شرکت آریان تجارت،Ariantejarat

اوازم جانبی آیفون, کیف اسمارت فون, لوازم جانبی آیپد ایر

آیفون 5 iPhone 5

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تغییرات تازه در iOS 6، صفحه نمایش بزرگتر آیفون ۵ را تایید می‌کند  

طی هفته‌های اخیر اطلاعات بسیار زیادی در موردآیفون بعدیبه بیرون درز کرد و حتیتصاویر احتمالی کامل این تلفننیز منتشر شد. تمام شایعات منتشر شده و شواهد بدست آمده، نمایشگر بزرگتر برای آیفون بعدی را تایید می‌کنند. اما محکم‌ترین مدرک تازه بدست آمده از نسخه جدید iOS 6 نشان می‌دهد که این سیستم‌عامل از رزولوشن  ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و آیکان‌ نرم‌افزارها را براساس رزولوشن جدید در ردیف‌های بیشتری قرار می‌دهد.

شنبه, 14 مرداد 1391 پنل آیفون 5 در مقایسه با پنل آیفون 4S: نازک‌تر، محکم‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر  

تا معرفیآیفون نسل ششماپل کمتر از ۶ هفته باقی مانده است و طرفداران این محصول پر رونقاپلچشم انتظار این رویداد هستند. ویدئویی که اخیرا در فضای وب منتشر شده نشان می‌دهد که پنل آیفون جدید بزرگتر، باریک‌تر و در عین حال مقاوم‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

 
یکشنبه, 08 مرداد 1391 عکس‌های کامل آیفون ۵ برای اولین بار به بیرون درز کرد  

تا به امروز شایعات و شواهد بسیاری در مورد تلفن بعدی اپل که فعلاآیفون ۵خوانده می شود، منتشر شده است. همچنین تصاویری در مورد قاب و ابعاد این تلفن هوشمند پرهیاهو بدست آمده بود. اما حالا به لطف کارخانه iLab، تامین‌کننده چینی قطعاتاپل، تصاویر کامل آیفون بعدی به بیرون درز کرده است. تفاوت اصلی تصاویر فعلی با آنچه پیش‌ از این بدست آمده بود در این است که این بار تلفن بطور کامل اسمبل شده و به نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به نسخه نهایی آیفون ۵ هستند.

 
دوشنبه, 02 مرداد 1391  تولید آیفون ۵ در شانگهای آغاز شده است  

گزارش‌ها حاکی از آنند که تولید آیفون جدید در کارخانه Pegatron آغاز شده است. Pegatron یک کمپانی تایوانی الاصل است که تولید آيفون جدید را در کارخانه شانگهای خود آغاز کرده است. پیش از این نیز شایعات بسیاری مبنی بر شروع تولید آیفون جدید که احتمالا با نام آيفون ۵ عرضه خواهد شد، منتشر گردیده بود. اما در گزارش تازه DigiTimes نام کارخانه تولید کننده به همراه اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

 
جمعه, 30 تیر 1391   جمع‌بندی آخرین شایعات در مورد آیفون 5  

هر روز به زمان احتمالی انتشار ششمین نسل تلفن هوشمند اپل که فعلا با نام آیفون ۵ شناخته می‌شود نزدیک می‌شویم، و به دلیل محبوبیت زیاد آیفون به همان نسبت نیز شایعات و اخبار در مورد آن بیشتر به چشم می‌خورد. امروز برای احترام به وقت خوانندگان زومیت ، مجموعه‌ای از مهم‌ترین شایعات و اطلاعات موجود در رابطه با آیفون را گردآوری کردیم تا دید جامعی در مورد این محصول بدست آورید و شاید این اطلاعات در انتخاب شما برای خرید تلفن هوشمند و یا صبر کردن برای محصول بهتر، کمک نماید. البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که با وجود شواهد بسیار باز هم احتمال نادرست بودن بسیاری از این اطلاعات وجود دارد و نباید به طور کامل به آن‌ها اطمینان نمود.

 
سه شنبه, 27 تیر 1391  اگر نام آیفون ۵ اصلا «آیفون» نباشد...؟!  

همه فکر می‌کنند نام تجاری آیفون اپل قرار است تا ابد تغییر نکند. اما شاید زمان آن فرا رسیده باشد که خط بطلانی بر این ایده که تلفن‌های هوشمند در اصل تلفن هستند، کشیده شود. شاید باید نام گوشی هوشمند بعدی اپل چیزی مثل iCom و یا i5 باشد!

 
جمعه, 02 تیر 1391 آیا اپل در روز ارائه آیفون 5، سامسونگ را سرافکنده می‌کند؟  

مدیر عامل Foxconn آقای تری‌گو در گزارشAppleInsiderبه طرفداران تلفن‌های هوشمند سامسونگ اعلام کرده:گالاکسی S3را خریداری نکنید و تا زمان عرضه آیفون 5 صبر کنید. چراکه اپل، این تولیدکننده کره‌ای را پس از عرضه آیفون 5، سرافکنده خواهد کرد. اما قضیه از چه قراری است؟

 
دوشنبه, 01 خرداد 1391 سامسونگ سفارش بزرگی برای OLED انعطاف‌پذیر دریافت کرده است، آیا اپل پشت پرده است؟   

سامسونگ طی مصاحبه‌ای با مجله کره‌ای Korea Times اعلام کرد که سفارش بزرگی براینمایشگرهای OLED انعطاف پذیری که با نام YOUMشناخته می‌شوند، دریافت کرده است. شایعه شده که این شرکت کره‌ای سفارش خود را از شرکتاپلدریافت کرده است. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر علاقه اپل نسبت به استفاده از نمایشگرهای انعطاف‌پذیر منتشر شده بود. آیا این سفارش مربوط به اپل است و iPhone 5 مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر خواهد بود.

 
 
12 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت آریان تجارت،Ariantejarat

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

اوازم جانبی آیفون، کیف اسمارت فون، لوازم جانبی آیپد ایر، قاب آیفون، برچسب محافظ موبایل، برچسب محافظ ضد ضربه آیفون، برچسب محافظ تمامی اسکرین های موجود در ابعاد مختلف، خدمات بازرگانی در کشور تایوان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات