شرکت الکترونیک آرین arianltd

فروش سیمکارت بین المللی, سیمکارت بین المللی, سیمکارت استونی

وریفای bigone با سیمکارت خارجی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وریفای bigone با سیمکارت خارجی و شماره خارجی ما امکان پذیر است

در این مقاله سعی داریم به نحوه وریفای bigone و همچنین معرفی این ‌پلتفرم ارزشمند بپردازیم. در عصر حاضر انسان‌ها شاهد شگفتی‌های متعددی بوده‌اند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به ارزهای دیجیتال اشاره کرد. این ارزها به‌طورکلی می‌توانند حتی جایگزین پول واقعی شوند و به‌طورکلی واسطه‌ها را از بین ببرند. قطعاً استفاده از ارزهای دیجیتال پیشرفت‌های مختلف دیگری را نیز موجب خواهد شد.

به‌عنوان‌مثال می‌توان به ان‌اف‌تی‌ها اشاره کرد. البته تا فرصت هست بهترین راه‌حل ورود به این بازار و سرمایه‌گذار در آن می‌تواند باشد. برای ورود به بازار ارزهای دیجیتالی و همچنین سرمایه‌گذاری در آن‌ها باید به یک صرافی ارز دیجیتال مناسب مراجعه کنید، اما نمی‌توان به هر صرافی اعتماد کرد.

به دلیل وجود سرمایه زیاد در این بازار افراد بسیاری هستند که اقدام به کلاهبرداری در آن می‌کنند. اصلی‌ترین راه‌حل برای فرار از دست این کلاهبرداران مراجعه به یک صرافی معتبر است. از bigone می‌توان به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا نام برد. در ادامه به معرفی هر چه بیشتر و بهتر این صرافی خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید.

bigone چیست؟

قبل از اینکه به سراغ آموزش وریفای bigone برویم بهتر است کمی بیشتر با این ‌پلتفرم قدرتمند آشنا شویم. bigone از جمله پلتفرم‌های آنلاین برای ترید کردن ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم معاملاتی در سنگاپور مستقر است. این پلتفرم در ابتدای تأسیس خود در سال 2017 در چین یک دفتر مرکزی را در اختیار داشته است. این شرکت در دفتر مرکزی خود تجارت و عملیات خود را برای خدمت به مشتریان خود در سراسر جهان انجام می‌دهد.

پلتفرم صرافی BigONE توسط کارشناسان ارزهای دیجیتال که دانش عمیقی از پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال و تخصص در دارایی‌های دیجیتال دارند، راه‌اندازی شد. یک شرکت سرمایه‌گذاری بلاک‌چین نیز از حامیان این پلتفرم تجاری است.

صداقت، حرفه‌ای بودن، معاملات برد – برد و ایمنی چهار اصل اساسی هستند که عملیات bigone را هدایت می‌کنند. bigone یکی از بهترین خدمات تبادل ارز دیجیتال را با رعایت این ارزش‌ها ارائه می‌دهد و به مشتریان خود کمک می‌کند. همچنین منابع لازم را برای موفقیت در بازار کریپتو ارائه کرده است. این شرکت تجارت خود را از روسیه، برزیل، ویتنام، سیشل، سنگاپور، ژاپن و اندونزی برای ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اداره می‌کند.

تصویری از وب‌سایت اصلی پلتفرم bigone

ویژگی‌های اصلی bigone

همان‌طور که تا این بخش از مقاله وریفای bigone آشنا شدیم این صرافی امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها هرکدام می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین معاملات را در این بازار پرهیاهو داشته باشید. قطعاً استفاده از این صرافی مزیت‌های مختلفی را می‌تواند به همراه داشته باشد. از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های bigone عبارت‌اند از:

تجارت نقطه‌ای

امکان معاملات نقطه‌ای بر روی توکن‌های مختلف در این وب‌سایت کاملاً امکان‌پذیر است. شما می‌توانید در این صرافی با استفاده از 140 توکن پریمیوم و عادی اقدام به انجام معاملات مختلف نقطه‌ای خودتان کنید. همچنین برای انجام معاملات حاشیه‌ای خودتان نیز می‌توانید از BTC، ETH، BCH، و EOS استفاده کنید.

PoS Mining Pool

صنعت ماینینگ در سال‌های اخیر توانسته جایگزین بسیاری از صنایع مختلف شود. در ایران به علت وجود تورم و نوسانات قیمت دلار افراد زیادی به سمت این صنعت روی آورده‌اند. قطعاً استفاده از ماینینگ می‌تواند سوددهی بالایی را داشته باشد؛ مخصوصاً اگر از سایت bigone استفاده می‌کنید.

این وب‌سایت 14 محصول مختلف را در این حوزه به شما ارائه می‌دهد که استفاده از هرکدام این محصولات می‌تواند مزایا و معایب مربوط به خود را داشته باشد. قطعاً انجام ماینینگ می‌تواند درآمد دلاری مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد.

BigONE Perpetual Futures

با استفاده از این ویژگی می‌توانید به انجام قراردادهای طولانی یا کوتاه‌مدت خودتان بپردازید. این اهرم قراردادی می‌تواند تا صد برابر به گسترش مانورهای استراتژیک طولانی یا کوتاه‌مدت شما کمک کند.

ویژگی‌های عمومی اصلی پلتفرم bigone

وام bigone

کاربران می‌توانند تأییدیه وام 10000 USDT با نرخ بهره 1 USDT دریافت کنند. هرکدام از این ویژگی‌ها با یک کلیک فاصله دارند؛ بنابراین کاربران می‌توانند به‌راحتی از این ویژگی‌ها در هنگام معامله ارزهای دیجیتال استفاده کنند. یکی از ویژگی‌هایی که اخیراً به این پلتفرم اضافه شده، برنامه ستاره است. هر کاربر bigone، می‌تواند از برنامه ستاره بهره ببرد.

برخلاف سایر صرافی‌ها که عمدتاً برای اینفلوئنسرها یا سرمایه‌گذاران با تخفیف کارمزد معاملاتی و کالاهای کمیسیون جذاب هستند، برنامه استار به هر علاقه‌مند به معامله قرارداد با ویژگی‌هایی مانند تخفیف کارمزد معاملاتی و کمیسیون پاسخ می‌دهد.

آیا bigone امن است؟

bigone از جمله صرافی‌هایی است که ایمنی کاربران را بسیار جدی می‌گیرد. امنیت همیشه یک مسئله نسبی است و نمی‌توان در این طیف یک نقطه را تعیین کرد. در صنعت بیت‌کوین، حملات سایبری، هک‌ها و عملیات‌های کلاهبرداری به یک تهدید تبدیل شده‌اند. سرمایه‌گذاران همیشه به امنیت خود اهمیت می‌دهند؛ چرا که ممکن است تمامی سرمایه آن‌ها بر اثر یک هک از بین برود؛ ازاین‌رو این شرکت تحت قانون کریپتو تنظیم می‌شود که امنیت داده‌های مشتریان را ممکن می‌سازد.

وریفای bigone چگونه امکان‌پذیر است؟

اولین قدم در وریفای bigone، بازدید از وب‌سایت bigone است. سپس باید روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید تا فرایند شروع شود. پس از کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام، کاربر به صفحه ثبت‌نام فرستاده می‌شود. در اینجا، کاربر باید فرمی را با آدرس ایمیل، شماره‌تلفن و نام پر کند.

پس از انجام مراحل تأیید، کاربر می‌تواند با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور وارد سیستم شود. یک کد احراز هویت برای تأیید کاربر به شماره موبایل ثبت شده ارسال می‌شود. بعد از انجام وریفای در این وب‌سایت می‌توانید به‌راحتی از اکانت خودتان برای انجام معاملات موردنظر استفاده کنید. انجام معاملات نیز در این وب‌سایت بسیار ساده است و نکته خاصی ندارد.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد به‌طورکلی به نحوه انجام وریفای bigone پرداخته شود. قطعاً استفاده از این صرافی آنلاین می‌تواند مزایا بسیار زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. شما می‌توانید به‌راحتی و بعد از انجام مراحل ثبت‌نام در این وب‌سایت اقدام به انجام معاملات مختلف خودتان در حوزه ارزهای دیجیتالی کنید.

همان‌طور که گفته شد سایت bigone امکانات بسیار زیادی دارد که استفاده از آن‌ها می‌تواند در سوددهی کسب‌وکار شما تأثیرگذار باشد. اگر از مطالعه این مقاله لذت بردید در بخش نظرات انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما در میان بگذارید. شاد و موفق و پیروز باشید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت الکترونیک آرین arianltd

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سیمکارت بین المللی، سیمکارت بین المللی، سیمکارت استونی، سیمکارت کانادا، سیمکارت آمریکا، سیمکارت انگلستان، سیمکارت انگلیس، سیمکارت خارجی، سیمکارت نایت سیم، سیمکارت knightsim، سیمکارت لست سیم، سیمکارت lastsim، شماره خارجی، سیمکارت رند، شماره رند، شماره مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 هفته قبل