موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل

وکالت و مشاوره حقوقی خانواده, وکالت و مشاوره حقوقی املاک, وکالت و مشاوره حقوقی شرکتها

مشاوره حقوقی اینترنتی

به دنبال احساس نیاز و سوالهای پی در پی و فراوان هموطنان عزیز موسسه حقوقی اریکه عدل بر آن شد تا بخشی از سایت رسمی خود را به یک سیستم مشاوره حقوقی آنلاین حرفه ای بدل نماید . بخش مشاوره حقوقی آنلاین دارای امکانات گسترده و فوق العاده ایست که تا به امروز مشابه آن در فضای وب فارسی مشاهده نشده است .

مشخصات

هزینه مشاوره انلاین :
رایگان
پاسخگویی توسط :
وکلای پایه یک دادگستری
امکانات :
امتیازدهی ، پاسخ دهی و ...

توضیحات خدمت

مشاوره حقوقی آنلاین

به دنبال احساس نیاز و سوالهای پی در پی و فراوان هموطنان عزیز موسسه حقوقی اریکه عدل بر آن شد تا بخشی از سایت رسمی خود را به یک سیستم مشاوره حقوقی آنلاین حرفه ای بدل نماید . بخش مشاوره حقوقی آنلاین دارای امکانات گسترده و فوق العاده ایست که تا به امروز مشابه آن در فضای وب فارسی مشاهده نشده است . کاربر در این سیستم اختیارات و امکانات فراوانی دارد ، می تواند سوال خود را مطرح کند ، به سوالات دیگران پاسخ دهد به پاسخ ها و سوالات حقوقی امتیاز بدهد و همچنین سوالهای دلخواهش را به لیست علاقه مندی های خود بیافزاید .

علاوه بر اینها در بخش مشاوره حقوقی آنلاین امکان نظر دادن به پاسخ ها و سوالات فراهم شده است . استفاده از دسته بندی های حقوقی و برچسب های تخصصی سبب گردیده است تا جستجو میان سوالها و پاسخهای قبلی بسیار راحت و آسان شود . کاربران می توانند قبل از طرح سوال خود در میان هزاران سوال دیگر به جستجو بپردازند و مورد مشابه خود را بیایند و پاسخ را مطالعه نمایند .

پاسخ راهگشا و کاربردی

در تمامی سوالات مطرح شده در بخش مشاوره حقوقی اینترنتی تلاش شده است تا پاسخ های راهگشا و کاربردی داده شود همچنین تلاش شده است تا رک بنیادین مشاوره حقوقی که همان قابل درک بودن و شفاف بودن رعایت شود . بخش مشاوره حقوقی اریکه عدل از یکی از بهترین سیستم های پرسش و پاسخ موجود در دنیا بهره می برد . در این سیستم کسی که به دنبال مشاوره حقوقی اینترنتی است ، میتواند امتیاز مثبت یا منفی بدهد یا اینکه یکی از پاسخ ها را به عنوان بهترین پاسخ انتخاب کند .

همچنین شخصی که سوال مطرح میکند لافاصله پس از اینکه مشاور حقوقی پاسخی بنویسد از طریق ایمیل مطلع می گردد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

وکالت و مشاوره حقوقی خانواده، وکالت و مشاوره حقوقی املاک، وکالت و مشاوره حقوقی شرکتها، وکالت و مشاوره حقوقی قراردادها، وکیل جوینت ونچر، وکیل ملکی، وکیل خانواده، وکیل بین المللی، افتتاح حساب بانکی بین المللی، ثبت شرکت بین المللی، وکیل مهاجرت، وکیل قراردادها، حساب بانکی آفشور، ثبت شرکت آفشور، ثبت شرکت ال پی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات