلیت‌هایی دسترسی دارید که کاربران معمولی تیندر از آن بی‌خبر هستند‌‌. اما باید برای استفاده از آن مبلغی را پرداخت کنید و حساب را خریداری کنید‌. خرید تیندر گلد در ایران توسط سایت‌هایی که کارت اعتباری مجازی برای شما می‌سازند امکان‌پذیر است‌. شما می‌توانید با جستجو در گوگل آن‌ها را پیدا کرده و خرید را انجام دهید.

اما وریفای tinder نیز برای کاربران ایرانی هزینه‌هایی را دارد. از جمله می‌توان به خرید سیم‌کارت خارجی برای آن اشاره کرد. البته باید این مورد را نیز در نظر داشت که شما با داشتن یک سیم‌کارت خارجی می‌توانید در نرم‌افزارهای دیگر که نیاز به شماره خارجی برای عضویت دارند هم عضو شوید.

 

روش وریفای tinder و ثبت‌نام کامل شده در آن

کلام آخر

اگر شما هم به‌عنوان یک کاربر ایرانی مشتاق استفاده از اپلیکیشن تیندر هستید، دیگر نیازی نیست نگران وریفای و تیک آبی آن باشید. وریفای tinder  برای کاربران ایرانی هم امکان‌پذیر است. راه‌حل آن خرید یک سیم‌کارت خارجی است. شما خدمات بسیاری را با این سیم‌کارت در دسترس خواهید داشت که یکی از آن‌ها وریفای تیندر است‌.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت الکترونیک آرین arianltd

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سیمکارت بین المللی، سیمکارت بین المللی، سیمکارت استونی، سیمکارت کانادا، سیمکارت آمریکا، سیمکارت انگلستان، سیمکارت انگلیس، سیمکارت خارجی، سیمکارت نایت سیم، سیمکارت knightsim، سیمکارت لست سیم، سیمکارت lastsim، شماره خارجی، سیمکارت رند، شماره رند، شماره مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 هفته قبل