صنایع الکترونیک آریون - گروه صنعتی ازن سازان سهند

طراحی و تولید دستگاههای ازن ساز , طراحی و تولید دستگاههای ضد عفونی محیطی , طراحی و تولید دستگاههای مولد اکسیژن فعال

اکسیژن فعال و تاثیر آن در حذف آلودگی هوا (2)

لطفا با دقت به این عملکرد زیبای طبیعی توجه فرمائید . اکسیژن یک مولکول دو ظرفیتی و پایدار بوده و به خودی خود ماندگار است و چنانچه به آن انرژی وارد کنیم آن را شکسته و در فرآیندی به اتم اکسیژن یا همان اکسیژن فعال تبدیل می نمائیم . به طوریکه در جامعه پزشکی به آن اکسیژن نوزاد می گویند و به عنوان یک عنصر فوق العاده موثر و مورد نیاز بدن بسیار حائز اهمیت می باشد .

جالب است بدانید اتم اکسیژن یا همان اکسیژن فعال چون نمی تواند به تنهایی شناسایی شود و در طبیعت دارای هویتی نیست سریعا فعال شده و با آلاینده ها و میکرو ارگانیسم های اطراف خود پیوند نموده و در نهایت ساختار مولکولی آنان را تغییر می دهد . به نحویکه قدرت شگفت انگیز و قانون طلایی همین جا بروز می کند . اکنون چنانچه بیشتر دقت نمائیم وسعت عملکرد این قانون طبیعی در نکات اساسی زیر خود را نشان می دهد .

نکته اول با توجه به قانون ذکر شده در بالا ، چنانچه اکسیژن فعال را در مجاورت عوامل بیماری زا ، آلودگی ها و میکروارگانیسم هایی از جمله ویروس ، میکروب ، قارچ ، باکتری ، منو اکسید کربن ، سموم کشاورزی ، رنگ و بوی نامطبوع ، ترکیبات آلی فرار و …. قرار دهیم ، سریعا ساختار مولکولی آنان را تغییر داده و در نهایت آنان را اکسید کرده و مضمحل می نماید .

نکته دوم اینکه اکسیژن فعال علاوه بر ضد عفونی و پالایش محیط با دیگر اتم اکسیژن پیوند خورده و مجددا به مولکول اکسیژن تبدیل می شود . بطوریکه پس از پالایش و ضد عفونی نه چیزی به طبیعت اضافه و نه چیزی از طبیعت کم می کند و از یک سیر اکسیژن به اکسیژن کار پالایش و ضدعفونی محیط را به طور عالی انجام می دهد .

نکته سوم استفاده از قانونی است که خدواند به طرز شگفت انگیزی آفرید تا در چرخه طبیعت بتواند موجودات زنده را در برابر آلودگی ها محافظت نماید . حائز اهمیت اینکه آیا همه ما اکسیژن فعال را در طبیعت تجربه کرده ایم؟ زمانی که در ناحیه یا منطقه ای ابرها تجمع می کنند و باعث خلق رعد و برق می شوند، این مهم اتفاق می افتد که به واسطه تخلیه الکتریکی قوی بر مولکول های اکسیژن موجود در هوا انرژی لازم را وارد نموده و در نهایت اکسیژن فعال را تولید و در محیط رها می کند. حال تصور کنید چه اتفاقی می افتد. بله درست است اکسیژن های فعال کار ضدعفونی و پالایش هوا را به طرز فوق العاده و شگفت انگیزی انجام می دهند. مسلماً هر کدام از ما این  هوای تازه، مفرح و مطبوع را تجربه کرده ایم. از همه مهمتر اینکه انسان در این شرایط می تواند بوی اکسیژن فعال را حس کند چرا که بوی تند تازگی هوا همان بوی اکسیژن فعال می باشد. اکنون تصور اینکه شما بتوانید توسط یک دستگاه تولید اکسیژن فعال هوای محیط کار و منزل خود را پالایش کنید مثل یک رویای زیباست و می تواند مزایا و فواید خارق العاده ای از جمله افزایش جذب اکسیژن و دفع دی اکسید کربن در ریه، حذف بوی نا مطبوع سیگار، عرق بدن، البسه و گاز های سمی، جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری های واگیر دار تنفسی، اثرات مطلوب بر ضد افسردگی، افزایش طراوت و انرژی و هوشیاری را برای شما به ارمغان می آورد.

نکته چهارم که بسیار جالب توجه می باشد ، مواد مصرفی و موردنیاز جهت تولید اکسیژن فعال ، مولکول اکسیژن است که به طور رایگان در طبیعت وجود دارد . لذا در این روش دیگر نیاز به تعویض فیلتر های متفاوت نبوده و از همه مهمتر حذف هزینه های جاری و نگهداری دستگاه های مرسوم فعلی است .

نکته پنجم که بسیار حائز اهمیت و غیر قابل تصور می باشد ، سرعت عملکرد تجزیه هوا در مدت کوتاه نسبت به روش های دیگر در پالایش و ضد عفونی هوا و قدرت در میزان از بین بردن ۹۹ درصدی آلودگیها در محیط می باشد ، بطوریکه از این شیوه در اتاق های عمل ، سی سی یو ، آی سی یو ، محیط های بیمارستانی و اتاق های استریل و خاص استفاده می شود .

نکته ششم تفاوت این راهکار با دیگر روشها است . عموما دستگاه های تصفیه هوا با جذب آلودگی ها محیط را پالایش می نمایند  ، در صورتیکه اکسیژن فعال ساختار مولکولی آلودگیها را تغییر داده و مجددا به اکسیژن تبدیل می گردد . همان طوریکه میدانید بشر همواره با تجزیه مجدد انبار آلودگیها در طبیعت مشکل داشته و خود یکی از دغدغه های جوامع می باشد ، که در این شیوه این معضل بطور طبیعی حل می گردد.

نتیجه گیری :

بهترین نتیجه گیری تفاوت علم تحقیقاتی انسان و شناخت  توانمندی طبیعی و خدادادی می باشد .تکنیک ، مهارت و هماهنگی در طبیعت به قدری عالمانه، شگفت انگیز و مدبرانه و خارج از توانایی های شناخت انسان می باشد که عموما همه ما تجربه کرده ایم. هیچگاه تجویز داروی گیاهی جهت درمان، حتی در صورت تجویز اشتباه هم در اکثر موارد عوارضی برای انسان در بر نداشته است ، و آن علمی است که تنها یک خالق می تواند اینگونه به وجود بیاورد. در مقابل علم تحقیقاتی انسان در راه درمان نتوانسته به گونه ای عمل نماید که عوارض را حذف کند. اکسیژن فعال دارای قانون طبیعی شگفت انگیزی می باشد که در صورت شناخت، عموم مردم می توانند برای پیشگیری و حفظ سلامت خود بدون اینکه نگران عوارض و پیامد خطرناکی باشد با هزینه پائین به طور فوق العاده و حیرت آور از نتایج آن استفاده نمایند

 منبع اطلاعات

سایت مرکز  تحقیقات و اطلاعات ازن ایران

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع الکترونیک آریون - گروه صنعتی ازن سازان سهند

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و تولید دستگاههای ازن ساز ، طراحی و تولید دستگاههای ضد عفونی محیطی ، طراحی و تولید دستگاههای مولد اکسیژن فعال، تعمیرات تخصصی دستگاههای ازن ساز

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات