شرکت الکترونیک آرین arianltd

فروش سیمکارت بین المللی, سیمکارت بین المللی, سیمکارت استونی

ساده ترین روش وریفای stormgain

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وریفای stormgain چیست؟

آیا امکان وریفای استورم گین برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ آیا با سیم‌کارت اپراتورهای داخلی می‌توان وریفای stormgain را انجام داد؟ در این مقاله قصد داریم در مورد پلتفرم معروف استورم گین و نحوه احراز هویت در آن نکاتی را تشریح کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال

امروز بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از بازارهای جذاب و پرسود محسوب می‌شود. خیلی از کاربران ایرانی نیز در این بازارها فعالیت می‌کنند و برخی از صرافی‌های آنلاین داخلی نیز خدمات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند. حتی زمزمه‌هایی مبنی بر قانونی شدن استفاده از این ارزهای دیجیتال شنیده می‌شود. شاید معروف‌ترین ارز دیجیتال، بیت کوین باشد، اما ارزهای دیجیتالی دیگری مانند اتریوم و تتر هم هستند که مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

اگرچه برخی از ارزهای دیجیتال نوسانات کوتاه مدتی داشته­اند، اما اگر بخواهیم نگاهی بلند مدت به اغلب ارزهای دیجیتال داشته باشیم، می­بینیم که این ارزهای دیجیتال سود زیادی داشته­اند. از آنجا که ارزهای دیجیتال عمدتاً بر پایه دلار و سایر ارزهای خارجی هستند، برای کسانی که در ایران زندگی می‌کنند، می‌توانند به عنوان یک گزینه خوب برای سرمایه‌گذاری و درآمدزایی به شمار بیایند.

بازار ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای پرسود در جهان به شمار می‌آیند.

  سایت stormgain

یکی از اصلی‌ترین موضوعات برای کاربران ایرانی آن است که بتوانند ارزهای دیجیتال را در سایت‌ها و صرافی‌های معتبر خریداری کنند و بدون دغدغه نیز به فروش برسانند. این موضوع یک معضل بسیار مهم است؛ چرا که متأسفانه برخی از سایت‌ها و صرافی‌های معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال، محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند.

این محدودیت‌ها سبب می‌شود تا کاربران ایرانی به خوبی نتوانند در این سایت‌ها فعالیت داشته باشند. همچنین این سایت‌ها، سخت­گیری‌های بسیار زیادی برای کاربران ایران و چند کشور دیگر در نظر گرفته‌اند؛ از این رو همواره استفاده از یک سایت یا پلتفرم مناسب که بتواند سهامداران بازار ارز را راضی نگه دارد، یک چالش تلقی می‌شد.

مدیریت سهام در ارزهای دیجیتال برای کاربران و معامله گران در این بازارها بسیار مهم است. از آنجایی که نوسانات این بازارها بعضا زیاد است، سهامداران باید اخبار لحظه‌ای و نمودارهای مهم را به صورت مداوم پیگیری کنند. استورم گین یکی از بهترین، محبوب‌ترین و جدیدترین پلتفرم ها برای مبادلات ارزهای دیجیتال است که در کشورهای زیادی در دنیا فعالیت می‌کند.

امروزه وریفای stormgain در بیش از ۱۰۰ کشور در دنیا ارائه می‌شود. به عبارت دیگر کاربران بیش از ۱۰۰ کشور در دنیا از این پلتفرم استفاده می‌کنند و بیش از ۱۲۰ هزار سهامدار در سراسر دنیا، فعالیت‌ها و مبادلات اقتصادی خود را در آن انجام می‌دهند.

پلتفرم استورم گین، بستری جامع برای تبادل ارزهای دیجیتال

ویژگی‌های استورم گین

استورم گین به دلیل داشتن ویژگی‌های بسیار زیادی معروف و محبوب شده است. یکی از اصلی‌ترین و خلاقانه‌ترین قابلیت‌های آن، روش تسویه حساب آن است که باعث شده خیلی از قراردادهایی که سهامداران در این پلتفرم انجام می‌دهند، به ساده‌ترین شکل ممکن و با کمترین هزینه انجام گیرد. از طرفی توسعه دهندگان این پلتفرم کاری کرده‌اند که پس از وریفای stormgain ریسک خرید و فروش ارز به اندازه خیلی زیادی کم شود.

به جز این موارد، ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری نیز برای استورم گین وجود دارد که باعث شده است این پلتفرم به سرعت محبوب و پرکاربرد شود. تایید سریع اطلاعات، نمودار پیشرفت، اهرم تسویه حساب بسیار خوب و کاربردی، استفاده از یک حساب آزمایشی برای تمرین و آموزش و همچنین امکان خرید رمزنگاری با کارت اعتباری، از ویژگی‌های اصلی این پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال است.

استورم گین به خاطر داشتن یک نرم‌افزار مربوط به تلفن همراه، رابط کاربری بسیار جذاب، ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی، احراز هویت دو مرحله‌ای، سیگنال های تجاری و همچنین کیف پول ایمن و مطمئن، محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است.

امکانات و قابیلت های منحصر به فرد استورم گین سبب شده تا استقیال خوبی آن صورت گیرد.

 استورم گین قانونی است؟

استورم گین به سرعت توسط سیستم بلاکچین مورد تایید قرار گرفت و حتی توانست در سال ۲۰۱۹ در سیستم معاملات ارز رمزنگاری شده در کشور انگلستان، به صورت قانونی و زیر نظر بانک مرکزی این کشور فعالیت خود را گسترش دهد. از ویژگی‌های مهمی که کاربران این پلتفرم می‌توانند از آن استفاده کنند، ایجاد حاشیه امر برای سود و ضرر است!

یعنی کاربران می‌توانند پس از وریفای stormgain ضرر را به هر طریقی که در نظر دارند متوقف کنند. این پلتفرم خصوصاً برای بازرگانانی که قصد تجارت و صادرات و واردات را دارند و همچنین افرادی که نیاز به پلتفرمی امن برای تبادل ارزهای دیجیتال بالایی دارند و نیاز دارند که ریز معاملات مالی را به خوبی نمایش دهد، می‌تواند بسیار مناسب باشد.

آیا وریفای stormgain برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است؟

برای اینکه از این پلتفرم جذاب و پرکاربرد استفاده کنید، باید از کارت‌های اعتباری ( ویزا یا مسترکارت ) استفاده کنید که مسلماً خیلی از کاربران ایرانی این کارت‌های اعتباری را ندارند. حتی اگر بخواهند برای کارت‌های اعتباری هم ثبت‌نام کنند، نیاز به احراز هویت وجود دارد.

احراز هویت هم معمولاً از طریق یک شماره معتبر انجام می‌شود. شماره‌های کشور ایران به واسطه محدودیت‌ها و تحریم‌ها نمی‌تواند شماره معتبری برای سایت‌های انگلیسی باشد؛ از این رو بهترین راهکار این است که از سیم‌کارت خارجی استفاده کند. سیم‌کارت‌های خارجی سایت ما با ارائه دهنده سیمکارت استونی و سیمکارت انگلستان و سیمکارت آمریکا و سیمکارت کانادا و سایر سیمکارت خارجی و شماره خارجی، یکی از بهترین و مناسب‌ترین ابزارها برای احراز هویت در سایت‌های ارزهای دیجیتال به شمار می رود.

محدودیت های وریفای استورم گین توسط کاربران ایرانی

کلام آخر

در این مقاله شما را با وریفای stormgain آشنا کردیم. شما به سادگی می‌توانید با استفاده از سیم‌کارت‌های خارجی یا شماره مجازی که در سایت http://arianltd.com ارائه شده است، در پلتفرم ها و سیستم های مختلف ارزهای دیجیتال از جمله سایت استورم گین ثبت‌نام کنید. در واقع مراحل ثبت‌نام در این سایت به این صورت است که شما بعد از اینکه اطلاعات هویتی خود را ارائه دادید، باید از طریق شماره سیم‌کارت احراز هویت شوید.

شماره سیم‌کارت‌هایی که در سایت ما وجود دارند، شماره‌هایی از کشورهای مختلف از جمله انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا و … هستند. شماره‌های کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا مثل انگلیس، استرالیا، کانادا و … شماره‌های معتبری هستند که شما می‌توانید به صورت قانونی و بدون هیچ گونه هزینه اضافی از آن‌ها استفاده کنید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت الکترونیک آرین arianltd

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سیمکارت بین المللی، سیمکارت بین المللی، سیمکارت استونی، سیمکارت کانادا، سیمکارت آمریکا، سیمکارت انگلستان، سیمکارت انگلیس، سیمکارت خارجی، سیمکارت نایت سیم، سیمکارت knightsim، سیمکارت لست سیم، سیمکارت lastsim، شماره خارجی، سیمکارت رند، شماره رند، شماره مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 هفته قبل