شرکت الکترونیک آرین arianltd

فروش سیمکارت بین المللی, سیمکارت بین المللی, سیمکارت استونی

وریفای wirex

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وریفای wirex با خرید سیمکارت خارجی و شماره خارجی نایت سیم(نظیر سیمکارت استونی–سیمکارت انگلستان–سیمکارت کانادا)امکان پذیر است

چرا باید برای حساب‌های کاربری تأییدیه گرفت؟ پاسخ این است که تمامی مؤسسات مالی از نظر قانونی موظف هستند تا هویت مشتریان خود را تأیید کنند. از طرفی دیگر مؤسسات مالی آنلاین نیز برای تشویق مشتریان خود، امکاناتی بیشتر در اختیار کسانی قرار می‌دهند که اکانت (حساب کاربری) خود را وریفای کنند. وریفای wirex نیز یکی دیگر از اقداماتی است که قبل از شروع به فعالیت در wirex حتماً باید انجام دهید؛ پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

چه مدارکی برای گرفتن تأییدیه نیاز است؟

مدرک ارسالی حتماً باید یک سند معتبر دولتی بوده و حاوی اطلاعات کامل شخص افتتاح کننده حساب در wirex باشد. لطفاً دقت داشته باشید که این مدارک، حتماً حاوی اطلاعات زیر باشند:

نام کامل
تاریخ تولد
عکس
تاریخ انقضا مدرک
تصاویر ارسالی برای وریفای وایرکس حتماً باید دارای کیفیت بالا و رنگی باشند. هنگام ارسال هر یک از مدارک زیر دقت کنید که اصول گفته‌شده را رعایت کنید. مدارکی که باید تهیه کنید، گزینه‌های زیر را به خود اختصاص داده‌اند:

گذرنامه معتبر (صفحه اصلی که عکس متقاضی روی آن است)
کارت هویت یا کارت ملی معتبر (پشت و رو)
گواهینامه رانندگی معتبر (پشت و رو)
افرادی که غیر مقیم هستند باید کارت اقامت یا هر مدرک دیگری که توسط کشور میزبان برای ایشان صادرشده را بارگذاری کنند. تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی باشند. مدارکی که غیرانگلیسی باشند حتماً باید ترجمه و سپس بارگذاری شوند.

 

اطلاعات اصلی موردنیاز برای ثبت‌نام wirex

کدام مدرک برای احراز هویت بهتر است؟

هم برای وریفای wirex و هم برای دیگر مؤسسه‌ها، معتبرترین مدرک گذرنامه است. در صورت نبودن گذرنامه، گواهی‌نامه رانندگی و در صورت نبودن، کارت ملی از بهترین مدارک شناسایی هستند که بسیار راحت‌تر از دیگر مدارک احراز می‌شوند.

 

معتبرترین مدرک جهت احراز هویت wirex گذرنامه است

چگونه اسناد خود را بارگذاری کنیم؟

حالا وقت آن رسیده است که وریفای wirex را شروع کنیم. پس از ثبت‌نام و ورود به wirex، به طور خودکار از داشبورد به صفحه احراز هویت خود هدایت می‌شوید. درصورتی‌که به صفحه احراز هویت منتقل نشدید، می‌توانید با مراجعه به Prefrences و بعد به Profile بروید.

 

صفحه اصلی حساب کاربری wirex

مرحله اول بارگذاری مدرک شناسایی

برای بارگذاری مدرک شناسایی جهت وریفای wirex، مراحل و دستورالعمل‌های آسان زیر را انجام دهید:

روی Prefrences بزنید، سپس بر روی گزینه Profile و بعد از آن Verify Identity را کلیک کنید.
در این مرحله وارد صفحه Confirm Personal Information می‌شوید. اطلاعات خواسته‌شده را تکمیل و از صحت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. بعد از پر کردن تمامی فیلدها روی گزینه Next بزنید.
زمانی که وارد صفحه Confirm Mobile Phone شدید، شماره موبایل خود را وارد کنید و از طریق کدی که برایتان ارسال می‌شود، شماره‌تلفن همراه خود را تأیید کنید.
در صفحه Identity Verification، روی گزینه Choose document بزنید و نوع مدرکی که قرار است برای احراز هویت ارسال کنید را انتخاب کنید.
از مدرک خود عکس باکیفیت و واضحی بگیرید. پس از اینکه صحت و کیفیت عکس را بررسی کردید، روی My document is readable بزنید تا تصویر ارسال شما تأیید شود.
لطفاً توجه داشته باشید جهت وریفای wirex، تصاویر مدارک ارسالی یا سلفی که از روی صفحه دیگری عکس گرفته شده باشند مثل صفحه کامپیوتر، پذیرفته نمی‌شوند. تصاویر نباید تار باشند، انعکاس نور در آن‌ها نباشد و لبه‌های آن‌ها بریده نباشد، به‌نحوی‌که تمامی جزئیات اسناد، مدارک و تصاویر واضح و خوانا باشند.

 

نمونه عکس‌های غیرقابل‌قبول

مرحله دوم بارگذاری ویدئو سلفی

در صفحه Video Selfie Verification، روی گزینه Take a video selfie بزنید. پس از آن تمامی دستورالعمل‌های خواسته‌شده را موبه‌مو اجرا کنید.
بعد از اینکه تمامی دستورالعمل‌ها را اجرا کردید، روی گزینه Finish recording بزنید. اگر نیاز شد که مجدداً ویدئویی بگیرید، روی Retake video بزنید.
زمانی که از کیفیت و وضوح تصویر رضایت داشتید روی گزینه Submit video کلیک کنید و تمام.
توجه داشته باشید بعد از انجام فرایند وریفای وایرکس، یک پیام تأیید برای شما ارسال خواهد شد. این بدان معنی است که مدارک ارسالی شما با موفقیت برای پردازش، بارگذاری شده است. پس از تأیید شدن مدارک شما، یک ایمیل و نیز یک اعلان درون برنامه‌ای دریافت خواهید کرد.

 

مراحل بارگذاری ویدئو و تأیید چهره

اکانت من وریفای نمی‌شود، چه‌کاری باید انجام دهم؟

درصورتی‌که به هر دلیلی وریفای وایرکس برای شما انجام نمی‌شود. مراحل زیر را باید انجام دهید:

صندوق ایمیل خود را چک کنید. درصورتی‌که ایمیل فعال‌سازی برای شما ارسال شده حتماً روی لینک ارسال‌شده کلیک کنید تا ایمیل شما تأیید شود.
اگر در پوشه Inbox خود چنین ایمیلی پیدا نکردید، در پوشه Spam و یا Junk به دنبال آن بگردید.
اگر برنامه شما به هر دلیلی دچار مشکل شده، برنامه را بسته و مجدداً اجرا کنید.
لطفاً دقت کنید که اگر همچنان برای وریفای wirex دچار مشکل هستید، درخواست را به تیم پشتیبانی ارسال کنید. تیم پشتیبانی وایرکس دراسرع‌وقت به تیکت‌های شما پاسخ می‌دهند.

برای تأیید آدرس چطور اقدام کنیم؟

یکی دیگر از اقدامات لازم برای وریفای wirex، تأیید آدرس شما است. برای این کار نیاز است که مدرکی به wirex ارائه دهیم. این مدرک باید شرایط زیر را داشته باشند:

این مدرک باید در 3 ماه گذشته صادر شده باشد.
باید حاوی نام و نام خانوادگی شما باشد.
باید آدرس کامل و دقیق محل سکونت شما را داشته باشد.
حتماً تاریخ داشته باشد.
نام و لوگوی سازمان صادرکننده روی آن باشد.
باید به زبان انگلیسی باشد.
این مدرک می‌تواند یک سند بانکی، صورت‌حساب قبض خانه (آب، برق و یا گاز و…)، برگه مالیاتی دولتی، سند مالکیت محل سکونت معتبر، گواهی‌نامه رانندگی و یا هر مدرک دیگری که اطلاعات بالا را دارد، باشد.

آیا اطلاعات شخصی من در Wirex امن است؟

وایرکس از جدیدترین فناوری روز دنیا جهت حفظ حریم کاربرانش استفاده می‌کند. اطلاعات شما در wirex، در بالاترین درجه امنیتی قرار دارد. این داده‌های مهم با روش‌های خوبی مثل تأیید ایمیل، احراز هویت دوعاملی (2FA)، فناوری چند امضایی، مانیتورینگ و وریفای اکانت‌ها، محافظت می‌شوند.

جمع‌بندی

تأیید هویت در وایرکس یا وریفای wirex فرایندی است که توسط این مؤسسه به کار می‌رود تا اطمینان حاصل شود که مشتریانش واقعاً چه کسانی هستند؟ این کار باعث بالا رفتن امنیت شما و دیگران می‌شود. با گرفتن فقط چند دقیقه به این قبیل سامانه‌ها کمک می‌کنید تا با انواع جرائم مالی مانند کلاهبرداری، رشوه‌خواری و فساد، پول‌شویی، سرقت هویت و تأمین مالی تروریستی مقابله شود. شما می‌توانید بعد از وریفای کردن اکانت خود، به‌راحتی و اطمینان خاطر بیشتری به فعالیت در wirex بپردازید.

ازآنجایی‌که سامانه‌های خارجی در ایران تحریم هستند، پس از شماره‌های ایرانی نیز نمی‌توان به‌منظور وریفای بهره برد. در این شرایط به شما پیشنهاد می‌کنیم از سیم‌کارت‌های خارجی بهره ببرید. نایت سیم به شما بهترین شماره‌های خارجی را ارائه می‌دهد؛ در نتیجه برای وریفای wirex استفاده از سیم‌کارت خارجی پیشنهاد می‌شود.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت الکترونیک آرین arianltd

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سیمکارت بین المللی، سیمکارت بین المللی، سیمکارت استونی، سیمکارت کانادا، سیمکارت آمریکا، سیمکارت انگلستان، سیمکارت انگلیس، سیمکارت خارجی، سیمکارت نایت سیم، سیمکارت knightsim، سیمکارت لست سیم، سیمکارت lastsim، شماره خارجی، سیمکارت رند، شماره رند، شماره مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 هفته قبل